Advertentie | |
|
![]() |
|
http://home.hccnet.nl/h.kip/encyclopedie/page9.html
Er zijn nog wel meer sites met namen, maar dit is er in ieder geval eentje ![]() (ik was vroeger elke dag op die site te vinden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
je vind het persoonlijk wel een beetje dubieus, ik neem ook aan dat je het Engelse boek ook persoonlijk te doen vind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Aan het begin vond ik het lastig, maar een potterboek is echt enrom goed te lezen. Het is even wennen en moeilijk aan het begin, maar omdat het zo meeslepent is geschreven en het verhaal ook gewoon goed is. Toen de nederlandse versie uit was heb ik die ook nog gelezen en het viel me enorm mee hoeveel ik gemist had. Maar ja, jij kan een nederlandse en een engelse lezen, dus dan krijg mis je ook niks. Potter is een heel goed boek, ook omdat het niet te moeilijk is en het je het engelse lezen ook min of meer leert. Ik raad je aan het toch te proberen en het niet te snel weer weg te leggen.
||
Citaat:
Hogwarts is bijvoorbeeld 'Zwijnenwratten', wat ik toch een stuk grappiger vind dan Zwijnstein.
||
Citaat:
beter lezen..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter Fan-club Mitchiee | 19 | 18-07-2010 03:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter 8 Racing Dutch | 23 | 18-01-2008 12:55 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 15:48 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 16:18 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter: and the Prisoner of Azkaban! Apomes | 497 | 06-06-2004 17:22 | |
Games |
harry potter probleem voor de gbc I jostie | 1 | 24-02-2002 18:09 |