Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2005, 20:32
shy girl
shy girl is offline
Hallo allemaal,
Ik moet even mijn verhaal kwijt...t wordt me allemaal wat te veel. tis een lang verhaal sorry..
Ok waar moet ik beginnen...ik heb in september voor het eerst met een jongen afgesproken. Het is de neef van een hele goede vriendin. Hij stelde voor om iets te gaan doen, en daarna bleef hij dingen voorstellen, het kwam in feite allemaal van zijn kant. Ik vond hem erg leuk en hoopte dat hij mij ook leuk vond, maar ik kon geen hoogte van hem krijgen. Toen we elkaar wat vaker gezien hadden en mijn vriendin op een gegeven moment aan hem met uitgaan vroeg wat hij van me vond, zei hij dit: Ik vind haar heel leuk..maar toen ze vroeg en meer? zei hij nee, dan had ik het haar al laten merken. Die nacht had ik echt een kutgevoel, ik heb als een klein kind zitten janken, zo klote vond ik het. Ik was bang dat onze vriendschap nie mee zou werken, want hij wilde nix van me weten...maar een week erna ofzo vroeg hij of ik naar em toe kwam 'huiswerk maken'. Dit vond ik natuurlijk geweldig, ik d8 hij ziet me als een goede vriendin en wil zich nie binden das ok..maja ik bleef hem natuurlijk geweldig vinden en ben nog steeds verliefd.. de eerste keer is nie zoveel gebeurd. Hij gaf me wel allerlei complimentjes enzow en zei dat ie over me droomde..dat vond ik ook al zo tegenstrijdig, dus ik zei hem aan het einde van de avond dat ik hem heel leuk vond en hij reageerde dat hij mij ook super vond, maar dat ie nie zo snel verliefd werd op een meisje (hij heeft btw nog nooit echt een vaste vriendin gehad, net als ik zelf nog nooit echt een vriend). Hij wilde intiem zijn, want volgens hem hoefde je nie perse iets te hebben als je intiem was. Ik vond dit een beetje raar, maarja ik was allang blij dat ie toch wel 'iets' voor me voelde. 2 dagen later spraken we weer bij hem thuis af en deden we idd intiem. We hadden wel nog nie gezoend..paar dagen later spraken we weer af en gingen steeds verder, weer niet gezoend maar toch..gister weer afgesproken en dus nog verder gegaan..en gezoend. Ik voelde me achteraf licht kut omdat ik nie wist wat hij nu wilde..hij geeft me zulke tegenstrijdige gevoelens..ik zei net op msn dat ik em ging missen en toen ie dit: je moet me niet misse, er lopen genoeg veel leukere jongens voor jou rond...dit vond ik klote, hij ging ook snel weg en nu voel ik me een beetje gebruikt. hij zei dat we erover zouden praten als ie meer tijd had.. Ik weet dat hij me geen pijn wilt doen, maar wat wil ie nou??? ik weet het niet meer...sorry voor t lange verhaal! xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2005, 20:43
blupp
blupp is offline
Volgens mij ben je gebruikt. En je kunt niet aan mensen op het forum vragen wat HIJ wil, zal je toch echt aan hem moeten vragen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 20:45
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Eerlijk gezegt denk ik dat je hem gewoon moet laten vallen,
hij is erg vaag bezig.
Waar hij wel gelijk in heeft dat er genoeg leuke jongens zijn die JOU wel willen.. En die ook duidelijk zijn over hun gevoelens ga niet te ver met hem voordat hij je kwetst.

Sterkte
Oud 22-01-2005, 20:46
I C U
I C U is offline
Mjah, als jij je klote voelt door hem, zou ik ermee nokken. Tis allemaal leuk en aardig, maar jij wordt er niet beter van, en dat is foute boel!
Oud 22-01-2005, 20:47
Verwijderd
.. k vind dat hij jou niet waard is..zoals hij met je omgaat...
Maar hij heeft wel gelijk over t feit dat er nog genoeg andere leuke jongens voor je rondlopen.... Succes !
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 21:57
igfy
igfy is offline
Ik zou het erbij laten... Als hij je echt wil moet hij maar wat meer moeite doen..
Oud 23-01-2005, 09:52
Landslide
Landslide is offline
Hij gebruikt je.
Oud 23-01-2005, 10:08
WolterB
WolterB is offline
Jij bent verliefd op hem, hij (zeer ws) niet op jou.
Als je hiermee om kunt gaan, met in je achterhoofd deze gedachte is er niets mis, lukt dat niet, moet je niet verdergaan.
Hij zegt ook eerlijk dat hij vind dat er leukere jongens rondlopen, dus vindt ziczelf mss neit geschikt voor je.
Probeer duidelijkheid te vragen aan hem
Oud 23-01-2005, 13:17
-(L)-
Citaat:
Landslide schreef op 23-01-2005 @ 10:52 :
Hij gebruikt je.
Dat vrees ik ook ja...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:49
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik ben het er niet mee eens dat hij je zou gebruiken. Hij is toch heel duidelijk tegenover je? Ja, hij ziet je graag, vind je leuk, maar is niet verliefd op je en wil geen relatie. Hij zei je ook op voorhand dat hij wel intiem met je wil zijn (ik weet niet wat je daarmee bedoeld, eigenlijk).

Blijkbaar heb je toch nog ergens een houvast gevonden om op dezelfde manier met hem om te gaan. In principe gebruik ben jij het die hem gebruikt, lijkt me.

Als je wil dat het stopt, zal jij dat ook moeten aangeven. Verwacht dat niet van die kerel, want volgens hem is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:09
shy girl
shy girl is offline
Hij heeft idd van tevoren gezegd dat we niet perse iets met elkaar hoefden te hebben om intiem te doen. Onder dat intiem zijn verstaat hij blijkbaar ook verder gaan dan zoenen (niet met elkaar naar bed gaan). Ik moet nog met hem praten, maar ik denk dat het wat hem betreft allemaal zo door kan gaan, zonder dat we echt iets hebben. Zo komt het op mij over... ik zou dat ook graag willen, maar ben bang dat ik het niet kan....hierdoor ben ik ook bang dat het nooit meer zoals eerst wordt tussen ons, dat er meer afstand is...ik weet het niet goed..maar de bedoeling is om met hem hierover te praten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten