Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat de kans dan wel groter is dat er een relatie tussen die vrienden ontstaat. Maar dat homo-verhaal vind ik onzin. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hoewel je ook iemand mooi kan gaan vinden naarmate de vriendschap vordert. Dat je diegene dan opeens veel mooier vind dan voorheen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik vind dat wel schattig.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() In deze gevallen gaat hat dan niet over 'beste' vriendinnen, maar wel hele close vriendinnen
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 08:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: ik heb echt heel veel mannelijke vrienden en ze zijn allemaal hetero. |
![]() |
|
![]() |
het is niet omdat het een goeie vriend is dat hij dan ook homo moet zijn.
Wat wel zo is, is dat jongens bijna altijd geilen op meiden. En ook op hun "vrouwelijke beste vrienden". Behalve als die meid lelijk is of als de jongen al een knapper lief heeft of als hij homo is. Er bestaat een hele theorie over http://www.rehred-haiti.net/membres/...inie_neuke.htm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ meisje: you know me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En zelfs als ze aangeschoten zijn (of ik), dan zou ik er nog geen misbruik van maken. Als ze op mijn kamer willen slapen heb ik altijd een matje, slaapzak en extra kussen paraat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is wel een plausibel scenario ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Maar jouw scenario klinkt beter! ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hou van vrouwelijk schoon, maar dat wil niet zeggen dat ik iedere vriendin van me die knapper is dan gemiddeld meteen wil bespringen in een onbewaakt ogenblik. Zo'n hentai ben ik nou ook weer niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Mijn vriendje en mijn GBF zijn samen op een feestje van mn oude school fizzle-fluffy | 99 | 19-04-2016 00:42 | |
Liefde & Relatie |
verliefdheid tussen beste vrienden timlando1 | 1 | 19-11-2015 17:03 | |
Seksualiteit |
wel of niet vragen? piet89 | 22 | 20-06-2012 10:55 | |
Psychologie |
Wat ben jij? Ceridwen | 115 | 02-06-2007 18:00 | |
Liefde & Relatie |
En dat was dan mijn beste vriendin Chiel Vermerg | 14 | 16-08-2002 11:15 | |
Liefde & Relatie |
heb je een beste vriend of een beste vriendin i love jeffrey | 38 | 27-01-2002 22:24 |