Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2004, 11:23
Dumbass
Dumbass is offline
Ik ben al een maand gewicht aan het verliezen, in het begin was het de bedoeling tot 65kg maar nu weeg ik ondertussen al 62kg, ik sport nietmeer door mij knieblessure en eet gewoon chips en chocolade en drink frisdrank maar ik blijf gewicht verliezen en heb zo de indruk dat het niet meer gezond is
Wat zou er met mij kunnen schelen ??

P.S ik smoor af en toe al wel eens een joint (ongeveer 6-7 in de week), zou het daar aan kunnen liggen ??
Oud 14-12-2004, 11:34
Verwijderd
Het zou aan je schildklier kunnen liggen, maar ik denk dat het nog is van je 'lijnperiode', gok dat het er wel weer bijkomt.
Verder --> lijntopic?
Oud 14-12-2004, 11:49
rare kwast
rare kwast is offline
drugsgebruikers vallen ook sneller af geloof ik..
Oud 14-12-2004, 11:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik weet niet hoe oud en hoe lang je bent, maar 62 kg voor een man is barweinig.... Bovendien zeg je dat je sinds een maand aan het afvallen bent, en je bent dus al meer dan 3 kg kwijt (op welk gewicht zat je daarvoor?), dus dat gaat erg hard zo. Wat niet echt gezond is, en wat meestal betekend dat het gewicht dat je kwijt bent er ook zo weer aan zit.

Op welke manier ben je aan het lijnen (geweest)?
Oud 14-12-2004, 11:55
Dumbass
Dumbass is offline
ben man 17jaar 1m72 ben wel vrij gespierd
ik woog 70kg en was van september bezig en ben terug beginne te sporte maar daarna terug knieblessure en nu blijf ik ma gewicht verliezen, enigste sporte diek nog doe is quadcross en beetje fitness
bedoeling was gezond eten en terug wat meer beweging en rond 65kg en dan alles omzette in spiere, maar het daalt echt te snel en kprobeer ook veel om gewicht terug te krijge maar het lukt gewoon niet
maak me echt zorgen

Laatst gewijzigd op 14-12-2004 om 11:58.
Oud 14-12-2004, 12:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Dumbass schreef op 14-12-2004 @ 12:55 :
ben man 17jaar 1m72 ben wel vrij gespierd
Als je 17 bent, betekend dat dat je lichaam nog volop in ontwikkeling is, en dat je gewicht dus ook wat kan schommelen. Zolang je nog groeit, gaat je gewicht daar ook nog in mee, en die kans is dus best groot. Het is daarom ook niet verstandig om te gaan lijnen voordat je helemaal uitgegroeid bent.

Het gewicht waar je nu op zit is dus ook wel erg laag, en zeker als je in de lengte nog groeit, zou daar best wat bij mogen. Ik weet niet wat jou reden is geweest om af te gaan vallen, maar als je daar serieus mee bezig wil zijn, of iets aan je eetpatroon of leefwijze wil veranderen, zou je eens contact op kunnen nemen met een dietiste. Die kan je hier goed in begeleiden en kan je veel adviezen geven, ook in het geval dat je gewicht blijft verliezen terwijl je dat niet wil.
Oud 14-12-2004, 13:14
Dumbass
Dumbass is offline
de reden was een serieuze bierbuik
Oud 14-12-2004, 13:54
bench140
bench140 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-12-2004 @ 12:49 :
ja en alle drugs is slecht

