Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2005, 17:43
Verwijderd
hoihoi beste mensen ik had een vraagje aan jullie...

bij mij in de buurt is er een bibliotheek in leeuwarden.
En als je daar gaat internetten voor een halfuur,
dan zie je rechts onderaan de resterende tijd van je minuten staan, en als die tijd om is dan moet de systeem beheerder zeg maar die tijd vervullen als je langer wilt internetten. En mijn vraag was..
Weet iemand zo een prohramma toevallig?
Gewoon lekker simpel en als mensen iets willen downloaden ofzow dan moeten ze contact opnemen met de systeem beheerder zeg maar ( zie je meestal staan )

Alvast bedankt..

greetz...undertaker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2005, 17:58
Verwijderd
Je moet zoeken naar internetcafe software
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:28
dafelix
dafelix is offline
dit is niet legaal, dus zullen we je niet zo snel helpen

of bedoel je dat je thuis ook zo'n systeem wil neerzetten? kan ik uit je vraag niet opmaken
Oud 21-02-2005, 18:34
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 21-02-2005 @ 19:28 :

of bedoel je dat je thuis ook zo'n systeem wil neerzetten? kan ik uit je vraag niet opmaken
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:51
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 21-02-2005 @ 19:28 :

Jij moet echt eens van je basisschool theorien af
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 19:31
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
********** schreef op 21-02-2005 @ 19:51 :
Jij moet echt eens van je basisschool theorien af
ik denk dat ik de TS gewoon niet snap (jullie nu ook niet nl)
Oud 21-02-2005, 20:45
Verwijderd
jah ik wil thuis zo een programma en een soort systeem beheerder worden..als iemand op mijn pc wil gamen werken of internetten dat ik dan kan bepalen voor hoe lang en wat ze wel en niet kunnen in mn pc zoals....msnen of downloaden enz...en volgens mij is het wel legaal want de bibliotheek heeft ook zoiets alleen weet nie wat en hoe dat programma heet maar voor internet zie je dit staan.... 30 resterende tijd en als je iets wilt downloaden dan staat er dit....kan dit bestand niet downloaden neem contact op met de systeem beheerder...zo een soort programma voor thuis zeg maar een soort systeem beheerder

please help me

P.S

want ik wil zo een soort programma omdat mensen wel op mn pc moghen maar ook dingen doen die ik liever niet heb...please help me.

alvast bedankt

greetz...undertaker
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 20:52
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
undertaker schreef op 21-02-2005 @ 21:45 :
jah ik wil thuis zo een programma en een soort systeem beheerder worden..als iemand op mijn pc wil gamen werken of internetten dat ik dan kan bepalen voor hoe lang en wat ze wel en niet kunnen in mn pc zoals....msnen of downloaden enz...en volgens mij is het wel legaal want de bibliotheek heeft ook zoiets alleen weet nie wat en hoe dat programma heet maar voor internet zie je dit staan.... 30 resterende tijd en als je iets wilt downloaden dan staat er dit....kan dit bestand niet downloaden neem contact op met de systeem beheerder...zo een soort programma voor thuis zeg maar een soort systeem beheerder

please help me

P.S

want ik wil zo een soort programma omdat mensen wel op mn pc moghen maar ook dingen doen die ik liever niet heb...please help me.

alvast bedankt

greetz...undertaker
Mensen onder een beperkte windows-account laten werken schiet al een behoorlijk eind op. En waarom zou je niet gewoon als hun tijd om is ze eigenhandig weg sturen? Is toch veel leuker
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:47
dafelix
dafelix is offline
ja zo, ik begreep de TS helemaal verkeerd bij het lezen van de FiPo en ik zit niet op de basisschool ********** , ik was van deze zin uitgegaan:

Citaat:
(...)
om is dan moet de systeem beheerder zeg maar die tijd vervullen als je langer wilt internetten. En mijn vraag was..
Weet iemand zo een prohramma toevallig?
dus dat de TS de tijd zelf wou verlengen in de Bibliotheek.

nu snap ik wat de TS wil, maar nu weet ik helaas niet hoe ik hem moet helpen, i'm sorry, maar ik wou ff dit misverstand uit de wereld helpen

PS:

schiet me te binnen, kun je niet gewoon met netlimeter werken? Die bij een bepaald aantal MB de verbinding dichtzet?
Oud 22-02-2005, 00:31
Verwijderd
wil gewoon een simpele programma beetje moeilijk maakt ook nie uit en netlimeter kan nie echt wat over vinden en weet niet of netlimeter mn problemen kan helpen ...ik bedoel er moet toch wel een soort programma hiervoor zijn neem ik aan
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 13:16
phoxetis
phoxetis is offline
netlimeter? man, geef die mensen de oude pc van je buurman om op te werken, en neem "internet-delen", ofzoiets. met zo'n inslag word je nooit systeembeheerder!
Oud 22-02-2005, 13:20
Verwijderd
vroeger had je nog IKB
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 13:23
Verwijderd
Wat wil je bereiken of wat is je doel?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 13:36
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 22-02-2005 @ 14:23 :
Wat wil je bereiken of wat is je doel?

dat mensen wel op mn pc mogen maar dat ik kan bepalen wat ze kunnen doen bijvoorbeeld...niet downloaden enzo en bijvoorbeld als ze deze computer in willen of iets willen instaleren dat het alleen maar via mij kan zeg maar
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
undertaker schreef op 22-02-2005 @ 14:36 :
dat mensen wel op mn pc mogen maar dat ik kan bepalen wat ze kunnen doen bijvoorbeeld...niet downloaden enzo en bijvoorbeld als ze deze computer in willen of iets willen instaleren dat het alleen maar via mij kan zeg maar
Dat kun je via de rechten van Windows XP (of een andere van de NT family).
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 14:47
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 22-02-2005 @ 14:40 :
Dat kun je via de rechten van Windows XP (of een andere van de NT family).

sorry maar begrijp het nie helemaal
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 14:49
Verwijderd
Citaat:
undertaker schreef op 22-02-2005 @ 15:47 :
sorry maar begrijp het nie helemaal
In Windows XP kun e gerbuikers aan maken en deze bepaalde rechten geven
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 14:50
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 22-02-2005 @ 15:49 :
In Windows XP kun e gerbuikers aan maken en deze bepaalde rechten geven
ik weet wel dat ik meerdere gebruikers kan maken maar nie hoe ik rechten kan maken
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Goes15 schreef op 22-02-2005 @ 14:20 :
vroeger had je nog IKB
Nee, die was fijn. Als je tijdens je verbinding je voeding eruit trekt maak je geen 'kosten'
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ulfheðin schreef op 22-02-2005 @ 17:31 :
Nee, die was fijn. Als je tijdens je verbinding je voeding eruit trekt maak je geen 'kosten'
hahaha dat was echt een kutproggie ja... ik had altijd het hondje en m'n broer het robotje
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Goes15 schreef op 22-02-2005 @ 22:29 :
hahaha dat was echt een kutproggie ja... ik had altijd het hondje en m'n broer het robotje
Robots zijn de shit

*zappp*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten