Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2005, 13:47
Someboy
Someboy is offline
Oke misschien teveel om er een topic over te openen maar wil het toch even doen. Want snap haar niet

Ik chat al enige tijd (ong 2 maanden) met een meisje maar wegens de afstand heb ik haar nog nooit in het echt ontmoet. Ik ken haar overigens via een collega. Nu wilde we vandaag eens gaan afspreken maar dat was nog niet helemaal zeker. Gisteravond vroeg ik nog "wil je morgen nog afspreken".. "Ja, is goed" antwoorde ze. Ze ging alleen eerst nog wel naar een voetbalwedstrijd dus ze zou pas om half 6 thuis zijn en we wilde naar de film van 7 uur gaan. Dus dat betekend dat ik rond half 6 hier zeker weg moet wil ik met het OV 7 uur bij haar zijn. Dit doet er verder even niet toe..... We hebben in ieder geval nog niet iets concreets afgesproken.
Nu kwam ik vandaag op msn en was zij ook online terwijl ze al weg had moeten zijn naar die voetbalwedstrijd. Maar toen ik online kwam ging zij gelijk offline! Dus dat vond ik wat raar dus ging even via msn block checker controleren of ze me geblokt had... en jou hoor dat was het geval Heb het bij meerdere sites gechecked dus het is niet zo dat het niet klopt.

Snappen jullie hier iets van?? Waarom ze me nu geblokt heeft?
Wil ze me laten denken dat ze naar die voetbalwedstrijd is?? Wil ze niet afspreken?? Dat zou ik heel raar vinden want ze wilde wel, al een paar dagen hadden we het erover!

Wat is er mis.. ik heb gebeld maar ze neemt dus niet op!
Wat denken jullie dat er is....

Ik zal vanavond als ze weer online is rustig vragen "en was het leuk bij de voetbalwedstrijd." Eens kijken wat ze dan gaat zeggen. Want ze is nog steeds online en mij heb ze geblokt.
Oud 24-04-2005, 13:51
Hagel
Hagel is offline
Mailtje sturen en dan zeggen dat je haar online zag en hebt gezien dat ze je geblokt heeft?
Oud 24-04-2005, 13:51
Zarya
Zarya is offline
Het lijkt zo idd, dat ze de indruk wil wekken naar de voetbal wedstrijd te zijn.. Maar waarom ze dat doet?? Vrouwen..
Oud 24-04-2005, 13:55
Verwijderd
ze wil je niet. Dat snap ik
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 13:58
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 24-04-2005 @ 14:55 :
ze wil je niet. Dat snap ik
Dan moet ze dat zeggen en niet steeds met me chatten en met me willen afspreken. En smsjes sturen etc...
Oud 24-04-2005, 14:10
DG
DG is offline
of je denkt er te veel achter,

of het is een meisje die aandachtsgeil is,
er zijn veel meisjes/vrouwen die net doen alsof ze af willen spreken, en veel met je chatten en bellen.
Maar zodra het er op aan komt, durven ze niet meer, of ze nemen je in de maling »MSN playstertje
Oud 24-04-2005, 14:16
Myuki
Myuki is offline
Misschien durft ze op t laaste moment niet?
Oud 24-04-2005, 14:54
Someboy
Someboy is offline
Oke.. ze belde net terug omdat ik haar had gebeld...

Ik zeg: "Waar ben je"
"Bij Ajax" zegt ze (die voetbalwedstrijd dus)
Ik zeg waarom is het dan zo stil??
Ja ik ben in de wc's zegt ze....
Ik zeg "jaja en dan is het zo stil" Oke het kan er soms heel stil zijn maar zo stil niet hoor!

Ik zeg "loop dan is dalijk weer terug naar het publiek, dan wil ik dat weleens horen"

Ze zegt nee ik moet nog plassen bla bla bla
ik zeg ik bel je wel terug dan hoor....
Ging ze moeilijk doen en ging ze vragen van wat er is met me... waarom ik anders doe... Ik zeg "dat kan ik beter aan jou vragen" dus heel het verhaal uitgelegd. Geeft ze als antwoord dat haar moeder achter de pc zat bla bla.
Ik zeg en die gaat gelijk offline als ik online kom....

