Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Justine Henin heeft een echte off-day gehad vandaag.
|
Sjeng door.
![]() De eerste verrassingen zijn ook alweer daar: Arazi verslaat Federer en Sampras ligt er ook al uit, Goudenzi won van hem. Kimmie met heel veel moeite door tegen de Wit-Russische Poetchek: 8-6 in de derde set, denk dat ze dit jaar de finale niet haalt ![]() ![]() ![]() ![]() Mijn persoonlijke kanshebbers op de titel in het enkelspel: Mannen: L. Hewitt en A. Agassi. Vrouwen: S.Williams en J.Capriati.
||
Citaat:
Federer eraf gister vond ik vreemd... Was zeker een van de kanshebbers.. Straks mn vriend Raemon aan de beurt en Sjeng in zn 2de ronde partij ![]() Mocht Sjeng winnen, wacht waarschijnlijk Hewitt..Eitje toch? ![]() Oremans op gravel... Tja ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik hoop nog steeds dat Marat Safin gaat winnen...
![]() en bij de dames hoopte ik op Hénin.... maar ja, dat is dus niet iets wat doorgaat... ![]()
|
Verwijderd
|
hewitt tegen schalken relaxt zeg
![]() roddick eruit ![]() sluiter ook in 5 sets..ik vond die srichaphan wel taai ![]() kafelnikov eruit kuerten door ![]() safin ook oremans eruit sanchez vicario eruit hantuchova door ![]() clijsters door capriati door coetzer eruit dokic door serena/venus williams door kournikova eruit seles door dit zijn de belangrijkste uitslagen vind ik |
![]() |
||
Citaat:
![]() [QOUTE] kournikova eruit [/QUOTE] ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2002 om 14:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lijkt me echt frusterend om telkens van te voren eruit te vliegen of die ronde te evenaren |
![]() |
||
Citaat:
Wat een offday... Maarja, iedereen heeft dat wel eens ![]()
||
Citaat:
![]() Vond het jammerlijk dat er "boe" geroep was na de wedstrijd toen Hewitt de baan verliet. ![]()
|
![]() |
goede prestatie van agassi
![]() ferrero werd 5-setter, iemand weet hoe dat is afgelopen? nog leuk berichtje: ![]() Roland Garros: Enorme blunder onopgemerkt UTRECHT/PARIJS. - 03/06/02 - Was het een blunder of gewoon een slimmigheidje? Hoe dan ook, niemand had zondag in Parijs door dat er iets mis was bij de partij in de vierde ronde van Roland Garros, tussen de Russin Dementieva en de Argentijnse Clarisa Fernandez. Dementieva serveerde twee games achter elkaar. De verwarring bij umpire Jane Harvey ontstond op het moment dat Fernandez na de tweede set de baan verliet voor een bezoek aan het toilet. Bij terugkomst was zij aan service, maar nam Dementieva die taak ten onrechte over. Niemand die het zag. Desondanks hielp het de als dertiende geplaatste Dementieva niets: ze verloor, met 3-6 6-2 6-3. wat een sukkels ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wimbledon topic. Verwijderd | 56 | 10-07-2007 08:24 | |
Vrije tijd |
[Tennis] Roland Garros 2007 tss | 44 | 10-06-2007 20:46 | |