Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En een vraagje....wat word er verstaan onder een niet-serieuze relatie volgens jullie? Want ik denk dan aan een relatie puur gebaseerd op sex ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk wat je toen heel erg serieus vond, stelt nu niks meer voor. Het lijkt me wel logisch dat het zo is; immers een relatie als je 15 bent is toch ander dan wanneer je 21 bent, en volwassen (aan het worden bent); en hiermee je toekomst gaat bepalen. Dat is toch heel anders dan wanneer je nog zorgeloos naar school gaat. De leeftijd is anders, je staat anders in het leven, en dus zijn de relaties ook anders, en je kijk hierop. Ik heb zelf overigens nooit een echte relatie gehad toen ik 15 was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat bedoel ik dus inderdaad, niet een relatie voor enkel seks ofzo (tjeezis, op je 15 zou ik dat erg vinden...) |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vind jij dat het forum beruchte forummers nodig heeft? Xerxes | 209 | 16-09-2010 09:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
De scholieren-dichter. Blood Fire Rage | 34 | 14-11-2006 19:35 | |
Psychologie |
veranderde mama synclinorium | 24 | 22-06-2004 00:03 | |
Liefde & Relatie |
Voel me te dom bij haar gp51 | 25 | 27-03-2004 11:50 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 |