![]() |
|
![]() |
Wij hebben hier al een behoorlijke tijd een draadloos netwerk. Dit netwerk gaat vanaf de modem (ADSL) naar de LinkSys. Deze verstuurd het internet naar minimaal 3 pc's (soms meer, maar op dit moment niet).
Sinds enige tijd hebben wij last van ontzettend traag internet. Tijdje mee geleefd, hopend dat het over zou gaan, maar dat ging het niet. Planet maar bellen dus. Deze vertelden me dat het internet werd geupgraded (de lijnen iig) en dat het binnen een week over zou zijn. Diezelfde dag nog even de modem aan en uit gezet, maar helaas, geen verandering. Vandaag nog steeds last van. Dus maar alle PC's uitgezet, modem aan uit gezet, LinkSys ook, en alle stekkers eruit getrokken en er opnieuw ingedaan. Internet is nu iig een stuk sneller. Maar als ik ga kijken bij www.speedtest.nl blijktie nog steeds erg langzaam te zijn (240 kb/s ongeveer) Hoe komt dit? Volgens Planet heb ik een snelheid van 20 MB. Waar komt dit enorme verschil vandaan? Alvast bedankt Sweetsurrender |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder kun je met een 3.2 mbit-verbinding nooit boven de 400 KB/sec uitkomen, dat zijn meetfouten. Onderzoek eerst zelf een wat precies je verbindingssnelheid is, anders valt er niets zinnigs over te zeggen of het te hoog of te laag is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Praktijk is altijd anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het sommetje is meestal : (kbit/s / 8 )- 15% = praktische snelheid. ik haal met mijn 1600 kbit/s echt niet meer dan 170..
||
Citaat:
Voor de topic starter: hoeveel betal jij per maand voor het internet? 30 of 50 euro?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Download snelheid Naimin | 16 | 13-01-2010 15:57 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] BitTorrent langzaam sinds netwerk vampiro | 7 | 27-08-2004 22:05 | |
Software & Hardware |
[gezocht]Software om te downen over netwerk AJMouse | 5 | 16-03-2004 18:33 | |
Software & Hardware |
[Nieuws] Snelheidsrecord: film downloaden in 7 seconden Martin | 18 | 19-10-2003 00:29 | |
Software & Hardware |
[LAN] hoe kan ik iemands bandwith beperken? SuperS | 8 | 18-03-2003 13:38 |