Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2005, 15:31
DRMscreamer
DRMscreamer is offline
hallo allemaal,

ik gebruik sinds een jaar of 2 wiet ik ben er af en toe meegestopt en toen weer aan begonnen.. maar tot op een dag ik helemaal doordraaide.. ik had namelijk 8 redbulls 8erelkaar opgedronken + veel geblowd en ik draaide gwn helemaal door.. ik hoorde geluiden van treinen op me aankomen opstijgende vliegtuigen ik kon geen tv kijken de beelden gingen te snel voor me
+ 't ergste gevoel was alsof ik naar beneden werd gezogen letterlijk het leek net of ik rechtstreeks de hel werd ingezogen zo voelde het en me hart ging supersnel d8 dat ik een hartaanval kreeg en doodzou gaan ofzo het was n8 en ik was alleen op me kamer dus ik kon ook niet naar me ouders toe want die zouden dan ook doorflippen.
ik heb nog nooit zo iets meegemaakt en/of iemand gesproken met dezelfde ervaringen.. maar sinds die tijd heb ik hoogtevrees en vrees om bij mensen in de buurt te komen.. en als ik weer een blow opsteek dan krijg ik pijn aan me hard en kan ik niet naar boven kijken ( lucht, wolken ) en dan voel ik me weer naar beneden gezogen worden.. wat het ook is het is vreselijk en het gaat niet weg ik heb het al 2 jaar.. zelfs als ik niet heb geblowd heb ik nog steeds wat gevoelens niet naar boven durven kijken etc of gewoon heel licht voelen.. wat moet ik doen????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2005, 15:32
Verwijderd
naar de psycholoog om erover te praten zal helpen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:47
DRMscreamer
DRMscreamer is offline
die weet ook niet wat het is
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:55
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
DRMscreamer schreef op 17-03-2005 @ 16:47 :
die weet ook niet wat het is
ben je al langs de psycholoog geweest, zonder dat je ouders er vanaf weten?

maar het is wel klote, kan me er niets bij voorstellen eigenlijk..

te veel cafeïne + te veel taurine + THC = trippen?
Oud 17-03-2005, 15:59
Verwijderd
Ooit gepaddo't? Plus, hoeveel/hoevaak sm0ke je?

Ik heb het ook gehad. Stoppen met blowen en indien van toepassing ook met paddoen Bij mij was een halfjaar genoeg om er geen last meer van te hebben. En ja, da's mooi kut, maar als je doorgaat dat wordt het erger en uiteindelijk krijg je het zelfs als je nuchter bent. Dus
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:03
DRMscreamer
DRMscreamer is offline
ik heb alleen maar geblowd aan paddo's en harddrugs doe ik niet
maar het is allemaal vrij lastig omdat ik het nergens kwijt kan.. en soms kijken mensen of me vrienden me zo aan van jonge? waar ben je mee bezig
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:07
Verwijderd
Als het jong hetzelfde heeft wat ik gehad heb zal geen enkele psycholoog 'm helpen Been there, done that. In het beste geval adviseren ze 'm ook te stoppen met blowen, in het ergste geval plakken ze het labeltje 'psychotisch' op z'n bakkes en proberen ze 'm aan de Lithium te zetten. En dan is het nog de vraag of hij ze op dat punt gaat tegenwerken, aangezien die lui heel overtuigend kunnen zijn - zelfs als ze verkeerd zitten. En wat je dan krijgt is een in principe gezond mens, wiens geest afgestompt wordt door medicijnen. Ja, als je dan de kliniek uit loopt dan ben je geestelijk wel een wrak ja :/

