Omdat je inderdaad nog geen reacties hebt en ik weet dat het niet leuk is om geen reacties te krijgen hier een reactie(A).
Meteen uitleg waarom ik niet reageerde: omdat ik niet zo hou van engelse gedichten, hooguit als ze van hoogstaande goede dichters zijn. Als ik zie dat het engels is en ik lees de eerste paar zinnen heb ik vaak zoiets van: laatmaar.
Nu ik het wel heb gelezen vind ik dat je veel te veel gewoon heb neergezet wat je dacht, zonder moeite te doen voor de vorm. Dat vind ik veel te makkelijk. Gedachten maken geen gedicht: de kunst is je te uiten op een originele, pakkende manier, zeg maar.
Omdat ik er geen vorm in zie, lees ik ook je zinnen niet meer goed. Zonde, want misschien heb je daar wel heel lang en goed over nagedacht..
Over het engels in je gedicht, tsja, zelfde discussie als laatst bij het gedichtje 'little girl' van Mrink, moet je maar even lezen.
Sorry, niet zulke positieve kritiek, maar ik hoop dat je er wat mee kan en er wat mee probeert te doen, zodat ik volgende keer positievere kritiek kan geven

.