Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
K heb soms ook wel het gevoel dat het gewoon een grote leugen is geweest...maar het is dus ook uit met mijn vriendje en we maken eigenlijk ook alleen maar ruzie!maar k denk dat als er over een tyd weer een andere vriend(in) in ons leven is (geweeest) dat het dan wel anders gaat worden...
liefs
|
Ik ben nog steeds goede vrienden met m'n ex.. kreeg een grote verjaardagskaart & cadeautje van 'm and all...
Ik denk dat het eraan ligt hoe je uit elkaar gaat. Wij waren bijna 2 jaar samen (een jaar daarvan woonden we samen) en de liefde vaagde gewoon langzaam weg.. We zijn nog wel gewoon close (zien elkaar niet zo vaak door afstand) en kunnen bij elkaar terecht. Voor mijn gevoel is het goed zo. Hij is zolang zo'n grote aanwezigheid geweest in mijn leven dat ik hem er simpelweg niet uit wil hebben. (en we gaan naar een conventie van de zomer en delen dan waarschijnlijk een hotelkamer. Het scheelt in de kosten, en we zijn waarschijnlijk elkaars ideale 'roommates'.)
|
![]() |
hahaha beetje te vroeg op enter gedrukt.
maar goed,mijn ex en ik hadden 2 maanden en nu 4 maanden uit,maar ik weet wel dat het allemaal erg moeizaam ging de afgelopen vier maanden,ik denk toch dat je in zo'n situatie,nog veel om elkaar geeft,je hebt toch niet niks het 3,5 half jaar met elkaar uitgehouden!!en dat dat zich uit in frustraties en ruzies over en weer.Ik heb hetzelfde gehad,mijn ex en ik gaan sinds een maand weer zoals vanouds met elkaar om,dus na een tijdje komt het allemaal wel weer goed.Je moet het ook echt de tijd geven,het niet allemaal te snel willen,want als je dingen gaat forceren dan komt er helemaal nix van terecht. Succes XxX Lieke |
![]() |
|
Mijn vorige vriend en ik zouden ook als vrienden uit elkaar gaan. Maar dat ging toch niet. Daar is hij te egoistisch voor. Ik maakte een grapje dat ik het had uitgemaakt omdat hij wel had gezegd dat hij niet meer verliefd was enzow en ik daarom maar zij: ok dan is het uit. en daar kon hij dus niet tegen
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik kan het niet..wel geprobeerd enzo, maar elke keer loopt het er toch op uit dat je heel oppervlakkig met elkaar gaat praten. en dat is zeker jammer ja, maar dat maakt de liefde niet tot een grote leugen...
zelf vind ik het ook nog steeds vooral erg moeilijk om met mn laatste ex te praten, die jongen heeft gewoon teveel voor mij betekend..en als hij dan weer even leuk en lief doet enzo ben ik zo weer om..en dat vind ik vooral erg vervelend van mezelf, om dat te weten dan...hij kan daar natuurlijk zo misbruik van maken als hij dat wil. maargoed, inmiddels hebben we beiden ons oude leventje weer opgepakt..ik ben ook al andere leuke jongens tegen gekomen enzo, maar in n achterhoofd spookt hij nog steeds rond, en dat is wel heel vervelend.
||
Citaat:
Ik had eerlijk gezegd niet gedacht na wat ie gedaan had dat ik nog ooit met hem om zou gaan, maar ja ...blijkbaar kan het wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben je dan nooit bang om weer gevoelens te krijgen ..... vind ik tenminste wel lastig als alles zo gewoon blijft zeg maar ... bang dat ik er weer te veel aan 'wen' zeg maar
|
![]() |
toen t uitging met mn ex had t niks met onze verliefdheid te maken.. dus waren beidde nog verliefd op elkaar.
