![]() |
||
Citaat:
Het gewicht waar je nu op zit is dus ook wel erg laag, en zeker als je in de lengte nog groeit, zou daar best wat bij mogen. Ik weet niet wat jou reden is geweest om af te gaan vallen, maar als je daar serieus mee bezig wil zijn, of iets aan je eetpatroon of leefwijze wil veranderen, zou je eens contact op kunnen nemen met een dietiste. Die kan je hier goed in begeleiden en kan je veel adviezen geven, ook in het geval dat je gewicht blijft verliezen terwijl je dat niet wil.
||
Citaat:
![]() Even een paar dingen voor TS: - ga gezonde dingen eten zoals brood, wedden dat je aankomt. - laat de vette troep liggen(soms mag wel) hiervan kan je ook diarree krijgen waardoor je niet aan zal komen/op gewicht blijven. - ga als die knieblessure over is gewoon weer sporten en blijf goed eten en af en toe wat vette zooi, als je gewoon sport zal je op gewicht blijven. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Voor iedereen die wil afvallen. Bezoek de site: www.caloriewijzer.com eens. Daar kun je calorieen tellen en ook een gratis afslankadvies aanvragen. Ben er zelf al 7 kilo mee afgevallen!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27 Pluis | 397 | 03-04-2014 21:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Afval bestaat straks niet meer Love & Peace | 19 | 28-01-2008 16:00 | |
Lichaam & Gezondheid |