Hallo allemaal,
Ik moet even mijn verhaal kwijt...t wordt me allemaal wat te veel. tis een lang verhaal sorry..
Ok waar moet ik beginnen...ik heb in september voor het eerst met een jongen afgesproken. Het is de neef van een hele goede vriendin. Hij stelde voor om iets te gaan doen, en daarna bleef hij dingen voorstellen, het kwam in feite allemaal van zijn kant. Ik vond hem erg leuk en hoopte dat hij mij ook leuk vond, maar ik kon geen hoogte van hem krijgen. Toen we elkaar wat vaker gezien hadden en mijn vriendin op een gegeven moment aan hem met uitgaan vroeg wat hij van me vond, zei hij dit: Ik vind haar heel leuk..maar toen ze vroeg en meer? zei hij nee, dan had ik het haar al laten merken. Die nacht had ik echt een kutgevoel, ik heb als een klein kind zitten janken, zo klote vond ik het. Ik was bang dat onze vriendschap nie mee zou werken, want hij wilde nix van me weten...maar een week erna ofzo vroeg hij of ik naar em toe kwam 'huiswerk maken'. Dit vond ik natuurlijk geweldig, ik d8 hij ziet me als een goede vriendin en wil zich nie binden das ok..maja ik bleef hem natuurlijk geweldig vinden en ben nog steeds verliefd.. de eerste keer is nie zoveel gebeurd. Hij gaf me wel allerlei complimentjes enzow en zei dat ie over me droomde..dat vond ik ook al zo tegenstrijdig, dus ik zei hem aan het einde van de avond dat ik hem heel leuk vond en hij reageerde dat hij mij ook super vond, maar dat ie nie zo snel verliefd werd op een meisje (hij heeft btw nog nooit echt een vaste vriendin gehad, net als ik zelf nog nooit echt een vriend). Hij wilde intiem zijn, want volgens hem hoefde je nie perse iets te hebben als je intiem was. Ik vond dit een beetje raar, maarja ik was allang blij dat ie toch wel 'iets' voor me voelde. 2 dagen later spraken we weer bij hem thuis af en deden we idd intiem. We hadden wel nog nie gezoend..paar dagen later spraken we weer af en gingen steeds verder, weer niet gezoend maar toch..gister weer afgesproken en dus nog verder gegaan..en gezoend. Ik voelde me achteraf licht kut omdat ik nie wist wat hij nu wilde..hij geeft me zulke tegenstrijdige gevoelens..ik zei net op msn dat ik em ging missen en toen ie dit: je moet me niet misse, er lopen genoeg veel leukere jongens voor jou rond...dit vond ik klote, hij ging ook snel weg en nu voel ik me een beetje gebruikt. hij zei dat we erover zouden praten als ie meer tijd had.. Ik weet dat hij me geen pijn wilt doen, maar wat wil ie nou??? ik weet het niet meer...sorry voor t lange verhaal! xxx
|