Hallo,
Ik wil even jullie mening weten. Een 2-tal maanden geleden hebben mijn vriend en ik beslist om weer apart te gaan wonen (we wonen inmiddels 2 jaar samen). Hij werkt, en ik studeer. Het leek ons beter om weer apart te gaan wonen, zodat ik 's avonds ook een boek zou kunnen opendoen, en hij zijn geld wat zou kunnen sparen.
Nu heb ik inmiddels een nieuwe studentenkamer gevonden, maar er is nog niets ondertekend. Sinds dat ik deze gevonden heb, ondertussen 2 dagen, ben ik serieus beginnen nadenken, en schrikt het gedacht mij alleen nog maar af. Ik ben zo bang dat ik niet gewoon ga worden om weer alleen te zijn. We leven tenslotte ook al 2 jaar met mekaar samen en zo. Het was een moeilijke beslissing.. maar nu vrees ik dat ik op de duur spijt ga krijgen van de beslissing om weer apart te gaan. Ik zit hier nu al meer dan een uur te wenen omdat ik gewoon niet weet wat ik moet doen. Ga er straks met men vriend over praten, en hopen dat we tot een oplossing komen. Ik zit men een enorme twijfel en ben verre van 100% zeker of het dit is wat ik wel wil..