Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
en kan je dat doen met een gewoon credit card of moet dat Visa, American Express.... ofzo zijn?
en als het met een gewoon CC gaat moet je gewoon zorgen dat je geld op je zichtrekening staat hebt?
Laatst gewijzigd op 08-09-2003 om 16:34. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het kost trouwes toch geen geld ofzo?
En hoe zit het met geld van PayPal naar je eigen account overschrijven? Ik moet altijd een CreditCard gebruiken? Maar dat heb ik niet.. En IceManX zegt dat ie een postbank kaart heeft, maar ik kan daar niks mee.. Zit alleen Meastro en Cirrus op :/ Ok, ik snap niet zo veel geweldig van dat overmaken, aangezien ik alleen iets overmaak naar een simpel bank accountje.. Maar gaat dit zo goed: Laatst gewijzigd op 08-09-2003 om 20:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Meer info over de postbank card kan je hier vinden: http://www.postbank.nl/delivery/nvd/...,16700,00.html |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Hoe zit het eigenlijk met het sturen van geld van PayPal naar je (postbank)rekening? Ik heb net even gekeken hoe dat kan (kost een euro), maar als er iets fout gaat kost het je opeens 23 euro. Ik vraag dit vooral omdat de naam niet volledig overeenkomt (PayPal voornaam, rekening voorletters). De achternaam klopt wel perfect.
|
ff een up, hierna kan ie gesloten worden
![]() ik heb dus een paypal account aangemaakt, omdat ik een donatie aan soulseek kan doen, zodat ik download priveleges krijg ![]() maar nou is mijn vraag, hoe ik er geld op krijg(op mijn paypal account); ik heb dus gelezen dat het via een giropas zonder omwegen kan, maar die heb ik niet ![]() ik moet het dus via de bank storten, of via internetbankieren, maar op welke rekening etc. moet ik dat storten, ik weet geen rekening nummer of niets ![]() dus hoe stort ik dus geld op mijn paypal account?! hulp gevraagd aub ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
(kleine up, maar nieuw topic leek me nutteloos)
Werkt het nog steeds niet met een gewone bankpas (abn amro) Want ik heb geen credit card wat ik eventjes kan gebruiken, maar zou wel graag paypal willen gebruiken voor een aankoop op ebay. Als ik de paypal site bekijk, krijg ik de indruk dat het kan zonder credit card, maar na het lezen van dit topic ben ik daar niet zo zeker meer van ![]() Help.. ![]() En je moet dus van je bankrekening geld op je paypal account zetten, kun je dat ook gewoon weer (makkelijk/gratis) terugstorten van je paypal naar je bankrekening?
Laatst gewijzigd op 12-11-2004 om 19:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nou, iedereen die zegt dat het niet kan zonder creditcard is gewoon te lui om het uit te zoeken. Ik zit zelf bij de postbank, of willekeurig welke bank, het maakt allemaal niet uit. je moet je gewoon domweg inschrijven en gewoon steeds blijven weigeren om een creditcard te gebruiken. oké het zijn een stelletje stinkvliegen daar, want je wordt als oud vuil behandeld, maar het werkt wel. je moet er alleen mee leven dat je een 'unverified account' hebt. dat zegt niks verder, maar sommige amerikanen denken dat je dan gelijk slecht bent ofzo. je stort vervolgens geld op een of andere bankrekening in Amsterdam van paypal, met een code als '2354blablabla9834', zodat ze bij paypal kunnen zien van wie dat geld is, en dan staat het op je paypal-rekening. andersom kan ook, maar geld van paypal op je bankrekening storten kost een paar dubbeltjes. dus niet gratis. kost iets van een euro ofzo geloof ik.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ga het nu proberen ![]()
||
Citaat:
![]() Maar dat kan inderdaad niet zomaar...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wikileaks ganralph | 183 | 29-12-2010 03:47 | |
De Kantine |
Trivial Pursaait #415 Verwijderd | 500 | 10-11-2008 20:53 | |
Software & Hardware |
SIXA (virus?) + hijacklog polichinelle | 2 | 29-08-2005 22:51 | |
Muziek |
het grote hitsige soulseek topic Tom Violence | 487 | 15-06-2005 13:20 | |
Software & Hardware |
[Hosting] betaalde hosting die je met je paypal kan betalen? H@nk | 24 | 05-11-2002 13:43 |