Kortom ze zegt dat ze bij Ajax is maar geloof er dus niks van en zij beweerd dat het wel zo is en ze zegt waarom zou ik liegen tegen je, geef me 1 reden bla bla..

Lekker duidelijk he??
Oud 24-04-2005, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Someboy schreef op 24-04-2005 @ 15:54 :

Lekker duidelijk he??
het is heel duidelijk dat ze je niet wil
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 15:02
Verwijderd
je verdoet je tijd. gooi je computer uit het raam en ga gewoon lekker buiten ravotten!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 15:21
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 24-04-2005 @ 16:00 :
het is heel duidelijk dat ze je niet wil
Wat wil j ij bereiken?? Ga trompet spelen ofzo...
Oud 24-04-2005, 15:24
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Someboy schreef op 24-04-2005 @ 16:21 :
hehe wat wil jij bereiken, zoek een leven ofzo, die meid geeft je genoeg hints dude.
Oud 24-04-2005, 15:58
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 24-04-2005 @ 16:24 :
hehe wat wil jij bereiken, zoek een leven ofzo, die meid geeft je genoeg hints dude.
Oud 24-04-2005, 16:01
Zarya
Zarya is offline
Citaat:

Ik zeg "jaja en dan is het zo stil" Oke het kan er soms heel stil zijn maar zo stil niet hoor!

Ik zeg "loop dan is dalijk weer terug naar het publiek, dan wil ik dat weleens horen"

Ging ze moeilijk doen en ging ze vragen van wat er is met me... waarom ik anders doe... Ik zeg "dat kan ik beter aan jou vragen" dus heel het verhaal uitgelegd. Geeft ze als antwoord dat haar moeder achter de pc zat bla bla.

Kortom ze zegt dat ze bij Ajax is maar geloof er dus niks van en zij beweerd dat het wel zo is en ze zegt waarom zou ik liegen tegen je, geef me 1 reden bla bla..

Lekker duidelijk he??
Het is duidelijk dat ze liegt, ik zou haar links laten liggen, wat moet je met iemand die zo lullig tegen je doet zonder uitleg?
Oud 24-04-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Someboy schreef op 24-04-2005 @ 16:21 :
jij wil iets bereiken met die chick, en het lukt je niet, ik geef aan dat het je niet zal lukken ook.

maar idd get a life, en maak je over mijn trompetspel maar geen zorgen, dat gaat een stuk beter als jouw liefdes leven
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:00
Tiks
Tiks is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 24-04-2005 @ 19:53 :
jij wil iets bereiken met die chick, en het lukt je niet, ik geef aan dat het je niet zal lukken ook.

maar idd get a life, en maak je over mijn trompetspel maar geen zorgen, dat gaat een stuk beter als jouw liefdes leven
Doe niet zo zielig. Die gast heeft een probleem en dan ga je hem afzeiken? Lijkt er meer op dat jij een geval bent van 'get a life'.

Anyway, ik denk dat ze op het laatste moment toch niet wil ofzo. Ze gebruikt wel hele zielige smoesjes om je te ontlopen, ik zou niet weten wat de reden of wat dan ook is.
Maar als ik jou was zou ik gewoon opgeven en een leuker iemand zoeken. Iemand die zo doet, wil je toch niet beter leren kennen? (Of ze moet opeens met een geweldige uitleg komen..)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:06
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Je stelt je een beetje afhankelijk op als je het mij vraagt.

Wees slim en stel je anders op. Als ze je niet wil dan niet.... Je moet je niet in allerlei bochten gaan wringen om haar te krijgen toch?

Als ze hier zo nodig over wil liegen, dan liegt ze er maar over maar jij weet wel beter.... niet te vertrouwen dat wijf dus je wacht wel op de volgende...
Oud 24-04-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Tiks schreef op 24-04-2005 @ 20:00 :
Doe niet zo zielig. Die gast heeft een probleem en dan ga je hem afzeiken? Lijkt er meer op dat jij een geval bent van 'get a life'.

ik zeik hem niet af, maar misschien ben ik gewoon te cynisch, laat ook maar.

nogmaals over mijn leven hoef je je geen zorgen te maken, das prima in orde
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:08
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 24-04-2005 @ 19:53 :

