Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het klinkt inderdaad als een heel vervelende situatie. Alleen zou ik je ouders goed houden, ze willen (echt waar) het beste voor jou! En daarom reageerden ze zo op die harddrugs. Je ouders zijn echt waar de enige mensen waar je als het niet goed met jou gaat.. op terug kan vallen! Ik begrijp dat je die jongen heel erg leuk vind, maar probeer je eens in te denken.. hoe lang je het zonder hem hebt kunnen uithouden! Ik zat in eenzelfde soort situatie, en omdat ik me voor kon stellen.. hoe lang ik het zonder hem heb uitgehouden en het feit dat ik mijn ouders gewoon veeel belangrijker vond dan hem.. hebben mij gered! Ik heb hem aan de kant gezet, en de situatie met mijn ouders is prima!
||
![]() |
Citaat:
En ze weten dat hij aan't afkicken is, maar zij zeggen constant dat hij er terug mee zal beginnen, terwijl ik ervan overtuigd ben dat hij het karakter heeft om ervan af te blijven. Hij heeft gezegd dat hij zijn lesje wel geleerd heeft en dat hij voor mij alles doet. Dat heb ik allemaal tegen mijn ouders gezegd, maar ze blijven bij hun standpunt en ik bij het mijne en ja daar ontstaan grote ruzies van die ik kotsbeu ben! Kus, BadAngel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind mijn ouders ook belangrijk, maar hem ook en ik kan hem niet laten vallen, ik moet toch niet altijd toegeven voor mijn ouders? 't Is niet omdat ik nog minderjarig ben dat ik altijd moet knikken en toegeven. Sorry, maar dat is mijn gedacht. Kus, BadAngel |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uhmm.. dit is mischien een hele kutopmerking nu tegen je... maar als je echt van die jongen houd onderneem je geen zelfmoordpogingen.
Logisch dat je ouders eerst doorsloegen... hun dochter heeft problemen, en ze heeft een relatie met een jongen die van hardrugs aan het afkicken is... Ik zou ook waarschijnlijk eerst ff niet weten wat ik te horen kreeg, denk eens goed na. Praat met je ouders dan... niet zeggen.. ik maakt het niet uit en jullie kunnen de pot op, dan bereik je helemaal niets. Als jij en die jongen echt samen blijven, hij afkickt, jullie de problemen een beetje uitwerken zullen je ouders hem mss accepteren.. Maar hey, al sjij een dochter zou hebben zou jij niet ook eerst zo reageren? Gebruik je verstand, en hoe moelijk dat ook is ze zullen het niet zo maar 123 slikken... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Gescheiden ouders & de liefde supernova | 21 | 05-07-2006 09:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hebben wij nog manieren? MoO | 116 | 06-09-2004 11:08 | |
Liefde & Relatie |
ex M@DELIEFF | 122 | 08-08-2003 21:46 | |
Liefde & Relatie |
[liefde]Verliefd op mijn ex Verwijderd | 12 | 11-06-2003 18:21 | |
Psychologie |
Ben opnieuw begonnen met snijden... °Mel° | 32 | 11-06-2002 14:33 |