Hoe dan ook, hij blowt nu twee jaar. Als 'ie een beetje veel rookt dan is het een tijd die echt wel lang genoeg is om wat aan z'n beleving aan te tasten. Sommigen worden paranoide, sommigen merken d'r niks van, anderen wijken af en krijgen wat hij nu heeft. Of iets anders. Iets abnormaals, in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:09
Verwijderd
Het heeft overigens vrij weinig met die redbull te maken, denk ik. Alhoewel het naar alle waarschijnlijkheid wel de trigger was.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:15
DRMscreamer
DRMscreamer is offline
voordat ik die flipaanvallen kreeg was het zo van heo meer ik blow hoe lekkerder ik me voelde nu word ik al gek na een paar trekkies man maar als jij ook zo iets heb gehad en het dus weg is gegaan door niet meer te blowen dan zal ik het ook maar is proberen.. en gwn aan de alcahol gaan
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:17
DRMscreamer
DRMscreamer is offline
en nog iets.. als ik weer is stoned ben dan kan ik ook niet in een auto of trein ( iig een object dat snel gaat ) dat maakt me ook gek
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:24
Wammus
Wammus is offline
Het is heel simpel. Ten eerste leer Nederlands . En nu ontopic: Ik heb ook een tijdje dat soort dingen gehad. Dat ik opeens midden op de dag helemaal duizelig werd zwart voor m'n ogen en het gevoel kreeg dat ik ging flauwvallen maar dat niet deed. Het duurde een of 2 seconden maar voor m'n gevoel was het echt een kwartier. Toen ben ik ook een tijdje gestopt met blowen en ging alles weer goed. Dat is dus ook het enige wat ik je kan aanraden. En dan niet een of 2 dagen niet smoken en als het dan weer over is meteen weer doorgaan. Maar op z'n minst een maand. En als het opgehouden is niet meteen weer terugvallen in je oude gedrag want dan heb je grote kans dat het weer terugkomt.

Vooral dat laatste zal een probleem gaan worden. Het is helemaal niet zo moeilijk om minder/niet te blowen maar het probleem is (meestal) het volhouden. Het is heel verleidelijk om als het beter gaat weer "gewoon" te gaan blowen maar dan zal je zonder dat je het eigenlijk zelf door hebt zo weer heel veel gaan blowen. Het word je dan ook wel heel makkelijk gemaakt want om nou te zeggen dat het moeilijk is om aan wiet te komen... . Veel succes ermee.
Oud 17-03-2005, 16:28
Verwijderd
Citaat:
DRMscreamer schreef op 17-03-2005 @ 17:17 :
en nog iets.. als ik weer is stoned ben dan kan ik ook niet in een auto of trein ( iig een object dat snel gaat ) dat maakt me ook gek
Uhuh, omdat je die beweging opeens ontiechlijk voelt. Openbaar vervoer is ook eng, allemaal mensen die je niet keeeent
Ik had ook altijd het gevoel alsof ik in een mechanisch beest zat, met een eigen wil enzo.

Het gaat dus over als je lange tijd niet blowt. Later weer eventueel rustig aan beginnen, maar wel echt bewust letten d'r op, aangezien het terug kan komen. Maar goed, dan weet je waar je op moet letten en herken je die verschijnselen weer, zeg maar. Dus uiteindelijk vind je uit wat je maximaal kunt sm0ken zonder er gek van te worden. En da's alnog niet weinig, dus och
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:37
DRMscreamer
DRMscreamer is offline
wel lastig om niet te smoken want ik woog 120 op me 14e en nu weeg ik 84 dus het smoken heeft me geholpen met afvallen en ik wil nog steeds 15 kilo kwijt
maar ik zal gwn proberen om er vanaf te blijven bedankt voor de tips
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:41
Verwijderd
Citaat:
DRMscreamer schreef op 17-03-2005 @ 17:37 :
wel lastig om niet te smoken want ik woog 120 op me 14e en nu weeg ik 84 dus het smoken heeft me geholpen met afvallen en ik wil nog steeds 15 kilo kwijt
Wat wil je liever? Ontevreden met je lichaam omdat je het verkankerd vindt, of ontevreden met je geest omdat het verkankerd ís?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:43
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
DRMscreamer schreef op 17-03-2005 @ 17:37 :
Dat je bent afgevallen nadat je veel bent gaan blowen wil niet automatisch zeggen dat het daar van komt. Ik zou eerder denken dat je van blowen juist aankomt omdat het ook de nodige vreetkicks met zich meebrengt en je je als je stoned bent toch al snel een stuk minder druk gaat maken om dat soort dingen maar gewoon het eerste eet wat in je opkomt of dat wat binnen handbereik ligt. En vaak is dat toch niet heet meest gezonde/caloriearme.
Oud 17-03-2005, 16:45
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
quit the shit
serious man, ik blow al aantal jaren elke dag maar als ik dit soort dingen ervan zou krijgen zou ik meteen stoppen.
Oud 17-03-2005, 17:13
Type
Type is offline
je hebt al twee jaar dat, en je blowt al twee jaar...?
Je bent naar een psych geweest maar je ouders weten er niet van?

