Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Toch wel een beetje raar als je het mij vraagt.
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Stel dat me iets ergs overkomt, wie zal er dan wel voor me klaar staan en wie niet? Tgaat soms weleens zover dta ik met de vraag zit: hoeveel mensen zouden er naar me begrafenis komen als ik dood ben? Maar dat kun je dus niet bewust meemaken. Echt wazige gedachten ![]()
||
![]() |
Citaat:
volgens mij vragen heel veel mensen zich af wie er naar hun begrafenis willen komen en wil iedereen wel eens een keertje rust hebben en denkt even aan iets als een ongeluk ofzo alleen als je het uitvoert, jah dat zou raar zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hebben jullie dit ook wel eens? Eend | 27 | 29-05-2008 19:34 | |
Liefde & Relatie |
hebben jullie dat ook altijd dat alles wat je over je ex hoort gevoelig bij je ligt?? meisje833 | 75 | 30-12-2004 20:55 | |
Muziek |
[heb jij dat ook wel eens?] soort muziek van periode afhankelijk Kinky | 44 | 04-12-2003 18:21 | |
Psychologie |
Hebben jullie dat ook?? kingetje | 3 | 30-05-2002 20:10 | |
Psychologie |
In de wereld van een verhaal blijven hangen. Hebben jullie dat ook wel eens? John Sickbock | 17 | 05-05-2002 22:00 | |
Liefde & Relatie |
ligt het aan het weer ofzo????? ............. heb jij dat ook wel eens....??????? X_Saskia_X | 8 | 23-04-2002 20:26 |