Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Op zich zijn het geen verkeerde schoenen. Het is mijn stijl niet echt, maar echt afzichtelijk zijn ze niet.
Ik snap alleen niet dat er nog van die meisjes springent en huppelend op school durven te komen en tegen hun vriendinnetjes durven te schreeuwen: "Kijk, kijk, kheb nieuwe schoenen, leuk he.... ![]() De kleurtjes vind ik overigens ook niet mooi. Totaal geen leuke of subtiele kleurtjes. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze waren in het begin wel origineel maar ik heb ze nooit mooi gevonden. Iedereen draagt ze nu, ik zag laatst een groep meisjes van 10 meisjes uit de school lopen en 8 van die 10 hadden van die schoenen aan (wel in verschillende kleurtjes maar toch). Ik stond daar echt: "What the fock?"
|
![]() |
|
hmz ik heb ze nu aan....
wit met zwart maar lekkur nie van adidas maar van Dockers...zit veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijner dan adidas (die hak vroeger) maar ja ik heb dat soort schoenen al jaren duz jah... maar wit met zwart of zwart met wit vink het mooist
|
Ik heb die schoenen. Ze waren vorig jaar in de opruiming en toen nam mijn moeder ze mee. Ze zitten erg lekker en je kunt er gerust een hele dag op lopen. Iedereen loopt er mee en je bent er idd niet meer hip mee. Maar ach.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind ze erg leuk, de variant met streepjes op de neus en blauwe streepiez aan de zijkant, had ze vorig jaar dan ook gekocht.. ze zijn ondertussen een soort ondefinieerbaar bruin/geel achtig iets geworden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind ze niet mooi, en bij mij op school loopt echt ieeedereen ermee, ik snap niet dat je het nog leuk vind om ze te kopen dan eigenlijk. |
![]() |
|
![]() |
Ik had ze als eerste van mijn school..!!! (Ik heb de roze met witte strepen).. Maar na een maand zag ik er alweer een stuk of 100... Beetje jammer.. Maar er zijn veel modellen van he..? Ik heb ze bij de Sneakers in Adam gekocht, maar je kan ze ook bij een niet-sportwinkel
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
schoenen... Dennizz | 26 | 24-01-2016 15:20 | |
Werk, Geld & Recht |
Schoenen kapot en geen geld Verwijderd | 10 | 05-04-2013 21:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Veiligheids schoenen / pak voor in de kou zwoegen | 20 | 03-08-2010 07:10 | |
Lifestyle |
Koop je weleens keurmerk kleding of schoenen ofzo? analese | 15 | 28-02-2006 05:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Gestolen schoenen .Pure | 43 | 10-04-2005 21:26 | |
Lifestyle |
1nooit weten welke schoenen ik waaronder moet dragen!! help **~yvie~** | 33 | 13-09-2003 14:18 |