Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het veel tijd kost en er lange wachttijden voor zijn - als jij er wat mee kan (of denkt te kunnen, je kan dat nooit zeker weten), is dat voldoende reden, lijkt mij. Maar ik heb er verder geen verstand of wat dan ook van, dus wellicht bekijk ik de dingen wat (te) simpel oid.. Het lijkt me iig goed om er (weer?) naar te informeren, en ook duidelijk aangeven waaróm je het wilt. En als het dan om wat voor reden dan ook niet kan oid, vragen of ze een alternatief hebben... Lijkt me niet dat ze je zomaar weg kunnen sturen oid. Wat ik me ineens afvraag btw; je loopt nu twee jaar bij het Riagg, maar blijft depressief - weten ze dat ook, en zoja, wat zeggen zij ervan? x
||
Citaat:
En een dysthyme stoornis zou toch over moeten gaan, na verloop van tijd, als je alles verwerkt hebt wat te verwerken valt? Ik vraag me gewoon af of ik wel de juiste diagnose heb gehad. Ze hebben het er nooit met zoveel woorden over gehad namelijk. De psychiater liet het een keer vallen. Ik wil gewoon dat ze echt serieus gaan kijken wat er aan de hand is. |
![]() |
||
Citaat:
En ja, ik weet dat het moeilijk is om actief iets te vertellen en dat het zo ontzettend veel gemakkelijker is als je alleen maar hoeft te antwoorden...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naar mijn weten kan je geen dubbele depressie hebben. Dan heb je iets anders. Misschien heb je iets van borderline of heb je gewoon een gruwelijk dip. Maar ik ben geen psycholoog dus ik kan je geen diagnose geven. Heb je al gevraagd over dat onderzoek? En zo'n stoornis gaat niet zomaar over, het is chronisch volgens mij. Ik weet het ook niet. Ik denk dat je er nog een keer goed over moet praten met je psych. |
![]() |
||
Citaat:
De psychiater zei dat dysthyme stoornissen vaak overgaan, omdat ze bij de meeste jongeren ontstaan in de puberteit en die mensen er vaak 'uitgroeien', om het zo maar te zeggen. Maar ik weet dat ook niet zeker, idd. Ik heb morgen pas een afspraak trouwens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja da heb ik ook wel gehoord, nou je t zegt. Maar tis wel chronisch. Dus ik weet t nie. Zal t es aan me psych vragen als ik dr aan denk. Succes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dubbele depressie kan je ook hebben / ontstaan als je bi-polair bent en serotoninetekort hebt !
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niks, maar sommige symptomen lijken op elkaar. Bij mij dachten ze eerst ook dat ik borderline had. |
![]() |
||
Citaat:
minder ernstig manisch is toch ook bipolair II ?? er zijn zoveel varianten (en gradaties) en combinaties dat men door de bomen het bos niet zien, veel van deze ziekten overlappen elkaar ook nog eens, waardoor een diagnose lastiger is
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat dat wel een goed idee is, vooral omdat je het zelf aangeeft, maar ik snap niet waarom je dat vandaag nie meteen hebt gedaan ? |
![]() |
||
Citaat:
En verder vond ik het gewoon eng om te vragen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De volgende keer zal ik het ongetwijfeld aandurven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen de dood in jagen Noeleke | 56 | 04-09-2010 22:49 | |
Psychologie |
Your Disorder Magican | 105 | 02-03-2006 21:40 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Me & ms Ninnoc | 53 | 07-09-2003 13:33 | |
Psychologie |
Wat kunnen de oorzaken zijn van anorexia? -Meisje- | 31 | 01-02-2003 06:23 | |
Psychologie |
Heeft iemand hier ervaring met psychologisch onderzoek of iets dergelijks? CodeName Egg | 16 | 18-05-2002 12:00 |