Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is nu iets van dat alles doof en vlak is (niet altijd). Het is meer iets van nu, want ik weet dat het anders hoort te zijn, zonder dat ik het vergelijk met het verleden, ik zit daar niet in te wroeten.
||
Citaat:
Je moet je iig niet zorgen gaan maken hoor. Dat maakt het misschien wel erger.
||
Citaat:
En hulp in de zin van ??
Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 15:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en je hebt het ook over een zeurende pijn rond je hoofd heb je niet gewoon standaard medicatie nodig? natuurlijk serotonine-tekort oid?
||
Citaat:
Ik zie het nog even aan, het is binnenkort lente ![]()
||
Citaat:
ed om me beter te voelen, of het verlangen me nog/weer slechter te voelen, omdat het rotte vertrouwd en 'veilig' is, ik weet wat ik ermee aanmoet (controle?), en het minder rotte vrij onbekend.. Hartstikke krom natuurlijk, maar ook behoorlijk moeilijk om tegen in te gaan. ![]() En verder: ik denk dat het niet meer dan logisch is, dat het zo anders voelt dan voor/met de medicatie, er ís in feite toch ook iets anders, lijkt me..? Toch lijkt het me wel slim om contact te houden met je (ex) hulpverlener (?), zodat wanneer je idd een terugval hebt, dat tijdig gesignaleerd en ingegrepen kan worden.. Succes ermee iig! ![]()
||
![]() |
Citaat:
liever vervelend maar vertrouwd als iets wat beter en fijner is maar onbekend, en eng! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ex in een depressie Verwijderd | 9 | 22-03-2016 10:54 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Psychologie |
nie meer naar school kunnen door de depressie (misschien wel meer) dreamster1987 | 13 | 19-09-2002 13:28 | |
Psychologie |
het trug komen van een depressie Gwenniej | 13 | 02-08-2002 20:04 | |
Psychologie |
Manisch Depressief (MDS - Borderline) Genesis | 25 | 25-03-2002 18:08 |