![]() |
|
Verwijderd
|
Ogen gewoon dicht doen? Of had je dat al. Ik leg meestal een hand over m'n gezicht of desnoods een deel badhandoek. Ik denk niet dat er echt iets in je gezicht blijft staan, anders trekt dat snel genoeg weer weg, toch? Maar ik wordt dan ook maar heel langzaam bruiner, dus daar zal het wel aan liggen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar weet iemand ook waardoor het komt dat je ogen dan zo zeer gaan doen? Bij mij voelt het alsof er shampoo in zit. En ik heb het als ik wel en als ik geen zonnebrand op heb dus eeh dat is de reden niet.
||
![]() |
Citaat:
Wat je er tegen kan doen weet ik ook niet... |
![]() |
||
Citaat:
|
Ja, daar had ik ook last van. Bij de drogist verkopen ze druppels die je in je ogen doet zodat ze minder uitdrogen en volgens de huisarts helpen die in bepaalde gevallen ook tegen de traanogen etc. die je in de zon krijgt. Beetje vaag allemaal en ik gebruik de druppels pas een dag of twee, maar vraag eens bij jouw drogist of dokter zou ik zeggen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[stukje] De ogen van de meeuwen zoeken die van jou. [graag commentaar] Verwijderd | 20 | 20-08-2006 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kerstverhaal] Kerstmis in de hemel. Soapsie | 7 | 12-12-2005 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Leven na de dood Verwijderd | 8 | 13-03-2004 14:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De tocht in de mistige droom Gothic | 8 | 29-10-2002 21:29 |