Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2005, 18:46
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Hey,

Ik vraag dit niet voor mijzelf maar voor een vriendin...De kans is groot dat men zal zeggen dat IK in die situatie zit, maargoed ik kan je dus melden dat dat niet zo is...en denk je van wel, dan denk je dat maar!

Ik heb een goede vriendin en we zijn nogal open wat alles betreft, en ook m.b.t sex...ze heeft nu zo'n 2 maanden een vriendje en ze kwam een maand geleden bij me dat ze beiden sex willen etc, maar op het moment dat die jongen een condoom omdoet krijgt hij zowat meteen een slappe...

Ze doen verder gewoon het nodige hand en orale werk maar willen nu ook wel eens neuken (kutwoord)! Ze beweerde dat zijn penis veel te groot zou zijn voor de condooms en blablabla en het zat zo nauw dus hebben ze allerlei merken etc geprobeerd maar toch ondanks dat wil het nog niet...

Uiteindelijk heb ik haar gezegd dat ze maar eens moet vragen aan dr vriendje hoe dat zat bij zijn exvriendinnen (hij doet zich namelijk als een hoge piet voor en populair gastje)...in iedergeval...ze heeft dit gevraagd en uiteindelijk blijkt ze de 1e voor hem te zijn op "neukgebied"

Nou ja ik heb haar heel duidelijk gemaakt dat ze het wel degelijk met condoom moet doen omdat ze heel wat medicijnen moet slikken door haar gezondheid en hiernaast ook de pil...maar door die medicijnen werkt de pil niet goed en effectief...

Ze is echter zoooooooo dom en stupid en zo gek op sex (door haar vorige relatie) dat ze maar met zn 2 besloten hebben het helemaal ZONDER condoom te doen....dit brengt echt veel risico's met zich mee en dat is gewoon vet fout....want bij elke neukbeurt maakt ze gigantisch veel kans zwanger te worden omdat de pil niet goed bij haar werkt (heeft zowel haar dokter als ziekenhuis onderzocht en gemeld)...

Haar ouders zien er dan ook STRENG op toe dat alles goed verloopt met hun dochter aangezien ze hun dochter meerdere malen bijna kwijt zijn geraakt door transplantaties etc, maar volgens mij liegt ze haar ouders nu dus voor en dat is FOUT

Ik zit hier toch wel een beetje mee en ik heb echt zoiets van...Het ligt NIET aan haar weetje....terwijl ze wel haarzelf de schuld geeft....ik denk gewoon dat het aan dr vriend ligt...ze is immers zijn eerste....en misschien is hij wel te zenuwachtig en wil hij te graag of weet ik veel?

Iemand any tips voor haar, bepaalde condoommerken ofzo die zn penis wel stijf houdt, of is het allemaal psychies of wat?

Greetz
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 18:49
Iveauh
Iveauh is offline
z-i-e-k
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 18:51
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 05-01-2005 @ 19:49 :
z-i-e-k
En wat is volgens jouw precies ziek?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:02
charlotte_1985
charlotte_1985 is offline
misschien moet ze t gewoon wat vaker oefenen...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:15
Verwijderd
tja als hij eerst paars wordt en daarna in elkaar zakt 'omdat hij te groot is', kan hij misschien xl condoms halen (bij de apotheek?)

anders misschien een vrouwen comdom gebruiken
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:26
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
pastelli schreef op 05-01-2005 @ 20:15 :
tja als hij eerst paars wordt en daarna in elkaar zakt 'omdat hij te groot is', kan hij misschien xl condoms halen (bij de apotheek?)

anders misschien een vrouwen comdom gebruiken
Voor zover ik weet hebben ze dat al geprobeerd, en ook dat werkt niet...

Wat dat vrouwencondoom betreft...ik zal het haar wel zeggen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:28
juno
juno is offline
Spiraaltje of anders pessarium en zaaddodende pasta.

Er is meer dan de pil of het condoom.

Of anders zonder pil, een normale cyclus krijgen en met ovulatietestjes of een ovulatiecomputertje aan de slag gaan. Het computertje heeft een paar maanden de tijd nodig om haar cyclus goed te leren kennen en voorspellen, de plastestjes zijn wel duur maar geven instant resultaat. Dan zie je precies welke dagen gevaarlijk zijn, dat zijn er maar een paar per maand. Je hoeft niet iedere dag te testen, alleen tot hij positief aangeeft. Meestal red je het wel met een verpakking van 5.

Na een tijdje leer je zelfs om op de andere signalen van je lichaam te letten en kun je het zelf ook voorspellen. Die testjes doe je dan alleen maar ter bevestiging, dan heb je er nog maar twee per maand nodig ofzo. Kost je een paar euro.