Even een paar dingen voor TS:
- ga gezonde dingen eten zoals brood, wedden dat je aankomt.
- laat de vette troep liggen(soms mag wel) hiervan kan je ook diarree krijgen waardoor je niet aan zal komen/op gewicht blijven.
- ga als die knieblessure over is gewoon weer sporten en blijf goed eten en af en toe wat vette zooi, als je gewoon sport zal je op gewicht blijven.
Oud 14-12-2004, 15:38
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-12-2004 @ 12:49 :
Ligt eraan welke drugs je het over hebt.. Van amphetamine-achtigen val je idd snel en veel af... Van wiet kun je mega vreetkicks krijgen en dus veel aankomen..
Oud 14-12-2004, 16:04
Iveauh
Iveauh is offline
je zegt dat je eerst 65 kilo was en een tijdje later 62 kilo, die paar kilo heb je waarschijnlijk niet verloren, als je bijv 's ochtends weegt ben 2 kilo lichter als 's avonds, en als je nadat je onder douche vandaan bent gweest ook 2 kilo zwaarder.
Kijk maar over een weekje na het eten weer naar je gewicht, ik weet bijna wel zeker dat je gewicht weer normaal is.
Je moet je niet zo druk maken
relakst
Oud 14-12-2004, 16:46
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 14-12-2004 @ 17:04 :
je zegt dat je eerst 65 kilo was en een tijdje later 62 kilo, die paar kilo heb je waarschijnlijk niet verloren, als je bijv 's ochtends weegt ben 2 kilo lichter als 's avonds, en als je nadat je onder douche vandaan bent gweest ook 2 kilo zwaarder.
Kijk maar over een weekje na het eten weer naar je gewicht, ik weet bijna wel zeker dat je gewicht weer normaal is.
Je moet je niet zo druk maken
relakst
Hij woog eerst 70 kg, wilde naar de 65, schoot door naar de 62kg in een maand tijd. Waarbij ook nog staat dat hij bewust wilde afvallen (en daar dus wel iets voor gedaan heeft lijkt me). Dus nee, dat heeft niet met het verschil van 's ochtends en ' s avonds te maken
Oud 14-12-2004, 18:32
Verwijderd
Eet je wel genoeg? Mensen die 'gezonder willen eten' hebben soms het vreemde idee dat je dan geen fatsoenlijke maaltijden tot je hoort te nemen. Wat eet je ongeveer op een dag?
Oud 14-12-2004, 19:18
Dumbass
Dumbass is offline
's morgens brood of onbijtgranen
's middags brood
's avonds goed stuk vlees, 1-2 aardappelen en vrij veel groenten
Oud 14-12-2004, 19:54
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Dumbass schreef op 14-12-2004 @ 20:18 :
's morgens brood of onbijtgranen
's middags brood
's avonds goed stuk vlees, 1-2 aardappelen en vrij veel groenten
Weinig, vooral als je aan wil komen. Dit is gewoon dieet-niveau. Eet wat meer proteine. Daar bouw je spieren mee, wat jij wil dus.
Oud 14-12-2004, 20:16
Verwijderd
hoeveel sneetjes brood? Dit vind ik klinken als 2 sneetjes per keer () en 4 sneetjes brood per dag is wel héél weinig voor een jongen van, ehm, je was 15 toch? 1-2 aardappelen is ook niet veel... en je mag best iets tussendoor eten
Oud 15-12-2004, 13:04
Dumbass
Dumbass is offline
2sneetjes 'smorgens
en 4's middags
ik eet nog wel en koek rond 10u en rond 4u
en kben 17 mak moet echt nie meer eten heb nooit honger behalve alsk gesmoord heb
Oud 15-12-2004, 13:43
Iveauh
Iveauh is offline
als je zo weinig eet als jou, zul je nooit spiermassa aan maken.
je moet lekker veel eten, en de iets "vettere" dingen niet laten liggen omdat je bang bent dat je dan aankomt.
want als je zoveel sport als jou zal je dat allemaal omzetten in spiermassa.
Oud 15-12-2004, 15:07
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 15-12-2004 @ 14:43 :
als je zo weinig eet als jou, zul je nooit spiermassa aan maken.
je moet lekker veel eten, en de iets "vettere" dingen niet laten liggen omdat je bang bent dat je dan aankomt.
want als je zoveel sport als jou zal je dat allemaal omzetten in spiermassa.
Je zet geen vet om in spiermassa. Je verbrandt het misschien wel. Maar proteine moet je innemen, dat zet je om in spiermassa.
Oud 15-12-2004, 15:33
Mara
Mara is offline
Je eet te weinig, en je sport niet meer dus misschien verlies je wel spiermassa.
Oud 13-02-2005, 12:55
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
Voor iedereen die wil afvallen. Bezoek de site: www.caloriewijzer.com eens. Daar kun je calorieen tellen en ook een gratis afslankadvies aanvragen. Ben er zelf al 7 kilo mee afgevallen!
Oud 13-02-2005, 13:17
ekki
ekki is offline
Hiervoor is het grote lijntopic (bovenaan).

Succes!

Regels voor berichten