| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
) vond dat die andere leraar op een manier nakeek die nog net door de beugel kon, maw hij zou het cijfer niet opkrikken omdat ie bang is zn collega af te zeiken...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
) te beoordelen. En tja die andere leraar durft dus niet tegen hem in te gaan. Dan is het dus simpel:Leerling is het niet met z'n cijfer eens, hij zeurt, dagdag...
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar dan moet je wel heel erg je best gedaan hebben. |
||
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
(of de schoolleiding moet het leuk vinden dat er leraren overspannen worden maar dat lijkt me niet )
|
|
||
|
Citaat:
. Had ook niet echt verwacht dat het een levendige discussie zou worden . @ Donald Duck: Je hoeft het ook niet te geloven, ik wou alleen andere ervaringen horen . Het is gewoon niet echt een grote school, en het gemiddelde niveau is gewoon erg laag. Dan is het nutteloos om hooggeschoolde leraren aan te trekken om VMBO1 les te laten geven
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb op mn oude middelbare school tig brieven aan de examencommissie geschreven, heb ik nooit wat mee bereikt. Terwijl ik toch echt in mn gelijk stond, pta is heilig toch?! En er gebeurde gewoon totaal andere dingen dan die in het pta beschrven stonden en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan, maar dat doe ik niet, want daar heb ik geen zin in
|
|
||
|
Citaat:
zucht. Moet ik hier nog op ingaan? Nah, ik ga liever buiten van het mooie weer genieten.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik houd echt me gemak wel bij hem hoor, helaas durft hij geen discussie aan te gaan. De opmerking dat 'ik maar eens moet gaan doen wat de leraren willen' is alleen een tikje misplaatst, aangezien ik dat al geprobeert heb en om nou te zeggen dat dat resultaat op leverde... neuh.
|
|
||
|
Citaat:
(ik mocht trouwens voor biologie geen 8 gemiddeld halen omdat hij vond dat dat voor leerlingen niet mogelijk is. Hij gaf mij daarom voor po's die in een groep moesten worden gemaakt altijd lager dan de rest van de groep omdat hij vond dat het werkstuk onder mijn niveau was. Zelfde voor mijn profielwerkstuk.
Laatst gewijzigd op 11-04-2005 om 19:46. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Taakstraf geven die hap! En een lange ook! Jeugddetentie zeg ik je! JEUGDDETENTIE!
|
|
||
|
Citaat:
weer een rare gebeurtenis tijdens mijn schoolexamen: een leraar die de antwoorden voorzegt... Of zelfs met een antwoordenvel voor je neus loopt te wapperen....
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
)
|
||
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 17:19 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Hulp van een 3 havo (of hoger) student gezocht! Yasminalove | 6 | 01-07-2010 08:50 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 22:36 | |
| HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 17:35 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Als God ons een vrije wil gaf... Verwijderd | 166 | 17-03-2004 20:05 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Problemen met Engels Nolita | 17 | 11-10-2003 12:41 | |