Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ot: over sommige mensen, over zoveeeel. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik verbaas me er ook over dat baby's binnen no-time kunnen begrijpen wat hun ouders zeggen, terwijl ze in eerste instantie helemaal geen taal kennen. En dat ze een tijdje later zelf ook kunnen praten en dan ineens tienduizenden woorden kunnen leren binnen zeer korte tijd.
||
Citaat:
Ik vind het wonderbaarlijk hoe lang het Pruissische Rijk bestaan heeft. Jammer vind ik het wel dat de opvolgers van Bismarck het een beetje hebben "verkloot". Wonderbaarlijk is het ook dat het schip de Bismarck door de Engelse marine is getorpedeerd en haar zuster, de Tirplitz daarna maandenlang in een Noors fjord moest liggen tot haar einde naderde. Zeer triest, maar niet echt een wonder. Een echt wonder vind ik het machien dat over een ijzerenbaan met enkele honderden kilometers per uur kan voortrazen en slechts door één man bedient kan worden door een simpele "joystick" te bedienen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hetzelfde met televisie en radio, het idee dat je met miljoenen mensen tegelijk naar hetzelfde kijkt of luistert.. en hoe het beeld en geluid in de huiskamer terecht is gekomen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waar ik even vergeten was dat deze msn had ![]() gerust gesteld? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik verwonder me erover dat we eigenlijk maar zo ontzettend klein zijn. Dat er een heel heelal om ons heen is, vol sterren en planeten en gas en wat nog meer, en dat wij hier zijn. Tja, misschien niet echt duidelijk, maar ik vind het zo'n raar idee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ze willen er ook niet uit! |
![]() |
||
Citaat:
Het is een wonder dat er zoveel slechte scholen in Drenthe zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het een wonder dat sommige mensen zulke nutteloze levensvragen hebben. Het moge overduidelijk zijn dat de Zin van het Leven in ieder geval niet nadenken is over de Zin van het Leven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lezingen: "Religie: tussen wonder en wetenschap" Bart Klink | 49 | 15-02-2006 15:20 | |
Wat voor bewijs heb jij dat God bestaat (welke God dan ook)? Cherry Springs | 441 | 27-01-2006 13:32 | |
Wonderen Gendra | 29 | 17-09-2005 22:13 | |
Wondergenezingen, wat vind jij ervan? Nelongumfaciam | 53 | 15-03-2005 13:59 | |
Bewijs dat god bestaat, en bewijs tegen de evolutie Isa | 209 | 07-07-2004 23:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[dialoog] dansen in de regen .krz | 18 | 08-04-2004 19:09 |