Toch denk ik dat mijn liefdesleven ondanks dit beter gaat dan de joues.... kan bijna niet anders
Oud 24-04-2005, 19:09
Tiks
Tiks is offline
Wat een zelfvertrouwen..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Someboy schreef op 24-04-2005 @ 20:08 :
Toch denk ik dat mijn liefdesleven ondanks dit beter gaat dan de joues.... kan bijna niet anders
en ik laat jou in die waan...

ten slotte is dit een vrij land waarin iedereen mag denken en zeggen wat hij wil
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:11
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Tja, zo zijn er meer...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:18
Verwijderd
Wat wil je horen? Dat ze je wil?
't Lijkt me duidelijk dat ze liegt en geen interesse heeft. Ze speelt me je. Laat haar gaan.
Als je alleen wil horen dat ze je wil, dan had je hier niet moeten posten.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:21
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-04-2005 @ 20:18 :
Wat wil je horen? Dat ze je wil?
't Lijkt me duidelijk dat ze liegt en geen interesse heeft. Ze speelt me je. Laat haar gaan.
Als je alleen wil horen dat ze je wil, dan had je hier niet moeten posten.
Ik wil weten waarom ze zo doet, ik ben zo iemand die dat niet kan loslaten en er op in gaat. Hoe raar het misschien mag klinken.
Oud 24-04-2005, 19:23
Someboy
Someboy is offline
Koekiemonstertje, tiks en ievy, bedankt voor de reacties
Oud 24-04-2005, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Someboy schreef op 24-04-2005 @ 20:21 :
Ik wil weten waarom ze zo doet, ik ben zo iemand die dat niet kan loslaten en er op in gaat. Hoe raar het misschien mag klinken.
Praat er met haar over, of probeer dat. Ik denk niet dat er echt iets te begrijpen is aan haar gedrag. Ze liegt, misschien omdat ze aandacht wil. Maar ja, ik denk dat zij alleen uit kan leggen waarom ze zo doet.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ok knul, en dit meen ik serieus, want ik heb datzelfde nare karakter trekje als jij : niet los kunnen laten, en voor je eigen best wil zeg ik je dat je toch voor jezelf moet kiezen.

En wees niet te geinteresseerd in wat zij allemaal aan het doen is, het is duidelijk dat ze je niet wil, en dat moet voldoende zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:35
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 24-04-2005 @ 20:24 :
Ok knul, en dit meen ik serieus, want ik heb datzelfde nare karakter trekje als jij : niet los kunnen laten, en voor je eigen best wil zeg ik je dat je toch voor jezelf moet kiezen.

En wees niet te geinteresseerd in wat zij allemaal aan het doen is, het is duidelijk dat ze je niet wil, en dat moet voldoende zijn.
Hmm dat moet ik inderdaad los laten..
Ja dat ze me niet wil vat ik dan niet want soms sms ze me gewoon TE veel bewijze van.
Maarja wacht het wel af... laat het wat los
Oud 24-04-2005, 19:37
*$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 24-04-2005 @ 20:11 :
Tja, zo zijn er meer...
Whahaha!!! Dat is grappig
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 19:52
Tiks
Tiks is offline
Citaat:
Someboy schreef op 24-04-2005 @ 20:35 :
Hmm dat moet ik inderdaad los laten..
Ja dat ze me niet wil vat ik dan niet want soms sms ze me gewoon TE veel bewijze van.
Maarja wacht het wel af... laat het wat los
Als je het ECHT niet kan laten gaan, moet je gewoon open kaart spelen. Nogmaals.
Zeggen wat je denkt, en dan kijken wat ze zegt, je loopt dan natuurlijk wel de kans dat als ze wel de waarheid sprak, ze je nu echt niet meer wil.

Beste lijkt mij ook gewoon laten gaan, mocht ze toch geinteresseert zijn komt zij wel naar jou toe, dan merk je het vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:00
Verwijderd
Wil je uitleg? Dan moet je het haar vragen. Dan is het aan haar om open kaart te spelen of niet.
Doet ze dat niet dan kun je er nog zoveel energie in steken, maar dat werkt niet..

