Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2002, 12:09
Kupu
Kupu is offline
Als ik in de zon lig, gewoon wat zonnen dus... dan krijg ik na een minuut of zo best wel last van mijn ogen Dat doet verrekte zeer, en het blijft net zo lang als je in de zon ligt, en nu zit ik niet meer in de zon en heb ik het zelfs nog.

Waar komt dit door en wat zou je eraan kunnen doen?
Oud 02-06-2002, 12:52
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
zonnebril de gexte
Oud 02-06-2002, 17:12
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
zonnebril de gexte
ja die kan je de volgende dag nog op je gezicht zien... dat wil ik niet weer
Oud 02-06-2002, 17:26
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Kupu schreef:

ja die kan je de volgende dag nog op je gezicht zien... dat wil ik niet weer
Rest van je gezicht insmere, dan wordt het allemaal geleidelijkaan bruin.
Oud 02-06-2002, 19:14
Verwijderd
Ogen gewoon dicht doen? Of had je dat al. Ik leg meestal een hand over m'n gezicht of desnoods een deel badhandoek. Ik denk niet dat er echt iets in je gezicht blijft staan, anders trekt dat snel genoeg weer weg, toch? Maar ik wordt dan ook maar heel langzaam bruiner, dus daar zal het wel aan liggen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:31
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ogen gewoon dicht doen? Of had je dat al. Ik leg meestal een hand over m'n gezicht of desnoods een deel badhandoek. Ik denk niet dat er echt iets in je gezicht blijft staan, anders trekt dat snel genoeg weer weg, toch? Maar ik wordt dan ook maar heel langzaam bruiner, dus daar zal het wel aan liggen
Ik wordt best wel snel bruin... Dus je ziet dingen ook heel duidelijk, als je te lang ermee in de zon ligt Maar er zit ook niet veel anders op denk ik. En ik had natuurlijk mijn ogen wel dicht hoor.

Maar weet iemand ook waardoor het komt dat je ogen dan zo zeer gaan doen? Bij mij voelt het alsof er shampoo in zit. En ik heb het als ik wel en als ik geen zonnebrand op heb dus eeh dat is de reden niet.
Oud 02-06-2002, 20:10
PV
PV is offline
Citaat:
Kupu schreef:
Maar weet iemand ook waardoor het komt dat je ogen dan zo zeer gaan doen? Bij mij voelt het alsof er shampoo in zit. En ik heb het als ik wel en als ik geen zonnebrand op heb dus eeh dat is de reden niet.
Ik weet niet of je bedoelt dat je ogen tranen / branden.. dat heb ik nl., ook al vrij snel nadat ik in de zon ben gaan zitten.
Wat je er tegen kan doen weet ik ook niet...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 07:20
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
PV schreef:

Ik weet niet of je bedoelt dat je ogen tranen / branden.. dat heb ik nl., ook al vrij snel nadat ik in de zon ben gaan zitten.
Wat je er tegen kan doen weet ik ook niet...
Ja dat is 't inderdaad... net alsof je iets in je ogen hebt, shampoo of zo.
Oud 04-06-2002, 00:41
maar
maar is offline
Ja, daar had ik ook last van. Bij de drogist verkopen ze druppels die je in je ogen doet zodat ze minder uitdrogen en volgens de huisarts helpen die in bepaalde gevallen ook tegen de traanogen etc. die je in de zon krijgt. Beetje vaag allemaal en ik gebruik de druppels pas een dag of twee, maar vraag eens bij jouw drogist of dokter zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten