Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien een leuke hobby van je waar je een opleiding of cursus bij kan doen..
||
Citaat:
Je inzetten voor een lotgenoten vereniging, lijkt je dat niets? Lijkt me echt een vreselijke aandoening. Vandaag hebben we toevallig de lesstof over de NDT-methode (neuro development treatment) behandeld.. ..Sterkte, meid!
|
Een vriendin van mij heeft een spierziekte, waardoor haar kracht in haar spieren langzaam afneemt. Vroeger kon ze rennen, fietsen enz. Nu zit ze in een rolstoel en is het kracht zetten om vooruit te komen vaak al lastig.
Zij doet op dit moment een (particuliere) opleiding waar veel creativiteit bij komt kijken. Ze is erg creatief en houdt ervan om te schilderen en te tekenen. Die dingen kosten haar ook niet heel veel kracht en bovendien zijn er voor veel dingen aanpassingen mogelijk. Misschien heb je een bepaalde hobby die je wél goed afgaat en zou je daar een cursus van kunnen volgen? Verder zou je ook kunnen kijken naar meer theoretischer opleidingen of navraag kunnen doen bij scholen over aanpassingen binnen de opleiding. Zo blijkt die vriendin van mij gewoon mee te kunnen doen met dans op haar school! Ze mag d'r gewoon haar eigen versie van maken. Ook verplaatsen ze sommige lessen naar beneden zodat ze geen probleem heeft (er is geen lift) met naar boven komen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
naam <--> type Sjied No Clue | 117 | 10-08-2004 22:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoger straffen werkt wel. Verwijderd | 81 | 27-06-2004 20:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Folder van de SP: 'Een bende met Balkenende' Verwijderd | 110 | 14-07-2003 15:26 | |
Psychologie |
Het grote steekwoorden topic #3 Verwijderd | 499 | 23-03-2003 12:49 | |
De Kantine |
zondag Sjied No Clue | 25 | 24-07-2002 13:53 | |
Software & Hardware |
koopje of niet??(pc) MaNdArKdExTeR | 59 | 03-08-2001 22:54 |