Laatst gewijzigd op 25-04-2005 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:10
Atarig
Atarig is offline
Het is al vaker gezegd, maar het best kan je haar inderdaad vragen waarom ze je blokte. Dan heb je gelijk duidelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:51
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:

Lekker duidelijk he??
hey,

ik denk dat het wat haar kant betreft, duidelijk is:
ze heeft wel interesse in je tot op bepaalde hoogte.
zolang zij kan bepalen hoe de gang van zaken loopt blijft het voor haar een leuk spelletje, maar zodra jij dat gaat doorkrijgen komt zij met smoesjes op de proppen...

zo komt het bij mij iig over moet ik zeggen.
ik denk dat ze het wel leuk vindt om 'spelletjes' te spelen met knullen, vooral via msn enzo, das tegewoordig weer n nieuwe rage blijkbaar bij meiden, want ik kom het ook vaker tegen bij een vriend vame...

maar goed,
ik dénk dus dat dat het is wat ze bij je flikt, maar verder moet je natuurlijk zelf op je eigen gevoel afgaan
iig veel suc6 met alles & hoop daje er snel achter bent hoe het werkelijk zit met haar en haar (evt) gevoelens voor jou
Oud 25-04-2005, 20:57
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
in dat geval:

doe wat anderen je ook al hebben aangeraden en ik je nu ook doe:

confronteer haar met de waarheid en hoe het nu zit, en "dwing" haar min of meer om te zeggen hoe het nou wél zit!
speel open kaart met r en kijk of ze dat ook doet bij jou. doet ze dat niet, dan weet jij iig genoeg en kun je opzoek naar iemand die veel en véél beter bij je past!!

want zoals zij zich nu gedraagt, verdient ze jou niet mee!
desnoods zeg je het er ook bij tegen dr vantevoren, dat je al weet hoe het hele verhaal in elkaar steekt maar dat je haar nu nog een kans geeft om het zelf te vertellen.... *zoiets*
ns kijken wat ze dan doet.

suc6
Oud 26-04-2005, 00:30
bamiPoep
bamiPoep is offline
dan verander je ff je topictitel

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1159319
Oud 26-04-2005, 09:07
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 25-04-2005 @ 21:57 :
in dat geval:

doe wat anderen je ook al hebben aangeraden en ik je nu ook doe:

confronteer haar met de waarheid en hoe het nu zit, en "dwing" haar min of meer om te zeggen hoe het nou wél zit!
speel open kaart met r en kijk of ze dat ook doet bij jou. doet ze dat niet, dan weet jij iig genoeg en kun je opzoek naar iemand die veel en véél beter bij je past!!

want zoals zij zich nu gedraagt, verdient ze jou niet mee!
desnoods zeg je het er ook bij tegen dr vantevoren, dat je al weet hoe het hele verhaal in elkaar steekt maar dat je haar nu nog een kans geeft om het zelf te vertellen.... *zoiets*
ns kijken wat ze dan doet.

suc6
Heej bedankt voor je 2 reacties.
Ik heb gevraagd aan haar waarom ze zo boos blijft en of er verder nog iets is. Of ze me niet meer wil zien/spreken of dat er iets anders is.
Dat is niet zo maar ze blijft boos over het feit dat ik haar niet geloofde en ik daarna 2 kutopmerkingen maakte en dom deed (dat is misschien ook wel zo) Maarja als ze daar al boos over blijft, lekker karakter heeft ze dan Verder heb ik daarover sorry gezegd maar dan krijg je als antwoord van "wat heb ik daar nu aan" en ook zei ze toen ik dr belde "kom maar een keer een roos brengen." Dus zegt genoeg... net ofdat ik de enige ben die fout zat, zij zat ook fout door me te negeren en bovendien geloof ik dr nog steeds weinig van dat ze echt weg is geweest naar die wedstrijd.
Oja ik vroeg ook nog van; kick je erop ofzo, die aandacht. Toen antwoorde ze "nouja, waar slaat dan nou op" maar ze vroeg wel nog even van "als ik ja had gezegd zou je dan stoppen?"
Weet niet in hoeverre ze dit serieus bedoelde maargoed.

