Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar idd get a life, en maak je over mijn trompetspel maar geen zorgen, dat gaat een stuk beter als jouw liefdes leven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anyway, ik denk dat ze op het laatste moment toch niet wil ofzo. Ze gebruikt wel hele zielige smoesjes om je te ontlopen, ik zou niet weten wat de reden of wat dan ook is. Maar als ik jou was zou ik gewoon opgeven en een leuker iemand zoeken. Iemand die zo doet, wil je toch niet beter leren kennen? (Of ze moet opeens met een geweldige uitleg komen..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nogmaals over mijn leven hoef je je geen zorgen te maken, das prima in orde |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ten slotte is dit een vrij land waarin iedereen mag denken en zeggen wat hij wil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wees niet te geinteresseerd in wat zij allemaal aan het doen is, het is duidelijk dat ze je niet wil, en dat moet voldoende zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Ja dat ze me niet wil vat ik dan niet want soms sms ze me gewoon TE veel bewijze van. Maarja wacht het wel af... laat het wat los
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zeggen wat je denkt, en dan kijken wat ze zegt, je loopt dan natuurlijk wel de kans dat als ze wel de waarheid sprak, ze je nu echt niet meer wil. ![]() Beste lijkt mij ook gewoon laten gaan, mocht ze toch geinteresseert zijn komt zij wel naar jou toe, dan merk je het vanzelf wel. |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat het wat haar kant betreft, duidelijk is: ze heeft wel interesse in je tot op bepaalde hoogte. zolang zij kan bepalen hoe de gang van zaken loopt blijft het voor haar een leuk spelletje, maar zodra jij dat gaat doorkrijgen komt zij met smoesjes op de proppen... zo komt het bij mij iig over moet ik zeggen. ik denk dat ze het wel leuk vindt om 'spelletjes' te spelen met knullen, vooral via msn enzo, das tegewoordig weer n nieuwe rage blijkbaar bij meiden, want ik kom het ook vaker tegen bij een vriend vame... ![]() maar goed, ik dénk dus dat dat het is wat ze bij je flikt, maar verder moet je natuurlijk zelf op je eigen gevoel afgaan ![]() iig veel suc6 met alles & hoop daje er snel achter bent hoe het werkelijk zit met haar en haar (evt) gevoelens voor jou ![]()
||
Citaat:
doe wat anderen je ook al hebben aangeraden en ik je nu ook doe: confronteer haar met de waarheid en hoe het nu zit, en "dwing" haar min of meer om te zeggen hoe het nou wél zit! speel open kaart met r en kijk of ze dat ook doet bij jou. doet ze dat niet, dan weet jij iig genoeg en kun je opzoek naar iemand die veel en véél beter bij je past!! want zoals zij zich nu gedraagt, verdient ze jou niet mee! desnoods zeg je het er ook bij tegen dr vantevoren, dat je al weet hoe het hele verhaal in elkaar steekt maar dat je haar nu nog een kans geeft om het zelf te vertellen.... *zoiets* ns kijken wat ze dan doet. suc6 ![]()
||
Citaat:
Ik heb gevraagd aan haar waarom ze zo boos blijft en of er verder nog iets is. Of ze me niet meer wil zien/spreken of dat er iets anders is. Dat is niet zo maar ze blijft boos over het feit dat ik haar niet geloofde en ik daarna 2 kutopmerkingen maakte en dom deed (dat is misschien ook wel zo) Maarja als ze daar al boos over blijft, lekker karakter heeft ze dan ![]() Oja ik vroeg ook nog van; kick je erop ofzo, die aandacht. Toen antwoorde ze "nouja, waar slaat dan nou op" maar ze vroeg wel nog even van "als ik ja had gezegd zou je dan stoppen?" Weet niet in hoeverre ze dit serieus bedoelde maargoed. We hebben nu nog steeds een soort van ruzie en ik denk dat we ook niet zoveel meer praten tegen elkaar. Dit verhaal wat ik vertel was trouwens gisteravond dus heb dr verder niet meer gesproken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het aan haar vragen lijkt me effectiever. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt nu alleen maar ruzie over wat er gebeurt is in dat telefoongesrpek, maar niet over waarom ze je blockte enzo. (als in de oorzaak van dit alles en niet ruzie maken over hoe het gelopen is) Waarom probeer je dat niet eens? |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap ook totaal niet waarom ze me geblokt heeft en erover liegt, maargoed... dat kan ik haar vragen maar dan zegt ze toch wederom "ik lieg niet ik ben geweest bla bla" terwijl bijna alles erop wijst dat het niet zo is. Maargoed het zal allemaal wel ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Web] Is dit een goede host? halilo | 13 | 09-11-2004 16:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan? Some | 7 | 24-07-2003 08:27 | |
Liefde & Relatie |