Je verhaal klopt niet echt helemaal.

Maar als het door blowen komt is het niet zo moeilijk: STOPPEN MET BLOWEN.
Oud 17-03-2005, 17:31
Verwijderd
Als de helft stoere praat is, dan begrijp ik het. Maar iig is dit niet gezond. Als je verder wilt afvallen op zo'n manier, waarom ga je dan niet roken?

En dat het niet gezond is, dat weet je natuurlijk zelf ook, als je zou stoppen, kom je ook meteen terug bij. Je ouders hebben ook niet in de gaten dat je zomaar zoveel afvalt?
Ik wou trouwens dat ik met blowen kon afvallen :/ Je hebt geen last van vreetkicks?

Als dit verhaal waar is, stop dan maar eens even met blowen, leuk kan het niet meer zijn iig. En dat afvallen, daar zijn dan wel andere manieren voor te vinden, als dat het enige is wat je tegenhoudt.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:55
DRMscreamer
DRMscreamer is offline
denken jullie nou echt dat ik naar dit forum kom om maar een kanker verhaaltje te lullen? alles wat ik heb gezegt is 100% waar en me ouders hebben me meerdere keren betrapt met het smoken dus hun waren op de hoogte maar ze denken dat ik gestopt ben. het afvallen komt 100% door het blowen want ik krijg er geen vreetkicks van. en ik denk toch wel dat ik verslaafd ben want als ik een paar dagen niet blow dan word ik al snel agressief maar goed
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 17-03-2005 @ 18:31 :
En dat het niet gezond is, dat weet je natuurlijk zelf ook, als je zou stoppen, kom je ook meteen terug bij. Je ouders hebben ook niet in de gaten dat je zomaar zoveel afvalt?
Ik wou trouwens dat ik met blowen kon afvallen :/ Je hebt geen last van vreetkicks?
ben ook veel afgevallen tijdens/door blowen..
je kan vreetkick krijgen.. maar als je echt honger hebt is na een jointje roken je hongergevoel wel minder..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
slobowicz schreef op 17-03-2005 @ 20:05 :
ben ook veel afgevallen tijdens/door blowen..
je kan vreetkick krijgen.. maar als je echt honger hebt is na een jointje roken je hongergevoel wel minder..
komt door de shag, na een peuk had ik ook altijd minder honger
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 19:26
DRMscreamer
DRMscreamer is offline
wrom eten als je kunt lachen met je maten om alles en nog wat
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 19:35
Verwijderd
omdat roze koeken als je skaffa bent echt goddelijk zijn...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 19:36
Type
Type is offline
Citaat:
DRMscreamer schreef op 17-03-2005 @ 19:55 :
denken jullie nou echt dat ik naar dit forum kom om maar een kanker verhaaltje te lullen? alles wat ik heb gezegt is 100% waar en me ouders hebben me meerdere keren betrapt met het smoken dus hun waren op de hoogte maar ze denken dat ik gestopt ben. het afvallen komt 100% door het blowen want ik krijg er geen vreetkicks van. en ik denk toch wel dat ik verslaafd ben want als ik een paar dagen niet blow dan word ik al snel agressief maar goed
en hoe meer problemen je opsomt, hoe meer ik kan zeggen dat je het beste kan stoppen met blowen, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
Oud 17-03-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
vlep`un schreef op 17-03-2005 @ 20:12 :
komt door de shag, na een peuk had ik ook altijd minder honger
Alhoewel je peuk minder smaakt als je ziek bent, en je dus daardoor weer meer gaat eten. "Dag dieet".
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2005, 19:44
DRMscreamer
DRMscreamer is offline
ik moet zeggen dat ik af en toe de koekendoos wel even opendoe als ik helemaal op de 7th planet ben.. maar das verleden tijd
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 07:27
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
mja ik geef gewoon niet altijd toe aan mijn vreetkicks. anders zou ik ook wel 80 kilo wegen ofzo
hahaha
Oud 18-03-2005, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 18-03-2005 @ 08:27 :
mja ik geef gewoon niet altijd toe aan mijn vreetkicks. anders zou ik ook wel 80 kilo wegen ofzo
hahaha
Hou jij je kop eens! ^^ En ik heb niet eens zoveel vreetkicks.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 10:00
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
*doet mond dicht*
Oud 18-03-2005, 10:03
Verwijderd
het is bekend dat je van teveel caffeïne angstaanvallen kan krijgen, ik heb het ook wel eens gehad van overdosis caffeïnepillen. Gaat vanzelf over, drink water probeer normaal te ademen. Op school zul je misschien wat rare opmerkingen horen dat je para uit je ogen kijkt, maar dat kijk je dan ook
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:34
[CP]X-Ray Cat
[CP]X-Ray Cat is offline
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt.

