![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ga gezellig een film kijken met hem ossow en dan gaan jullie beetje zoenen en strelen als je bang bent laat hem dan de eerste stap doen en vooral niet zenuwachtig worden dat het mis gaat
|
Huh?!
![]() Waarom quote je jezelf?! And ik denk dat je nog meer gespannen bent doordat je het soort van "gepland" hebt.. niet zo slim! Maareuhmmm lang voorspel... zorg dat je je op je gemak voelt... ga naakt naast elkaar liggen, and massages geven ofzo
|
Verwijderd
|
Helemaal zeker weten dat je het wilt! Wij hadden hoe lang voorspel, en toch spande ik al die fokking spieren aan. Dan niet doen, dus. Laat ut um eerst proberen met vingers, ik denk dat je er toch wel drie in moet krijgen voor sex...? Als dat lukt, kun je sowieso de rest wel. Minder vingers kan ook wel, schijnt, hoewel dat bij mij niet zo was...
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar misschien dat je daardoor allebei te dronken bent dat het helemaal misgaat dus zorg ervoor dat je niet zat bent, maar dat je gewoon wel al wat 'relaxter' bent Een lang voorspel helpt dan misschien, alhoewel ik dan nog nerveuser wordt of het 'echte werk' wel net zo lekker is alst voorspel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[WK] Groep H (Spanje, Zwitserland, Honduras, Chili) WolterB | 21 | 25-06-2010 17:15 | |
Liefde & Relatie |
wat zegt spanning? Sangria | 12 | 07-12-2005 21:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Spanje laat duizenden illegalen toe. Verwijderd | 65 | 08-02-2005 22:03 | |
Spanningen tussen allochtone studenten ROC Hengelo Martin | 3 | 27-11-2003 07:55 | |
ARTistiek |
spanning [3D] Verwijderd | 16 | 22-05-2003 21:09 | |
Marokko vs Spanje Gatara | 37 | 30-07-2002 06:38 |