Advertentie | |
|
![]() |
|
Vwo-profielen: N&G, N&T of ongeacht het profiel een vakkenpakket met wiskunde B1 en natuurkunde 1 en scheikunde 1
Vwo-profiel: C&M of E&M met wiskunde B1 en natuurkunde 1, N&G, N& 2 voorbeelden dus als je Em met wib1 en na1 en schei1 dan kunnen sommige nog maar dat lijkt me een btje veel. Je kunt zelf ook wel ff op http://studiekeuze.schoolweb.nl kijken. Wat doe je eigelijk havo of vwo?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() *klets klets klets ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Van de andere kant; als je geen inzet hebt voor NG vakken, en EM je meer aanspreekt, kan je misschien beter toch overstappen. Maar die keuze zul je uiteindelijk toch zelf moeten maken... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook zo lui als een steen. Maar daarom ga ik nog niet naar psychologie switchen o.i.d. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zal gewoon NG blijven doen met ec.1 je weet het nooit.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *heeft volgende week 5 hertentamens* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je weinig te doen hebt, dan verwaarloos je alles.. als je veel te doen hebt, dan leer je en begrjip je sneller.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit]sorry, dat was hier al door iemand anders gezegd, maar toch.[/edit] |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel mischien vind je ge. niet belangrijk en onzin , maar er zijn mensen die geschiedenis super vinden en vinden dat ze bij ge. veel leren .
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede: AK en GS in de onderbouw zijn eerder algemene ontwikkeling dan bv NA in de onderbouw. Zet bv een kennisquiz op tv op, er wordt steeds gevraagd naar geschiedenis enzo, dus volgens mij zien de meeste mensen het wel als algemene ontwikkeling (althans eerder als vakken als NA en SK). Als ik het zo een beetje duidelijk uitdruk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben slecht in wiskunde ja, zelfs voor A1. Ik heb er alles aan gedaan, maar het lukt gewoon niet. Ik heb werkelijk een hoog IQ ja, maar ik kan gewoon geen wiskunde. Je zit wel te zeiken over hoe dom CM'ers zijn, maar ik zie jou nog geen foutloze Franse brief maken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben ik vrij goed in mijn talen; ik had voor al mijn buitenlandse talen een 8 op mijn lijst (hoewel dat natuurlijk slechts Fa1 en Du1 waren, wat niets voorstelt) en spreek vloeiend Engels. Verder heb ik nooit beweerd dat CM'ers dom zijn. Ze kunnen tenslotte ook gewoon te lui zijn om NG/NT te doen, of wiskunde/natuurkunde gewoon te saai vinden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan het toch gewoon fijn vinden om op tijd te beginnen zodat je zelf niet in de stress komt dat je het niet red? Ik begin ook 3 weken van te voren hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Methopolhis (of hoe je het schrijft ![]() Mijn vriend vertelde trouwens dat B2 echt niet gemakkelijk is hoor, dus ik denk dat als je vast stelt dat iedereen maar B2 moet volgen omdat iemand anders te lui is om vwo te doen vind ik een stomme redenatie. Ik ga maar ns een nieuw topic starten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waar ik me aan stoor; iemand die slecht is in NA, SK en Wi, kiest voor een M-profiel, en is van NA, SK (en gedeeltelijk WI) af. Maar iemand die goed is in WI, NA, SK, is wel verplicht om alle talen te volgen (terwijl zo'n persoon waarschijnlijk niks met talen wil gaan doen). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En wat betreft wiskundeB2, ik vind het makkelijk, maar ik ben dan wel minder goed in de talen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Profielkeuze NT-EM freek842 | 7 | 19-02-2014 17:46 | |
Studeren |
Profielkeuze HAVO 4 CM/EM of NG flashingst | 2 | 14-06-2012 19:11 | |
Studeren |
Profiel EM of NG? JanDeMan | 10 | 30-05-2009 10:19 | |
Algemene schoolzaken |
Wiskunde ABCDEFGHIJK etc? Crimson | 12 | 01-12-2006 14:01 | |
Studeren |
Profielkeuze: moeilijk, kunnen jullie meedenken? iThink | 12 | 21-05-2006 13:54 | |
Studeren |
CM, EM, NG of NT? Kujatochi | 94 | 17-05-2006 18:24 |