Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Onderbuikgevoelens en generalisatie de gekste! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laten we allemaal de Geest van Pim danken dat hij de idioten dichter bij de politiek heeft gebracht. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Extremistische moslims" Etc. Vrij generaliserend. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nogmaals: als jij zó tegen haatverspreiding bent, waarom wil je dan stemmen op een partij die precies hetzelfde doet? Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Morgenochtend zijn jullie de eersten die iets van mij horen ik ga naar bed.
Maar voordat ik naar bed ga wilde ik dit nog even kwijt: Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Amerika maakt hele steden kapot, vind je het gek als iemand ze hetzelfde toewenst ![]() Verder zijn idiote gedachtes niet illegaal. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een leider bepaalt voor een vrij groot deel de koers van een partij. Ik wil op die plaats iemand met de hersens van Balkenende, drive van Halsema, discussieervermogen van Fortuyn/Blair en vooruitstrevend blik van Bolkesteyn. Daarnaast mag ze er natuurlijk uit zien als Femke Halsema ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Extremisten als Wilders wakkeren haat en frustaties aan, waardoor er aan de andere kant weer extremisme zal onstaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou nu op Groenlinks stemmen, omdat ze progressief zijn en het milieu belangrijk vinden. Ik ben het vaak niet eens met rechtse oplossingen, maar ik denk dat het er uiteindelijk een goed evenwicht moet zijn tussen links en rechts.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 15-02-2005 om 19:08. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het onzin om te ontkennen dat er fundamentalisme is. Dat is er wel, het maakt de mensen bang en het moet uitgeroeid worden. Ik geloof zelf dat het Westen door zijn bepaalde houding de Oosterse wereld het tegen heeft gemaakt om te 'verwestersen'. Een eeuw geleden was het Oosten nog heel enthouisiast over onderwerpen zoals grondwetten en scheiding van kerk en staat.
Hoewel fundamentalisme een belangrijk punt is, zou ik daar nooit mijn partijkeuze op baseren. Onderwijs, gezondheidszorg en veiligheid vind ik veel belangrijker. Op dit moment heb ik geen favoriete partij, omdat ik vind dat de PvdA op verschillende punten te rechts of te onduidelijk is geworden. Groen-Links komt in de buurt van mijn idealen, maar het meeste wat ze zeggen is niet uitvoerbaar. PvdA vind ik dan de meest logische keuze. Ik kijk dus naar uitvoerbaarheid van standpunten en hoezeer deze standpunten samenhangen met de dingen die ik belangrijk vind. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij een raar idee? Verwijderd | 90 | 30-07-2014 23:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
10 jaar homohuwelijk: wat vind jij? Lisette | 45 | 15-05-2011 00:26 | |
De Kantine |
wat vind jij van 'kanker' als krachtterm Evil creature | 145 | 22-05-2006 15:11 | |
De Kantine |
Wat vind jij het leukste/belangrijkste aan dit forum? CoveredEyes | 35 | 23-09-2003 08:18 | |
Films, TV & Radio |
Jackass: wat vind jij ervan? AlopiA | 22 | 16-01-2003 17:07 | |
De Kantine |
Wat vind jij van de nicotine-lolly? Verwijderd | 7 | 01-05-2002 11:07 |