Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2005, 10:39
blauwpotlood
blauwpotlood is offline
Hey.
Ik heb d ehele navcht lopen overgeven en ben 2 keer flauwgevallen. Zweet nu echt al het vocht uit mijn lichaam. Het gekke is alleen dat ikmij gisteravond nog super goed voelde... Waar komt dit vandaan? en wat id het ?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 10:43
Gothic
Gothic is offline
Het kan evt. voedselvergiftiging zijn, iets verkeerds gegeten zijn. Of iets niet goed in je lichaam, flauwvallen kan een hoop oorzaken hebben waaronder pijn, shock en emoties.

Voelde je je erna weer goed of bleef je je vervelend voelen erna? Want bij voedselvergiftiging is het meestal snel erna over...

Het kan ook trouwens 'gewoon griep' zijn...
Oud 15-02-2005, 15:33
Verwijderd
Juh, ik ben ook slachtoffer. Iedereen hier in huis is al ziek geweest, dus nu was het mijn beurt. Waarschijnlijk is het gewoon griep of heb je iets verkeerds gegeten.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 19:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Buikgriep ofzo. Dit kan heel snel opzetten zonder dat je het in de gaten hebt. Het is soms ook zo weer weg...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 20:20
loik
loik is offline
het heerst wel buikgriep, maar of dat flauwvallen dan normaal is? misschien komt het omdat je lichaam te weinig voedingstoffen binnen kreeg..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 12:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
loik schreef op 15-02-2005 @ 21:20 :
het heerst wel buikgriep, maar of dat flauwvallen dan normaal is? misschien komt het omdat je lichaam te weinig voedingstoffen binnen kreeg..
Soms kan een mens al flauwvallen om "niets". Stress kan dat bijvoorbeeld al veroozaken. Zo zal inderdaad bijv. je zwak voelen, snel vocht verliezen en gewoon grieperig al ervoor kunnen zorgen dat je lichaam zich 'uitschakelt'.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:14
bench140
bench140 is offline
ik weet wel zeker dat je iets gegeten hebt waar je niet tegen kan
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 10:35
Lynn
Lynn is offline
Inderdaad grote kans dat het voedselvergiftiging is of iig dat je iets gegeten hebt wat een beetje verkeerd viel.
Als je veel over hebt gegeven kan het voorkomen dat je flauwvalt, dat is niet raar. Doordat je overgeeft verliest je lichaam veel vocht. Door dit vochtverlies daalt ook je bloedvolume, waardoor je bloeddruk daalt. Als je een lage vulling en een lage bloeddruk hebt, kan het zijn dat je een beetje licht wordt in je hoofd en flauw gaat vallen. Stel dat het weer een keer gebeurd, zorg er dan voor dat je veel water drinkt, zodat je vochtgehalte weer aangevuld wordt (erg belangrijk)!! Als het goed is ga je je dan vanzelf beter voelen.

Regels voor berichten