Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2005, 09:51
vex
vex is offline
had de afgelopen week keelontsteking en daarvoor antibiotica gekregen... ik weet dat ik daar niet zo goed tegen kan maargoed, t moest maar. Heb namelijk al eerder meegemaakt als ik antibiotica kreeg dat ik er depressief van werd (somberheid hield langer dan 2 weken aan). Vaak was ik al wel vaak somber maar t werd er erger door... ben echt futloos, nergens zin in, moe, slaap slecht, eet slecht, moet vaak huilen, voel me schuldig over vanalles en nogwat en ik kan me fucking moeilijk concentreren (net nu ik bijna tentamens heb!).

Kent iemand dit? en heeft iemand misschien tips?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 10:43
the exploding boy
the exploding boy is offline
Gewoon niet om ieder dingetje antibiotica nemen. Antibiotica maakt darmbacterienstuk, niet alleen de slechte maar ook de goede. En om de 1 of andere reden hebben darmen/eetlust ook te maken met hoe je je voelt (vrolijk of niet ) ( Bv. dat je niet eet als je heel verdrietig bent enzo ) dus he tkan goed daarvan komen.

Keelontsteking kun je beter over latengaan door gewoon ongelooflijk veel te drinken en te spoelen met teatree olie.

werkt vaak net zo snel.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 10:50
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 13-01-2005 @ 11:43 :
Gewoon niet om ieder dingetje antibiotica nemen. Antibiotica maakt darmbacterienstuk, niet alleen de slechte maar ook de goede. En om de 1 of andere reden hebben darmen/eetlust ook te maken met hoe je je voelt (vrolijk of niet ) ( Bv. dat je niet eet als je heel verdrietig bent enzo ) dus he tkan goed daarvan komen.

Keelontsteking kun je beter over latengaan door gewoon ongelooflijk veel te drinken en te spoelen met teatree olie.

werkt vaak net zo snel.
Ik ben daar ook niet zo'n voorstander van; voor altijd maar snel antibiotica nemen...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 11:03
vex
vex is offline
uhm bedankt voor de 'tip' maar daar is t nu een beetje te laat voor...

daarnaast had mn vriend t ook en hij was toen nog niet verzekerd dus kon geen medicijnen krijgen, hij zat er 2 keer zo lang mee als ik... daar wordt je vrolijk van
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 11:29
Verwijderd
Mss kan je het de volgende keer dat je weer antibiotica krijgt tegen de huisarts zeggen dat je het idee hebt dat je er depressief van wordt. Misschien dat hij dan een andere kan voorschrijven ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:20
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
vex schreef op 13-01-2005 @ 12:03 :
uhm bedankt voor de 'tip' maar daar is t nu een beetje te laat voor...

daarnaast had mn vriend t ook en hij was toen nog niet verzekerd dus kon geen medicijnen krijgen, hij zat er 2 keer zo lang mee als ik... daar wordt je vrolijk van
ik zei niet dat je maar niks ertegen moet doen, maar er zijn gewoon andere dingen die je kan doen, dan duurt het eigenlijk altijd netzolang.

Maar nu kun je dnek ik niet echt veel meer doen dan het laten uitwerken van de antibiotica en dat kan een maand of 2 duren. voor het helemaal weg is.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:25
coopergirl
coopergirl is offline
Kun je je niet depri voelen van het feit dat je je enige tijd lamlendig hebt gevoelt?

Regels voor berichten