Toen ik 14 was heb ik eens een trip gehad van wiet. Het begon toen alles in slowmotion leek te gaan, ik een enorm gebonk hoorde. Toen was het alsof ik uit m'n lichaam getrokken werd en daarna werd alles fel wit en ik kreeg een blackout. Ik had zo'n droge mond dat ik uit de goot heb staan drinken; was erg!

Enfin, ik ben daarvan een jaar of twee/drie écht van de wereld geweest. Het gevoel alsof je in een droom leeft, superafwezig bent als iemand een gesprek met je voert, en het ergste van alles; het gevoel dat je niet in je lichaam zit. Moeilijk uit te leggen.
Ik ben meerdere malen naar de dokter geweest, bloedonderzoeken gehad ed., maar echter niets gevonden. Logisch, want dat hele gedoe heeft al die tijd tussen m'n oren gezetten. Ik maakte me zelf altijd knettergek, durfde bijna nergens heen, bang om weer te flippen.
Lol, ik weet nog dat ik bij een vriend logeerde en daar stikte ik bijna in een schoolkrijtje. Dat was een maand ná die trip en ik was nog behoorlijk van de wereld. De volgende dag gingen we hamburgers eten, nou, dat heb ik geweten. Ik had twee hamburgers op m'n bordje liggen maar ik kreeg geen hap weg, ik moest bij elke hap nadenken, bang dat ik zou stikken. Werd er weer helemaal wazig van. Toen ben ik naar huis gefietst, helemaal in mezelf gekeerd, echt, ik fietste door een droomwereld. Echt bizar. Thuis ben ik toen paniekerig in bed gaan liggen.
Nouja, dat heeft dus een hele lange tijd geduurt, ik liep als een zombie door de school. Dat heb ik dan ook behoorlijk verwaarloosd (heb ik weer een beetje recht weten te trekken). Gym was echt een ramp want daar werd ik idioot wazig van in m'n kop dus dat skipte ik vrijwel altijd. Omg, moet je nagaan, slingeren in touwen als je zo van de kaart bent als een aap. |:] En dan dat felle kunstlicht in die zalen. Vergeten te vertellen; Ik heb een hele lange tijd een enorme afkeer gehad tegen licht, nog steeds wel trouwens.
Nouja, op gegeven moment had ik er steeds minder last van. Het was nog steeds niet helemaal over maar normaal functioneren kon weer. Nja, nu is het eigenlijk helemaal over. Ik ben weer gaan blowen, heb in de tussentijd weer 2/3 keer getript maar ik wist deze keren wat er met me gebeurde. Het heeft dus denk ik al die tijd tussen m'n oren gezeten. Paniek om eigenlijk niets. Bijzonder dat de menselijke geest zichzelf zo voor de gek kan houden.

En ach ja, als ik er zo op terugkijk heb ik er enerzijds enorm veel spijt van, anderzijds heb ik er een enorm bizarre, bijzondere, vage, idiote tijd aan overgehouden waarin ik een totaal andere blik op alles heb gekregen. Alsof ik wakker ben geworden van iets.

