Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vat je. Verder, ik denk niet dat dit verhaal echt te redden valt. Ik denk dat je beter een nieuw verhaal kan schrijven, lettend op de bovenstaande kritiek, want dit is gewoon geen goed verhaal en dat blijft het doordat het niveau gewoon te laag is. Die kan je niet zomaar aanpassen door een paar fouten eruit te skippen. Probeer het gewoon opnieuw. Volgende keer beter. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn werken van vorig jaar zijn niet echt zo tof maar met deze was ik toch echt 14. Mijn vakantie heeft me gedwongen het pas op mijn 15e te posten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Over vier nachtjes veertien. Humz... mijn eerste verhaal werd inderdaad ook de grond ingeboord ![]() Maar daar heb ik me gewoon maar niet te veel van aangetrokken.
Laatst gewijzigd op 03-12-2004 om 10:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien moeten jullie eens openstaan voor andere mensen dan de normale gang die hier rondhobbelt. Lieve schat, als wij niet open zouden staan voor nieuwe mensen/verhalen had dit verhaal veel minder (goede) kritiek gehad. Jouw stukjes hadden geen kritiek gehad en het mijne vanaf het begin ook niet. Dus alsjeblieft, zeg niet dat 'wij' niet openstaan voor nieuwe dingen. Je ziet hier toch posts van 'de normale gang'? Waarom praat je sowieso over een 'jullie' en over een 'gang'? We zijn geen groep die iedere dag PM's rondstuurt om bepaalde mensen te bekritiseren, hoor. Mocht dit wel zo zijn, dan hoor ik niet bij de gang... Verder voel ik niet speciaal een verbondenheid met de mensen die hier al vanaf het jaar nul komen hoor ![]() Sommige 'nieuwere' mensen zijn hier ook perfect geaccepteerd hoor, het ligt denk ik aan het feit dat ze kritiek kunnen accepteren. Laat ik Roosieh als tof voorbeeld nemen ![]() Niet iedereen is zo perfect als jullie geweldige schrijfstijl, helaas. Dat blijkt maar weer. Hoe wil je mensen met schrijfstijlen vergelijken? Even serieus, een verhaal is nooit perfect. Natuurlijk proberen we het zo goed mogelijk te doen, tuurlijk zijn er altijd punten van kritiek. Dit forum is om te leren, er zijn maar weinig echt goede mensen. En excuseer 'ons' als 'wij' geen fluweelzachte kritiek geven, maar de waarheid is immer hard ![]() Je kan je iets toegankelijker opstellen, al is het natuurlijk vreselijk moeilijk. Ach, een drempel stellen is op zich niet verkeerd hoor. Anders krijgen we ondingen als 'het 3 woorden verhaal' of 'SuP3RGeIlUhhh VerhAAltjoEWWwW'. Wil men dat? Neen, niemand zit daar op te wachten. Zulke dingen doe je maar op verhalenfora waar het mag, bij voorkeur fancy. Ik mag het meeste van dat tuig toch al niet ![]() Grim Laatst gewijzigd op 03-12-2004 om 18:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat jij wilt ![]() Misschien handig om het woordenboek te pakken en 'mening' en 'kritiek' op te zoeken.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is niet leesbaar, en leesbaar is vereiste nummero Uno. Maar hoedanook vind ik het altijd goed als iemand het probeert. Het is een beetje jammer als je de eerste keer meteen de grond in wordt geboord, maar zo is het leven. Je kan wel aardig proberen te doen, maar daar komt die persoon niet verder mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En iets van een 'gang' zie ik ook wel. Altijd dezelfde mensen die (vaak) positie(f)(ver) op elkaar reageren dan op 'vreemden'. Gelukkig kan ik letters die achter elkaar staan ontcijferen naar een woord, en is het voor mij wel leesbaar. ![]() Viel me de laatste tijd ook erg vaak op, dat veel mensen kritiek geven in de zin van wat er allemaal fout is aan de interpunctie en wat woordjes e.d. maar eigenlijk nooit iets over de inhoud. Lijkt mij dat je daar meer aan hebt dan aan die eeuwige interpunctie-verbeteringen (na één keer weet je dat ook wel). ![]() En wat Bertbart zegt vind ik ook - positieve reacties op je verhaal zijn echt wel fijn, geeft je een steuntje in de rug - waardering. Vond ik ook altijd fijn. ![]()
|
Owkee
![]() Daarbij komt ook dat ik echt wel kijk bij elk verhaaltje wat ik goed vind, maar helaas kon ik dat echt niet vinden bij deze. Verder ga ik geen woorden mee vuil maken aan deze discussie en o ja: Ik probeer mensen die ik goed ken even goed te beoordelen als mensen die hier nieuw zijn, maarrr de drempel om zoveel mogelijk azijn te pissen, is natuurlijk wel erg laag als je iemand niet kent ![]() @ Afrutado 'k hoop dat u mij kan vergeven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Duivelaartje |
![]() |
|
Waar ik mij het meest aan erger is het gebruik van WOU.
