Advertentie | |
|
![]() |
||
Of je nu anderhalf jaar met elkaar hebt of tien jaar, dat is geen reden om bij elkaar te blijven, als je hem niet meer kan vertrouwen..
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vind ik ook : uitmaken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe lang geleden is het dat dit is gebeurd?
||
Citaat:
2) Je hebt hem geslagen? Dat zegt aardig veel over jouw manier van reageren en verwerken van dingen...; 3) Goede vriend dan inderdaad. Als hij ook een vriend van jou was, zou hij jouw vriend erop hebben gewezen dat dat echt niet kon en zou hij tegen die meid hebben gezegd dat hij al een vriendin heeft.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Goed dat je hem hebt geslagen, vind ik geen foute reactie hoor. Beter dat je hem een mep geeft dan dat je jezelf gaan pijnigen uit frustratie... (en nee, ik slaag mijn vriendjes niet, maar kan het me wel voorstellen dat het deugd deed) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me wel af of je vriend alleen met een ander gezoend heeft of ook geneukt? Na zoenen zou ik iemand namelijk eerder een 2e kans geven, dan na neuken. Dat is wel een groot verschil mijns inziens. Maar uhm, ja. Als je je er klote over blijft voelen moet je het maar gewoon uitmaken, en dat is dan zijn verdiende loon, had hij maar niet vreemd moeten gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beiden weten ze wat ze willen en weten ze wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn etc etc. Oftewel: beiden kunnen rationeel genoeg denken om de gevolgen te overzien. Oftewel: man of vrouw, het maakt geen verschil in mijn ogen, want zelfs 'in the heat of the moment' weet je dondersgoed wat je doet en wat voor gevolgen dat heeft voor jou, je partner en jullie relatie. Althans dat denk ik, want ik ben nog nooit vreemdgegaan ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echt TE grote onzin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet voor niks zo dat vrouwen iemand al veel leuker moeten vinden om ermee naar bed te gaan dan mannen. Dat komt ook omdat ze al veel sneller iets moeten voelen bij diegene. Dit is gewoon inherent aan onze evolutie, mannen zijn nadat ze zijn klaargekomen een paar minuten niet meer in staat om zichzelf nogmaals voort te planten, bij vrouwen duurt dat 9 maanden als het volgens de natuur 'goed' is gegaan. Daarom zijn ze wat dat betreft selectiever en minder makkelijk. En ook al zijn er nu voorbehoedsmiddelen, je instinct blijft van invloed op dit soort zaken. Mijn opmerking was dus niet om iets goed te praten maar wel een verklaring. Dat het als onzin af wordt afgedaan vind ik een beetje kinderachtig. Zeker van iemand die volgens haar profiel psychologie studeert. Natuurlijk is vreemdgaan nog steeds niet goed, ook niet bij mannen. Dat hoor je mij ook niet zeggen. Laatst gewijzigd op 27-03-2005 om 15:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat las ik in jouw post. En vergeet niet dat we niet meer in de oertijd leven, maar inmiddels een eigen cultuur en beschaving hebben opgebouwd.. (daarnaast hoef ik (goh ik leer wat op mijn studie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan en schuldgevoel... driene | 104 | 04-01-2009 16:19 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ver kan je vriend(in) gaan? EggLover | 148 | 05-07-2005 23:18 | |
Liefde & Relatie |
vriend nog steeds terug Fay | 49 | 05-04-2005 09:20 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, het dan echt uitmaken?? Verwijderd | 50 | 24-04-2004 09:25 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 |