De signalen leer je als je bij Google zoekt op family planning.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 05-01-2005 @ 20:28 :

Of anders zonder pil, een normale cyclus krijgen en met ovulatietestjes of een ovulatiecomputertje aan de slag gaan. Het computertje heeft een paar maanden de tijd nodig om haar cyclus goed te leren kennen en voorspellen, de plastestjes zijn wel duur maar geven instant resultaat. Dan zie je precies welke dagen gevaarlijk zijn, dat zijn er maar een paar per maand. Je hoeft niet iedere dag te testen, alleen tot hij positief aangeeft. Meestal red je het wel met een verpakking van 5.

Na een tijdje leer je zelfs om op de andere signalen van je lichaam te letten en kun je het zelf ook voorspellen. Die testjes doe je dan alleen maar ter bevestiging, dan heb je er nog maar twee per maand nodig ofzo. Kost je een paar euro.

De signalen leer je als je bij Google zoekt op family planning.
Hoe betrouwbaar zijn die?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 20:00
juno
juno is offline
Dat hangt af van jouw eigen cyclus. Je moet wel min of meer regelmatig zijn, en je moet je lichaam leren kennen.

En het hangt af van je zelf beheersing tijdens de gevaarlijke dagen, want juist dan ben je zo krols als een kat. Ik weet altijd precies wanneer mijn ovulatie geweest is, want dan ben ik weer rustig. Maar oei oei..als ik vruchtbaar ben ben ik niet te houden.

Maar als je alle tekenen bij elkaar neemt kun je het precies bepalen. Kost je wel een paar maanden om het door te krijgen, maar zeker met hulp van de testjes ben je helemaal zeker.

Temperaturen, slijm kijken, dagen tellen, krolsheid bepalen, en hoe erg je on top of the world zit en je gevoeligheid voor luchtjes...het zijn echt hele duidelijke signalen.

En die worden allemaal onderdrukt door die pokkepil waar we allemaal op ons zestiende al aan gaan. Zo leer je nooit je lichaam kennen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 21:28
lieve
lieve is offline
Ok,
toen ik de eerste maal met mijn vriend seks had... merkte ik idd ook op dat of het condoom te klein was, ofwel zijn penis te groot.
Nuja, vond ik geen probleem. We hebben het toch om gekregen met een beetje geduld.

Maar die week liep ik in het Kruidvat rond, en keek per toeval naar het rek met condooms en daar zag ik een rijtje staan van Durex Comfort XL
Dit gaat als vanzelf om als we vrijen, geen probleem meer. Ik heb maar gezegd dat het de eerste keer niet ging omdat we mss wat te zenuwachtig waren.( was onze eerste keer samen, en zijn eerste keer)
Ik heb nu wel zoiets van, ik zorg dat ik de condooms bijheb. Want hij weet niet dat ik zulke condooms gekocht heb... het XL bedoel ik dan.
Ik weet niet hoe ik het hem moet vertellen. Ik probeer dan ook telkens ergens gewoon een condoom dicht bij de hand te hebben ipv op mijn kamer naar heel het doosje te grijpen.
Ik vind het ergens wel iets dat hij 'zo groot geschapen' is.Maar ik vind het ergens raar hem te vertellen dat de condooms die hij heeft te klein zijn voor hem.

Anyway, Durex Comfort XL zijn condooms voor een maatje groter!!!!
Oud 11-01-2005, 07:04
The Pharcyde
The Pharcyde is offline
condooms zijn knake

maarja zoals al eerder gezegt je kan ook andere voorbehoudsmiddelen gebruiken zoals spiraaltjuh en zaaddodendepasta...
Oud 11-01-2005, 14:42
micra
micra is offline
Misschien kun je proberen om de Nuvaring te gebruiken.
Dit is een ringetje dat de vrouw in haar vagina stopt.
Het werkt gewoon het zelfde als de pil alleen zijn dit minder hormonen en werkt het plaatselijker.

Of het storend werkt bij medicijnen weet ik niet.
Ik weet wel dat je moet bij betalen voor de nuvaring.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:54
Mo6
Mo6 is offline
ach condooms moet hij gewoon aan leren wennen, laat zijn vriendin die condoom anders bij hem omdoen. ik geloof er niets van dat de XL van durex niet passen! hij is waarschijnlijk gewoon te klunzig of vind het moment van condoom omdoen te onopwindend dat hij meteen een slappe heeft. maar als zij het gewoon doet is ze ook nog ff bezig met zijn snikkel, dus dan kannie toch onmogelijk slap worden!? dus tip, laat haar eens ff wat doen dan!
Oud 11-01-2005, 19:28
FrankLampard
FrankLampard is offline
oefening baart kunst

Regels voor berichten