Iedereen weet toch wel dat 'wou' SPREEKTAAL is. Verder ga ik mee met het commetaar van de rest. En uit eigen ervaring, je vrienden willen graag vrienden blijven en dus zullen ze nooit je verhaal afkraken. Dus niet op de mening van je vrienden afgaan. Maar wat vind je zelf van je verhaal dan? Anki
|
Hm, ik heb alleen de helft van je eerste deel gelezen.
![]() Je gebruikt heel korte zinnen, wat niet fijn leest. Ook zeg je alles precies wat er wordt gedaan, ook dingen die heel onbelangrijk zijn en niet boeiend om te lezen. Over de inhoud van die onbelangrijke dingen ga ik het nu niet echt hebben. Je onderwerp is best cliche. Er is nogal vaak over geschreven, dus wat Simoen al zei, we kunnen al een beetje raden hoe je verhaal gaat lopen. Niet meer leuk om te lezen, iets nieuws boeit meer. Er zit geen spanning in, en dat is jammer. Probeer ook te werken aan punten, komma's, enters, enz. Het leest een beetje lastig, het ziet er ook wat slordig uit. (Ja, dat vind ik ook een belangrijk puntje voor een verhaal, het moet niet stikken van de fouten en onleesbaar zijn. Hoe goed het verhaal ook in elkaar mag zitten...) Heb je het verhaal zelf ook een paar keer doorgelezen, want dan had je er zelf al heel wat foutjes uit kunnen halen. ![]() Nu even over die 'discussie' hier; Tuurlijk mag je over iemands verhaal wel zeggen wat je er allemaal fout aan vindt. Dat is heus niet de grond in boren, en tegen wat kritiek moet je kunnen. Als een verhaal gewoon niet goed is, dan moet je dat ook zeggen. Je kan het natuurlijk aardig brengen, dat hoeft niet altijd met harde woorden. Ik probeer altijd iets goeds te zeggen over een verhaal, maar als ik dat niet vind, dan ga ik ook niet iets verzinnen. Aan dit verhaal vind ik eigenlijk niets echt goed... Sorry, maar ik denk dat het gewoon een kwestie van oefenen is. ![]() ![]() Maar ga gewoon door en probeer onze commentaar te verwerken in je verhalen. Gewoon opbouwen, er komt vanzelf wel een wat beter verhaal uit. Niet iedereen lukt het meteen, en dat is ook best normaal denk ik. ![]() ![]() Afrutado, succes met het schrijven. ![]() ![]() Duivelaartje |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tenminste zo zie ik het. Mijn eerste verhaal werd ook afgekraakt...maar ik ben er toch ook nog wel!? Anki
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heeft vrij weinig met slijmen te maken, jongens zijn over het algemeen minder tof dan meisjes, voor vriendschap. |
![]() |
||
Citaat:
geeezzzz, waar gaat dit topic heen? Maar wat ik dus zei over afrodingetje, ze heeft maar 4 posts gemaakt, dus volgens mij heeft ze de moed wel heel snel opgegeven. Gokje, maar jammer.
||
Citaat:
haha wat zijn we toch gemeen!
||
Citaat:
![]() 1. Dat iemand van 16 per definitie beter zou moeten schrijven dan een 14-jarige is echt onzin. Misschien schrijft de 14-jarige al 3 jaar en/of leest ze van jongs af aan al boeken, terwijl de 16-jarige dat niet doet. Zou in dat geval de 16-jarige beter zijn? 2. Natuurlijk, als je hier een verhaal post verwacht je kritiek, maar kritiek geven kan op verschillende manieren. Je kan iemand hard de grond in boren, wat hier dus bij de TS gebeurd is, of je kan vertellen wat er niet zo goed aan is, hoe het verbeterd zou kunnen worden op een motiverende manier. Ik bedoel, geef nou zelf toe dat zeggen dat het verhaal niks is, dat mensen die jonger zijn nog beter schrijven, dat het verhaal niet te redden valt, echt niet motiverend werkt. No hard feelings, maar ik vind het wel een beetje jammer dat nieuwelingen hier altijd zo de grond in geboord worden, terwijl het kritiek bij mensen die hier langer rondhangen (ergens in dit topic ook wel "gang" genoemd) echt heel wat milder is. Oh, en last but not least: Waarom zetten zoveel leden hun naam onder vrijwel elke post die ze maken? Het is nogal irritant (mijn mening). Je naam staat bovenaan je post, de meeste hebben een avatar waaraan het heel duidelijk te zien is van wie de post is zonder naar de naam te kijken en de meeste hebben ook een duidelijk herkenbare signature. Laatst gewijzigd op 05-12-2004 om 01:04. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
(NL) Desperate Housewives #2 Jolt | 500 | 12-10-2005 16:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekenhuisverhaal BlueAngel | 28 | 31-05-2004 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Liefde & Relatie |
Zeuren luckyleo | 5 | 22-11-2002 17:30 | |
Flora & Fauna |
Discussiethema: Dierenverkoop op markten Frida | 10 | 14-05-2002 16:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gewapende man voert actie tegen breedbeeld-tv.. Verwijderd | 68 | 16-03-2002 16:14 |