Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En sorteren, volgens mij gooien ze 't overal gewoon daar neer. Ik werk ook nog niet zo lang als afwasser, maar je moet er gewoon even aan wennen, en 't gaat vanzelf sneller!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
als ze haar helpen, zoveel extra werk is het voor hun niet. Ik weet niet of zij (de afwasser) de borden moet leegschrapen, maar als 't personeel dat zelf moet doen, kunnen ze gelijk de juiste borden op elkaar stapelen, de glazen bij elkaar zetten etc. Ik neem aan dat het voor 't personeel ook prettiger is als ze de borden makkelijk kwijt kunnen,...maja wie ben ik he. |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat je eens moet gaan vragen of het bedienend persoon moet sorteren, dat moeten wij in de zaak in ieder geval wel. Scheelt veel kapot servies. (Niet dat het altijd goed gedaan wordt)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lekker veilige werkplek dan, als je zomaar onderuit kunt glijden in de drek op de vloer en jouw baas gewoon te gierig is om schoenen met antislipzolen te verstrekken. Telefoontje naar de Arbeidsinspectie misschien? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ontopic, gewoon doorwerken, je word vanzelf sneller. Is het alleen maar afwassen? hoefde ik alleen de eerste maand(en) nu doe ik ook voorgerechten enzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
commentaar Verwijderd | 140 | 23-12-2008 17:34 | |
De Kantine |
een beetje saai, maar wel lekker #155 Verwijderd | 500 | 19-03-2008 22:48 | |
Werk, Geld & Recht |
Horeca baantje levique | 12 | 22-08-2007 11:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Werk, Geld & Recht |
fooi verdeling. very drunk driver | 41 | 10-10-2004 09:18 | |
Werk, Geld & Recht |
ik wil ontslag na mijn 1e dag werken! kerelalakarel | 38 | 24-03-2004 12:42 |