(Misschien ben ik wel gewoon een enorm sick minded figuur geworden, who knows )

Maar wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen, is dat je met die zooi moet stoppen. Iig voor een flinke tijd zodat je geestelijk weer ietwat, uhm, stabieler kunt worden. Je moet van je angsten af komen en wiet gaat je daar niet mee helpen, believe me. Ook geen trekjes meer, helemaal niets! Op een gegeven moment kom je wel weer met beide benen op aarde te staan, geef het de tijd.

Succes/sterkte ermee ...

Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 11:03
Verwijderd
het is gewoon hyperventilatie ofzo. Niks ernstigs. Neem een zakje mee en als je het voelt aankomen, doe het bnoterhammen zakje over je neus en mond en adem daar een paar keer in en uit.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 11:09
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 19-03-2005 @ 12:03 :
het is gewoon hyperventilatie ofzo. Niks ernstigs. Neem een zakje mee en als je het voelt aankomen, doe het bnoterhammen zakje over je neus en mond en adem daar een paar keer in en uit.
Ik zie het al helemaal voor me. Sta je in de kroeg met een paar biertjes op en er nog een in je hand voel je het ineens aankomen. Snel pak je zakje en ren naar de plee. *hijg hijg*.

.
Oud 19-03-2005, 15:05
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
[CP]X-Ray Cat schreef op 19-03-2005 @ 10:34 :
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt.

Toen ik 14 was heb ik eens een trip gehad van wiet. Het begon toen alles in slowmotion leek te gaan, ik een enorm gebonk hoorde. Toen was het alsof ik uit m'n lichaam getrokken werd en daarna werd alles fel wit en ik kreeg een blackout. Ik had zo'n droge mond dat ik uit de goot heb staan drinken; was erg!

Enfin, ik ben daarvan een jaar of twee/drie écht van de wereld geweest. Het gevoel alsof je in een droom leeft, als superafwezig bent als iemand een gesprek met je voert, en het ergste van alles; het gevoel dat je niet in je lichaam zit. Moeilijk uit te leggen.
Ik ben meerdere malen naar de dokter geweest, bloedonderzoeken gehad ed., maar echter niets gevonden. Logisch, want dat hele gedoe heeft al die tijd tussen m'n oren gezetten. Ik maakte me zelf altijd knettergek, durfde bijna nergens heen, bang om weer te flippen.
Lol, ik weet nog dat ik bij een vriend logeerde en daar stikte ik bijna in een schoolkrijtje. Dat was een maand ná die trip en ik was nog behoorlijk van de wereld. De volgende dag gingen we hamburgers eten, nou, dat heb ik geweten. Ik had twee hamburgers op m'n bordje liggen maar ik kreeg geen hap weg, ik moest bij elke hap nadenken, bang dat ik zou stikken. Werd er weer helemaal wazig van. Toen ben ik naar huis gefietst, helemaal in mezelf gekeerd, echt, ik fietste door een droomwereld. Echt bizar. Thuis ben ik toen paniekerig in bed gaan liggen.
Nouja, dat heeft dus een hele lange tijd geduurt, ik liep als een zombie door de school. Dat heb ik dan ook behoorlijk verwaarloosd (heb ik weer een beetje recht weten te trekken). Gym was echt een ramp want daar werd ik idioot wazig van in m'n kop dus dat skipte ik vrijwel altijd. Omg, moet je nagaan, slingeren in touwen als je zo van de kaart bent als een aap. |:] En dan dat felle kunstlicht in die zalen. Vergeten te vertellen; Ik heb een hele lange tijd een enorme afkeer gehad tegen licht, nog steeds wel trouwens.
Nouja, op gegeven moment had ik er steeds minder last van. Het was nog steeds niet helemaal over maar normaal functioneren kon weer. Nja, nu is het eigenlijk helemaal over. Ik ben weer gaan blowen, heb in de tussentijd weer 2/3 keer getript maar ik wist deze keren wat er met me gebeurde. Het heeft dus denk ik al die tijd tussen m'n oren gezeten. Paniek om eigenlijk niets. Bijzonder dat de menselijke geest zichzelf zo voor de gek kan houden.

