Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2005, 16:57
lorepil
lorepil is offline
wat vinden jullie van de gevolgen die de Belgische tenniswereld heeft op jongeren en op gelijk wie of wat?
positief/negatief? en waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2005, 17:54
Sketch
Sketch is offline
Wat bedoel je precies met tenniswereld? Henin en Clijsters, of meer het hele tennis, met de bond en toernooien en zo?
Wat betreft Clijsters en Henin zie ik als enige gevolg dat tennis wat populairder wordt en meer jongeren gaan tennissen, en dat is positief.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 18:31
Eric
Eric is offline
Wat Malisse betreft negatief en Clijsters en Henin positief. Zij zijn denk ik wel echte voorbeelden voor de jeugd vooral in belgie en wat minder in nederland. het is nou ook weer niet zo dat je net als bij voetbal zegt ik wil die of die zijn, dat is bij tennis nou eenmaal niet. maar het stimuleert het tennis zeker wel, het zorgt ook weer voor meer aandacht.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 16:12
lorepil
lorepil is offline
wat is er dan mis met Malisse? heeft die een slechte invloed?
maar vind je dat dan niet overdreven
vroeger werd amper gesproken over tennis , laat staan gespeeld en nu willen plots alle kinderen tennissen ofwel pushen ouders hun kinderen in die richting
en dan bestaan er ook al stripverhalen over Kim Clijsters en allerhande andere gadgets
is da dan echt nodig? het is toch maar een sport hé , en een sport gelijk een ander, er is toch ook nie zoveel tralala rond voetbal of rally of ik weet niet wat
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 16:26
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
lorepil schreef op 02-05-2005 @ 17:12 :
vroeger werd amper gesproken over tennis , laat staan gespeeld en nu willen plots alle kinderen tennissen ofwel pushen ouders hun kinderen in die richting
Vroeger werd er amper gespeeld en over gesproken? Lijkt me sterk. Vervelende ouders heb je altijd.

Citaat:

en dan bestaan er ook al stripverhalen over Kim Clijsters en allerhande andere gadgets
hmm, dat wist ik niet. grappig. Maar dat is er ook bij andere sporten.

Citaat:

is da dan echt nodig? het is toch maar een sport hé , en een sport gelijk een ander, er is toch ook nie zoveel tralala rond voetbal of rally of ik weet niet wat
Natuurlijk is het niet nodig, maar sport is ook niet nodig. Rond voetbal is er meer tralala dan rond tennis.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 09:56
Eric
Eric is offline
Citaat:
lorepil schreef op 02-05-2005 @ 17:12 :
wat is er dan mis met Malisse?
Je weet toch wel dat Malisse in Miami gediskwalificeerd werd en dat hij nu 4 weken geschorst is. Dat is natuurlijk geen goed reclame, maar ik vind Malisse wel een goede speler en ik mag hem ook wel, had totaal niet van hem verwacht dat dit hem zou overkomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten