Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2005, 14:42
wr_faya
wr_faya is offline
Heey Hey,
kan iemand mij vertellen hoe ik het best mij onerbuik kan trainen?
Daar zit ik namelijk erg mee!
En wil er natuurlijk goed uit zie voor de zomer
Groetjes
Oud 01-03-2005, 15:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Op je rug liggen, en dan je benen gestrekt van de grond naar een hoek van 90 graden brengen. En dan weer terug (maar de grond niet raken!). Moeilijk uitleggen zeg.

Ontzettend zwaar en eigenlijk voornamelijk voor al je buikspieren, maar óók goed voor je onderbuik.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-03-2005 @ 16:00 :
Op je rug liggen, en dan je benen gestrekt van de grond naar een hoek van 90 graden brengen. En dan weer terug (maar de grond niet raken!). Moeilijk uitleggen zeg.

Ontzettend zwaar en eigenlijk voornamelijk voor al je buikspieren, maar óók goed voor je onderbuik.
Die wilde ik ook gaan zeggen Ik probeer bij die oefening wel altijd een beetje vals te spelen door met m'n armen een beetje af te zetten, dat moet je dus niet doen Armen kan je over je borst heen vouwen oid, zodat je niet vals kan spelen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 15:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-03-2005 @ 16:21 :
Die wilde ik ook gaan zeggen Ik probeer bij die oefening wel altijd een beetje vals te spelen door met m'n armen een beetje af te zetten, dat moet je dus niet doen Armen kan je over je borst heen vouwen oid, zodat je niet vals kan spelen
Ik pak meestal de poten van mn bed vast oid. Anders is die oefening te zwaar vind ik...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:05
bench140
bench140 is offline
Alweer

klik: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1112458
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:13
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-03-2005 @ 16:00 :

Jah Zoiets ongeveer!
Maar heel veel fitness sites zeggen, dat je op je rug moet gaan liggen, je hand onder je kont en dan 90 graden met je voeten omhoog en omlaag.

Op die manier voel ik dus werkelijk echt nix van me onderbuikspieren!
Oud 01-03-2005, 18:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 01-03-2005 @ 17:13 :
Jah Zoiets ongeveer!
Maar heel veel fitness sites zeggen, dat je op je rug moet gaan liggen, je hand onder je kont en dan 90 graden met je voeten omhoog en omlaag.

Volgens mij voel je je onderbuikspieren vrijwel nooit na ze getraind te hebben, omdat je ze bijna niet intensief kan trainen. Ik heb ze in ieder geval nooit écht goed gevoeld... En ik kan wel zeggen dat ik op veel verschillende manieren mn buik heb getraind.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-03-2005 @ 19:33 :
Volgens mij voel je je onderbuikspieren vrijwel nooit na ze getraind te hebben, omdat je ze bijna niet intensief kan trainen. Ik heb ze in ieder geval nooit écht goed gevoeld... En ik kan wel zeggen dat ik op veel verschillende manieren mn buik heb getraind.
Uhu, ik voel m'n onderbuik ook nooit echt, maar het werkt wel hoor. Mijn vriend doet die oefening al wat langer dan ik hem doe, en je ziet echt verschil
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-03-2005 @ 19:39 :
Uhu, ik voel m'n onderbuik ook nooit echt, maar het werkt wel hoor. Mijn vriend doet die oefening al wat langer dan ik hem doe, en je ziet echt verschil
Hoe vaak doe je m?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 07:37
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-03-2005 @ 19:33 :
ik voel ze behoorlijk
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 07:58
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 01-03-2005 @ 17:13 :
Jah Zoiets ongeveer!

Dan doe je het verkeerd schat, of je moet echt biggy onderbuikspieren hebben dat je er niks meer van voelt.
Ik voel ze altijd best wel branden. Je moet gewoon als je je benen omhoog doet je je navel intrekken. Net alsof je je plas moet ophouden. Dan worden je spieren aangespannen, en dan aangespannen houden, ook als je teruggaat met je benen, dat is juist het deel waar je je spieren traint.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 08:05
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 02-03-2005 @ 08:58 :
Dan doe je het verkeerd schat, of je moet echt biggy onderbuikspieren hebben dat je er niks meer van voelt.
Ik voel ze altijd best wel branden. Je moet gewoon als je je benen omhoog doet je je navel intrekken. Net alsof je je plas moet ophouden. Dan worden je spieren aangespannen, en dan aangespannen houden, ook als je teruggaat met je benen, dat is juist het deel waar je je spieren traint.
Tjah..Kijk.. Niet voelen is misschien te ver gezocht,
maar verwacht meer spanning rondom mijn onderbuik
Oud 02-03-2005, 08:30
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
zown rektouw ding dat je bij fitness gebruikt om je voeten binden en om een paal ofzo, en dan op je rug gaan liggen en je benen naar je toetrekken (een iets zwaardere oefening)

Regels voor berichten