En ach ja, als ik er zo op terugkijk heb ik er enerzijds enorm veel spijt van, anderzijds heb ik er een enorm bizarre, bijzondere, vage, idiote tijd aan overgehouden waarin ik een totaal andere blik op alles heb gekregen. Alsof ik wakker ben geworden van iets.

(Misschien ben ik wel gewoon een enorm sick minded figuur geworden, who knows )

Maar wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen, is dat je met die zooi moet stoppen. Iig voor een flinke tijd zodat je geestelijk weer ietwat, uhm, stabieler kunt worden. Je moet van je angsten af komen en wiet gaat je daar niet mee helpen, believe me. Ook geen trekjes meer, helemaal niets! Op een gegeven moment kom je wel weer met beide benen op aarde te staan, geef het de tijd.

Succes/sterkte ermee ...
Oud 19-03-2005, 15:06
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 19-03-2005 @ 12:03 :
ja vast man. als iemand zo fout gaat van wiet moet ie gewoon stoppen met blowen en niet gaan ademen in een zakje als ie fout gaat. wat is dit voor dom advies
Oud 19-03-2005, 15:12
Verwijderd
uhm ik heb precies hetzelfde alleen dan zonder het blowen. Het zijn gewoon alle symptonen van acute hyperventilatie.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 15:36
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
dude, ts begint parra te worden enshit dat is wel meer dan hyperventilatie
Oud 19-03-2005, 15:43
Verwijderd
dat klopt en dat zal wel een effect van blowen zijn. Maar van hyperventilatie denk je wel dat je doodgaat
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 15:49
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ja duh! maar 1 van de kenmerken van parranoia/paniekaanval is dat je dan ook gaat hyperventileren.
maar ts heeft deze klachten dus niet door hyperventilatie maar door het blowen.
Oud 19-03-2005, 16:02
Verwijderd
mmm ok, dan begreep ik het verkeerd.
Tja dan zou je maar eens moeten stoppen met blowen en eventueel wat hulp zoeken ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:13
Verwijderd
Citaat:
DRMscreamer schreef op 17-03-2005 @ 16:31 :
wat moet ik doen????
Geniet, maar smoke met mate.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 17:31
Verwijderd
sowieso een tijd niet smoken want je draait er van door
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 18:42
Verwijderd
mja ik heb gisteren speed gesnoven en vandaag ging ik hyperventileren, dus met de speed is het ook afgelopen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 04:02
DRMscreamer
DRMscreamer is offline
ik zeg 1 ding als ik nu 1 blow zou roken en dan gedwongen werd in een vliegtuig zou ik nieteens binnen 1 minuuut doodgaan
hyperventileren? hmm ik heb hier wel is van gehoord maar weet iemand precies wat het betekent?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 09:23
Verwijderd
http://www.hyperventilatie.org

staat alles wat je moet weten over hyperventilatie
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 14:25
Risce
Risce is offline
Dit klint mij niet als hyperventilatie, maar meer als iets wat een gastje wat ik ken ook heeft meegemaakt. En hij is cold turkey gestopt met blowen (terwijl hij 3 pure joints elke dag op smokete, als het een doordeweekse dag was...).

Het heeft volgens mij meer te maken met het welbekende Paranoide effect van blowen. En doordat je bang bent om het weer mee te maken, maak je het elke keer weer mee. Volgens mij is daar verder niks aan te doen, je zou weer een aantal positieve blowervaringen moeten krijgen, maar dat is moeilijk, omdat je nu zo anders op weed reageert.

Oftewel: Stop met blowen en begin met iets anders.
Oud 20-03-2005, 19:35
Iveauh
Iveauh is offline
Citaat:
DRMscreamer schreef op 17-03-2005 @ 16:31 :
wat moet ik doen????
gewoon normaal doen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 20:08
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 20-03-2005 @ 20:35 :
gewoon normaal doen
Dat schijnt tegenwoordig al moeilijk genoeg te zijn.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten