Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb msn wel een uurtje of 5 per dag aanstaan, maar de helft van de tijd ben ik er niet of half. Ik sta ook altijd op Afwezig, of ik er nou ben of niet. Ik ben er wel verslaafd aan, maar ik kan ook wel een paar dagen zonder MSN ofzo. Het is wel erg handig om mensen te spreken over het weekend enzo, ik bel niet zo snel mensen om te vragen of ze nog plannen hebben oid. Verder leer ik veel mensen voornamelijk beter kennen via msn, meestal zijn dat mensen die ik al ergens anders van kende. (IRL, forum, livejournal etc.) |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geloof ik. Ik had geen zin om langer te kijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb maanden amper ge-msn'd maar de laatste weken zit ik er wel weer een beetje achter, meestaql wat slappe stonede lulgesprekken over eenden, soms heb ik 'diepe' discussies met cha0s ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
computer staat op = msn staat op.
Dus de ganse dag ![]() Ik heb al heel wat leuke mensen leren kennen via het internet (msn) en daarna in Real life, binnenkort nog eentje hopelijk ![]()
|
![]() |
vaak staat ie wel aan, maar meestal loop ik wat heen en weer door m'n huis of ben ik er niet eens. ik vind t wel handig om mensen die ver weg wonen nog ;ns te spreken en dingen af te spreken. verder niet echt. sja verveling zo nu en dan maar vaak besteed ik dat liever aan muziek luisteren en tekenen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Is mijn MSN gehacked? Hulp gevraagd! Vipor | 9 | 08-05-2010 23:20 | |
Software & Hardware |
Virus Via msn hoe krijg ik dit weg? xxxsweetygirlxx | 5 | 01-12-2006 20:22 | |
Software & Hardware |