Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik maak af en toe voor de fun kleine flash games. Maar meestal maak ik ze niet af. Dan heb ik geen zin meer of heb een leuker idee of irriteer ik me aan de kwaliteit van mijn eigen code.
Voor een schoolproject (HBO opleiding - Communicatie & multimedia design) Heb ik met mijn projectgroep een groot spel gemaakt in flash. Een soort Adventure met af en toe old school spellen tussendoor zoals frogger en spaceinvaders. Was echt leuk om te maken, maar wel veel werk. Het resultaat was redelijk. Verder heb ik in het programma o.h.r.rpg.c.e een paar geprobeerd een rpg te maken. Maar ik er heb er nooit 1 afgemaakt, omdat het zoveel werk is. Je moet echt alles tekenen en dat vind ik vrij moeilijk zonder een goed programma. Als je een beetje een doorzetter bent is het heel leuk je kan het vinden op http://hamsterrepublic.com/ohrrpgce/ Omdat ik een jaar bedrijfskundige Informatica in groningen heb gestudeerd heb ik een beetje in Java leren programmeren. Daarrin heb ik welleens geprobeerd spellen te maken maar is niet echt gelukt, te moeilijk. Maar ik ben van plan om binnenkort weer met Java aan de slag te gaan. En heel mischien C++. Ik zat laats te bladeren in een boek van mijn pa over C++, maar dat is toch wel pittig moeilijk. Ik denk dat ik niet zo snel spel afkrijg, omdat ik er geen geduld voor heb. En ik heb meestal wel wat beters te doen.
|
![]() |
Ik maak soms ook wel zelf kleine games in flash. Een paar zijn op mijn site te spelen. Nu ben ik begonnen met Game Maker te leren, omdat je daarmee meer mogelijkheden hebt.
|
![]() |
|
weet iemand waar de site van rpgmaker2000 is want i kwil daar nog een spel downen om te spelen... ik be nzelf ook met 1 begonnen en een leek is er wel een uur mee bezig... maar we/ik (samen met iemand anders) zijn/ben er niet meer mee verder gegaan...
||
Citaat:
|
Kheb de muziek gemaakt voor Toy Trouble, een shareware 3d game van Neerlandsche makelij (www.brainsmash.net), dus een beetje wel
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wie programmeert er zelf games ?? (of werkt er aan mee ? Raven | 43 | 23-04-2006 23:00 | |
Games |
games maken, modden, editen, enz. Diary of Dreams | 4 | 18-11-2004 02:04 | |
Games |
Officiëel Scholieren.com Contacttopic - Deel II Enlightenment | 50 | 13-08-2003 21:08 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 | |
Games |
Eigen games maken! perfectme | 211 | 15-09-2001 20:31 |