mn ex wou nog als echt close vrienden omgaan (en wil dat nog steeds) maar ze is voor we hadden nooit een vriendin van me geweest en we hadden niet erg lang , bovendien was ik bang anders nooit over dr heen te komen dus had ik t contact practisch verbroken das sinds kort beetje aan t herstellen want we kunnen t wel goed vinden (op een vage manier ![]() maja ik ben zo en zo iemand die moeilijk is in t instant houden van contacten en relaties (op een niet liefde manier -> maar famillie en vrienden banden) dus moet t heel sterk van de anderen komen ,iets wat heel weinig mensen maar doen
|||
Citaat:
Bovendien ik zou er dan toch niks aan kunnen doen, als het zou was zouden die gevoelens er toch wel zijn alleen dan onderdrukt. En ja ik vind hem nog altijd veel specialer dan anderen maar we hebben best veel meegemaakt en als er nu iets is met hem belt hij mij ook op voor raad (ook over ander meisjes) en dat vind ik toch wel bijzonder. Ik zou het niet leuk vinden als hij alles nu het uit is ineene aan anderen zou vertellen en mij buiten zou sluiten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In het begin is het wel moeilijk - ik had het uitgemaakt terwijl mijn vriend nog erg verliefd was, hij heeft ook een poos behoorlijk bot zitten doen en ik terug, omdat ik nog steeds om hem gaf, hoewel niet op de manier die handig is in een relatie. Heeft een hoop ellende gekost.
Maar na een paar maand ging het beter, ik kan nu weer redelijk normaal met hem omgaan. Dus ik denk dat het wel kan, het ligt ook aan de manier waarop het is uitgegaan... |
![]() |
|
![]() |
hey
ik weet niet hoe het komt dat jullie altijd ruzie maken jullie hebben 3.5jaar met elkaar samengeleefd!! ik heb ook al heel wat relaties achter de rug en in het begin wil ik ze ook niet horen of zien maar na ne tijd beginne we terug te praten en nu worden we als maar betere vrienden en ik heb liever een goeie vriendschap dan een slecht relatie!! |
![]() |
|
![]() |
ik heb het al een jaar uit met mij exvriend en we zijn nog hele goede vrienden maar onder tussen hebben we wel een paar keer ruzie gehad en dat is nu allemaal weer goed dus
ik ben blij dat wij vrienden zijn gebleven want ik kan alles tegen hem zeggen enzo ![]() ![]() ![]()
|
je kunt je ontzettend in elkaar vergissen, en vooral na eenr elatie worden mensen haatdragend omdat dat voor hen de enige manier lijkt iemand te vergeten
hoe slechter je de persoon maakt, hoe makkelijker het is deze te vergeten...
|
Verwijderd
|
Ja, da's waar, dat was ook altijd mijn manier - gewoon een schijthekel aan krijgen, dan wil je ze vanzelf nooit meer terug
![]() (It really works!) Het heeft in ieder geval geen nut om proberen vrienden te blijven met exen waarmee je vóór de relatie ook geen goede vriendschap had. |
![]() |
|
![]() |
Toen het met mijn vriend uitging bleven we elkaar elke dag zien en we gingen eigenlijk ook nog de hele tijd met elkaar. We besloten om elkaar een tijdje helemaal niet te zien en toen trokken we de conclusie dat uit elkaar zijn niets voor ons is. "vrienden blijven" leidde bij ons dus tot een nieuwe start!!!
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, idnerdaad, dan blijf je met bizonkit aan iemand vastzitten. Het is ethisch altijd moeilijk vrienden te blijven met iemand die je alelen ' kent' als geliefde. Meestal zijn je eisen en verlangens toch hoger, er zijn zelden mensen die ze naar beneden kunnen afstellen.
||
![]() |
Citaat:
Wanneer ik een nieuw meisje tegenkom, wat net zo leuk is (en dichterbij woont dan mn ex ![]()
|
![]() |
Voordat ik verkering kreeg met een jongen kende ik hem al bijna meer dan een jaar en we zaten vaak savonds met een stel andere vrienden filmpies te kijken.. na een tijd werden we verliefd op elkaar..
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zit met hetzelfde probleem. We hebben nu alleen nog maar ruzie, even lijkt het dat het 1 en al leugen is, maar wat doe je er aan? Na 10 maanden komt ie opeens aan kakken om te zeggen dat ie iemand anders heeft. Hij begrijpt niet waarom ik boos was! Ach ja, weet het ook niet hoor!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het uitmaken? Wanhopigejongen | 9 | 12-04-2016 18:13 | |
Liefde & Relatie |
hij heeft het uitgemaakt MAAR.....komt het weer goed? HelpMePlease | 107 | 08-01-2016 16:16 | |
Liefde & Relatie |
Goed idee toch? Verwijderd | 4 | 22-10-2011 18:00 | |
Liefde & Relatie |
vrienden nadat het uit is Zeenimf | 41 | 06-02-2005 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Waar vallen jongens op? Laurina | 51 | 17-04-2004 00:54 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |