Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar waarom doe je bij de bovenstaande 8/(5*4000) ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
__________________
"God has not created man, but man created God." (L. Feuerbach)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
x^-4 + x^-5 = 1/x^4 + 1/x^5 je hebt nu 2 termen, vermenig elke term (zowel teller als noemer) met de noemer van de andere term: x^5/x^9 + x^4/x^9 je hebt nu gelijke noemers verkregen, en dan mag je de tellers bij elkaar optellen onder 1 noemer (denk aan 1/3+1/3=2/3): (x^5+x^4) / x^9 nu kun je elke term delen door de term met de laagst voorkomende macht, om het netter te schrijven (in dit geval delen door x^4): (x+1)/x^5 |
![]() |
||
Citaat:
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Formules op het forum: LaTeX ILUsion | 10 | 16-06-2019 02:15 | |
Algemene schoolzaken |
Natuurkunde en scheikunde: Van basis naar gevorderden Verwijderd | 35 | 09-11-2009 15:48 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
hulp bij wiskunde wallpaperzone | 7 | 23-01-2005 13:52 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[wi] productfunctie --> raaklijn en differientieren van wortels en breuken marrel | 4 | 21-11-2004 17:01 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Software om breuken mee te schrijven thomasweb | 12 | 13-04-2004 18:04 | |
Eindexamens 2003 |
[wiskunde B] (HAVO) - Hoe ging het? Verwijderd | 46 | 22-05-2003 09:23 |