We hebben nu nog steeds een soort van ruzie en ik denk dat we ook niet zoveel meer praten tegen elkaar. Dit verhaal wat ik vertel was trouwens gisteravond dus heb dr verder niet meer gesproken.
Oud 26-04-2005, 10:45
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 26-04-2005 @ 01:30 :
dan verander je ff je topictitel

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1159319
Is dat zo??
Oud 26-04-2005, 10:50
Shitonya
Shitonya is offline
Let it go please
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 11:02
Matjong
Matjong is offline
Gewoon met haar over hebben. Grote kans dat je met de antwoorden die je krijgt het beter kunt laten gaan, als ik het zo hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 11:30
Rutger
Rutger is offline
je moet d'r confronteren, geen sorry zeggen!!! waarvoor zeg jij sorry in hemelsnaam?
Oud 26-04-2005, 11:31
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Rutger schreef op 26-04-2005 @ 12:30 :
je moet d'r confronteren, geen sorry zeggen!!! waarvoor zeg jij sorry in hemelsnaam?
Omdat het een watje is
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 11:56
vbmot
vbmot is offline
Heeft dat kind geen opvoeding gehad? Bij vrienden of zakelijke contacten laat je het ook tijdig weten als je niet kunt, dus waarom in dit geval niet. Op die manier kan iemand anders zijn/haar planning aanpassen. Of gelden algemene normen en waarden niet voor msn "dates" en moet het via hints en vaagheden? Als je dit bij je werkgever flikt heb je ook kans dat je kunt opdonderen.
Oud 26-04-2005, 13:13
Built to last
Built to last is offline
Ik zou stoppen met via msn proberen vrouwen te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 13:16
Verwijderd
True!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:41
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Built to last schreef op 26-04-2005 @ 14:13 :
Ik zou stoppen met via msn proberen vrouwen te krijgen.
Ik ken er ook niks aan doen dat ze ver weg woont. Moet je bij haar zijn of bij me collega
Oud 26-04-2005, 17:28
Verwijderd
Citaat:
* checkt glazen bol* .......... geen idee
Het aan haar vragen lijkt me effectiever.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:23
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 26-04-2005 @ 18:28 :
* checkt glazen bol* .......... geen idee
Het aan haar vragen lijkt me effectiever.
en het topic goed doorlezen ook
Oud 26-04-2005, 19:53
grandmommy
grandmommy is offline
dude, ze heeft gewoon geen trek in een afspraak en omdat ze je waarschijnlijk een te grote pusher vindt doet ze het zo. lullig voor jou, maar stom van jou om haar zo te pushen want dat vinden wijven niet tof. en mannen maar denken dat vrouwen moeilijk zijn... blocken=vervelend gevonden worden
Oud 26-04-2005, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Someboy schreef op 26-04-2005 @ 20:23 :
en het topic goed doorlezen ook
Heb ik ook echt wel gedaan hoor Maar feit blijft gewoon dat je dat alleen van haar kan weten. Het enige wat forummers kunnen doen is hun mening geven en een beetje speculeren.
Je hebt nu alleen maar ruzie over wat er gebeurt is in dat telefoongesrpek, maar niet over waarom ze je blockte enzo. (als in de oorzaak van dit alles en niet ruzie maken over hoe het gelopen is) Waarom probeer je dat niet eens?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 21:29
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 26-04-2005 @ 21:03 :
Heb ik ook echt wel gedaan hoor Maar feit blijft gewoon dat je dat alleen van haar kan weten. Het enige wat forummers kunnen doen is hun mening geven en een beetje speculeren.
Je hebt nu alleen maar ruzie over wat er gebeurt is in dat telefoongesrpek, maar niet over waarom ze je blockte enzo. (als in de oorzaak van dit alles en niet ruzie maken over hoe het gelopen is) Waarom probeer je dat niet eens?
Ja oke, maar ze zegt dat ze wel is geweest naar de wedstrijd. Daar blijft ze bij dus dan kan ze me niet geblokt hebben.
Ik snap ook totaal niet waarom ze me geblokt heeft en erover liegt, maargoed... dat kan ik haar vragen maar dan zegt ze toch wederom "ik lieg niet ik ben geweest bla bla" terwijl bijna alles erop wijst dat het niet zo is.
Maargoed het zal allemaal wel
Reageren

Regels voor berichten