|
|
Bekijk resultaten poll: Op welk lichaamsdeel van een vrouw val jij? | |||
buik |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 25.13% |
billen |
103 | 53.93% |
borsten |
71 | 37.17% |
benen |
33 | 17.28% |
anders namelijk... |
64 | 33.51% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 191. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
ik heb maar nix aangevinkt want ik val niet op één lichaamsdeel in het bijzonder, het geheel moet er gewoon leuk uitzien
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
het stomme is dat ik voor die brutale zelfverzekerde jongen pas echt overstag ga op het moment dat hij zich kwetsbaar durft op te stellen, mij in vertrouwen neemt en in mijn armen een lief knuffelschatje blijkt te zijn. Ja, dan word ik dus verliefd. |
![]() |
||
Citaat:
Als je een man zoekt om voor je kinderen te zorgen zal je een 'vrouwelijke' man zoeken die graag bij je blijft, goed voor je kinderen zorgt en niet gaat zwerven (veel vrouwen bevruchten enzo). (Meestal herkenbaar aan zachte kaaklijn en lichte wenkbrauwen). Voor deze mannen zal een vrouw gemiddeld 24 van de 28 dagen een voorkeur hebben (yep, als ze niet vruchtbaar is). Op de 4 andere dagen zoekt een vrouw een vader voor haar kinderen. Met andere woorden: een sperma-leverancier. Tijdens deze 4, vruchtbare dagen zal ze een man zoeken met betere genen. Een wat aggressiever type die goed voor zichzelf zorgt. Natuurlijk zwerft ie rond, maar wat maakt 't uit als je thuis de goedaard hebt zitten die wel voor je kinderen zorgt? Hoe kan hij weten dat hij niet de vader van je kinderen is? Natuurlijk zijn niet alle kinderen van die zwerf-mannen, want de huisman moet wel af en toe 'paren' om tevreden gehouden te worden. En natuurlijk komt er dan af en toe een kind ter wereld dat niet van de mannelijke held is. Maar dat is alleen maar mooi meegenomen voor je eigen dochters, want dan zijn er nog vrouwelijke mannen voor hen. Tot zover de voorkeur van Juno uitgelegt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij is d'r op gevallen Ceridwen | 48 | 22-11-2006 16:13 | |
Seksualiteit |
Waar val jij op )vrouwen( -SoloWolf- | 96 | 26-05-2005 09:12 | |
De Kantine |
ONDERWEG NAAR FORUM: De geheimzinnige man... Secreet | 47 | 03-06-2003 14:07 | |
Liefde & Relatie |
jongensachtig vs. mannelijk Verwijderd | 60 | 03-05-2003 20:12 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Liefde & Relatie |
Waar vallen jullie op meiden?? the_conquer | 41 | 01-03-2002 12:41 |