Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2005, 18:12
*4
*4 is offline
ik heb hele korte nagels, ik bedoel niet het witte randje, maar het roze stukje. Je ziet alleen op mijn duimen zo'n boogje (kijk maar es net boven je nagelriem) ik kan wel mn nagelriem terugduwen, maar is dat niet erg? (en trouwens hij schuift gewoon weer terug) maar hoe krijg ik dan een langer roze stukje?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 19:11
Silverchoice
Silverchoice is offline
Ik heb ook niet van die 'lange nagels', maar eigenlijk ook nooit zo mee bezig gehouden Mag ik vragen waarom je dat wil?
Oud 17-02-2005, 19:37
Verwijderd
Nagelriemen terugduwen heb ik nooit zo begrepen.. ik vind het maar vaag. Doen mensen dat om hun nagels langer te laten lijken (zoals jij) of heeft het nog een andere reden?

En je wilt een langer "roze stukje".. bedoel je daarmee gewoon het deel van je nagel waar je vinger nog onder zit, dat dat niet zo lang is? Dat kun je niet veranderen, bij jou beginnen je nagels gewoon niet zo ver terug ofzo. Misschien dat het roze ook iets langer lijkt als je je nagels laat groeien (bij mij wel iig).
Bij mij is het trouwens juist lang (ik heb ook lange vingers), maar ik wil best met je ruilen hoor. Ik vind het juist leuk staan als dat roze wat korter is.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 21:31
Mara
Mara is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 17-02-2005 @ 20:37 :
Nagelriemen terugduwen heb ik nooit zo begrepen.. ik vind het maar vaag. Doen mensen dat om hun nagels langer te laten lijken (zoals jij) of heeft het nog een andere reden?

En je wilt een langer "roze stukje".. bedoel je daarmee gewoon het deel van je nagel waar je vinger nog onder zit, dat dat niet zo lang is? Dat kun je niet veranderen, bij jou beginnen je nagels gewoon niet zo ver terug ofzo. Misschien dat het roze ook iets langer lijkt als je je nagels laat groeien (bij mij wel iig).
Bij mij is het trouwens juist lang (ik heb ook lange vingers), maar ik wil best met je ruilen hoor. Ik vind het juist leuk staan als dat roze wat korter is.
Volgens mij is het beter om dat te doen omdat het anders kan gaan ontsteken. Mijn broertje moest het iig wel doen, omdat zijn vingers altijd ontstoken zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 07:01
leucomelas
leucomelas is offline
zijn nagelriemen terugduwen omdat dat anders gaat ontsteken? heb altijd geleerd dat het niet echt goed voor je nagels is als je je nagelriemen terugduwt... mits je het natuurlijk heel voorzichtig en niet te vaak/veel doet.
maar idd, langere roze stukjes zul je niet kriojgen, laat je nagels groeien, dat ziet er ineens als veel anders uit...
Oud 18-02-2005, 09:00
Verwijderd
nagelriemen terugduwen is omdat ze anders kunnen scheuren en als ze gescheurd zijn kunnen ze idd gaan ontsteken maar als ze bij jou nooit scheuren kun je ze gewoon op hun plek laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 11:08
*4
*4 is offline
ik wil gewoon mooie nagels want nu heb ik stompjes en als ik mn nagels laat groeien ziet het er helemaal niet mooi uit, ik hou ook niet van lange nagels (het witte dan)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 12:35
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 18-02-2005 @ 08:01 :
zijn nagelriemen terugduwen omdat dat anders gaat ontsteken? heb altijd geleerd dat het niet echt goed voor je nagels is als je je nagelriemen terugduwt... mits je het natuurlijk heel voorzichtig en niet te vaak/veel doet.
Ja dat dacht ik nl ook.. dat het juist kon gaan ontsteken als je je nagelriemen zou terugduwen. Maarja het ligt er natuurlijk aan hoe je het doet enzo.

@*4: maar als je je nagels laat groeien dan lijkt het roze ook vaak iets langer, dan zijn het niet meer "stompjes". Je hoeft ze niet superlang te laten groeien, maar gewoon een beetje zodat je nagel wat uitsteekt. Een klein wit randje is wel mooi toch?
Of je moet ze gewoon lakken.. dan zie je niet meer wat wit of roze is en lijken ze gewoon lang.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 13:31
Mara
Mara is offline
Als je je nagelriemen 'verkeerd' terugduwt (met je nagels bijv.) dan kan het júist gaan ontsteken ja. Het is de bedoeling dat je ze terugduwt met een bokkenpootje
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 18-02-2005 @ 14:31 :
Als je je nagelriemen 'verkeerd' terugduwt (met je nagels bijv.) dan kan het júist gaan ontsteken ja. Het is de bedoeling dat je ze terugduwt met een bokkenpootje
Ik doe het altijd met mn nagels en nooit last gehad. Evenals mn moeder, mn vriend, mn vriendin, etc. t zal wel kunnen, maar ik denk dat het wel meevalt.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:48
Mara
Mara is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-02-2005 @ 19:43 :
Ik doe het altijd met mn nagels en nooit last gehad. Evenals mn moeder, mn vriend, mn vriendin, etc. t zal wel kunnen, maar ik denk dat het wel meevalt.
*Zucht*
Nee, het is niet zo dat als je het met je nagels doet het standaard gaat ontsteken, de kans is alleen groter, en in principe is het dus verstandiger om het met een bokkenpootje te doen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-02-2005 @ 19:48 :
*Zucht*
Nee, het is niet zo dat als je het met je nagels doet het standaard gaat ontsteken, de kans is alleen groter, en in principe is het dus verstandiger om het met een bokkenpootje te doen.
Ja dat snap ik. Ik zei ook dat ik denk dat het wel mee zal vallen. Daarmee wilde ik dus zeggen dat ik niet denk dat het nou zo noodzakelijk is om het met een bokkenpootje te doen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten