![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik denk niet dat dat hoeft vaak laten ze je op een glazen plaat staan met daaronder een spiegel, zodat ze kunnen zien hoe je je voeten neerzet, verder moet je vooroverbuigen, (voor je rug) rechtopstaan en misschien nog lopen. Ik heb gelukkig nooit steunzolen gehad mijn broertje wel, maar ik dacht dat alleen kleine kinderen steunzolen kregen, omdat die nog in de groei zijn kan de voet nog rechter/beter gaan staan. Wanneer je een erge afwijking hebt. b.v ene been langer als het andere, overwegen ze weleens een operatie of een "soort" van steunzooltje, bij het afwijkende been.
||
Citaat:
![]() Toen ik naar de orthopeed moest stuurde hij me gelijk even langs de podoloog. Die keek even naar m'n voeten, liet me even lopen en maakte vervolgens een omtrek van m'n voeten. Een tijdje later kon ik m'n steunzolen ophalen.
||
Citaat:
Want juist op dat punt van vooroverbuigen en rechtop staan kon ik dus mn broek laten zakken. Eerst bij de huisarts, toen bij de fysiotherapeut en toen bij de podoloog ![]() Volwassenen krijgen trouwens inderdaad net zo goed steunzolen. Ik heb ze een tijdje gehad, mijn tante heeft ze op haar 40e gekregen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Topicstarter: het is niet enger dan naar de huisarts gaan omdat je keelpijn hebt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder loop ik eigenijk altijd op mijn steunzolen, omdat ik anders last van mijn knieen/voeten heb. Dat merk ik altijd snel als ik in de zomer even op slippers loop, maar ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb steunzolen die zeg maar de vorm hebben van een hele voet. Dat is best lastig iets vinden ja. Je hebt ook zolen in de vorm van alleen de hiel, die kunnen bijna overal in.
||
Citaat:
![]() Zat met mn hoofd ergens anders.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen welke hebben jullie en hoe aangemeten? Annemarie99 | 16 | 29-04-2011 16:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzooltjes Daantje_0705 | 18 | 11-06-2008 20:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
(IJzeren/Metalen) Steunzolen wie heeft ze ook/gehad? Annemarie99 | 15 | 13-02-2007 13:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen Annemarie99 | 34 | 02-09-2006 16:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen Daantje_0705 | 17 | 11-11-2005 11:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
steunzooltjes duivelaartje | 33 | 08-05-2005 20:27 |