![]() |
|
Verwijderd
|
Wie o wie heeft ervaring met de stichting vriendendiensten Nederland?
Het is een organisatie die vrijwilligers bijeen brengt met een persoon met psychiatrische klachten, zodat die vrijwilliger een half jaar lang een maatje voor die persoon kan zijn, en leuke dingen kan doen etc. http://www.vriendendienstennederland.nl/ Ik ben zeer geïnteresseerd hierin en hoor graag ervaringen. Wat vinden jullie van zo'n initiatief? Degenen met psychiatrische klachten onder jullie: zouden jullie een dergelijk maatje op prijs stellen? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedankt voor boekentip ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehm ik weet niet of je het kan bestellen of kopen. Je kan lid worden en zo het blad ontvangen. Het is Jaargang 21 nummer 2 van april 2005. Ik kan als je wil wel even aan mijn moeder vragen of zij het ook goed vindt (het is haar blad) en het blad dan aan jou opsturen. ![]() Ik heb nog even gelezen en er staat ook nog een ander artikel in over een vrijwilliger die 'vrienden' werd met een oud psychiatrisch patient en vervolgens daar vrienden mee blijft. Deels omdat ze het zelf leuk vind. Deels omdat die vrouw verder niemand heeft en ze haar niet in de steek durft te laten. Ik heb ook even die twee boeken nog eens opgezocht. Onder vrienden gaat over 11 journalisten die tijdelijk maatje waren van psychiatrische patienten, (onder begeleiding van Sonja van Rooijen). Het andere boek is van Jaques Kraaijeveld en heet 'Even goeie vrienden'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het stuk over dat meisje dat vrijwilligerswerk had gedaan. Het stuk over die twee boeken? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
oppassen Donald Duck | 26 | 24-09-2006 19:13 | |
Liefde & Relatie |
Fuck-buddy OrangeWedge | 78 | 18-08-2002 10:44 | |