Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2005, 16:00
Verwijderd
Ik heb alvast voor mn verjaardag van mn ouders een cursus golf gekregen... Nu ben ik heel erg benieuwd wat jullie van de sport vinden en hoe vaak mensen hier gaan golfen (de mensen die een GVB hebben dan) en waar (tips voor mooie golfbanen zouden erg fijn zijn, voor zo gauw ik mn GVB heb).

liefs, hanne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2005, 16:11
M'oek
M'oek is offline
ik golf zelf niet maar er is een hele mooie baan in Voorthuizen
http://www.edda-huzid.nl/
er zijn ook kennissen van mij heen geweest zij vonden het top!

succes verders!
liefs michelle
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 16:18
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Een duffe sport, het wandelen van de ene naar de andere plek is de zwaarste inspanning van de hele sport, als ik een eigen definitie van het woord sport zou maken zou golf er niet onder vallen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 21:00
mini89
mini89 is offline
Supersport, 'k golf al vanaf m'n tiende, en echt niet omdat ik van m'n ouders moest ofzow..
Het is wel jammer dat alle leuke dingen voor de jeugd op zondag zijn, want dan mag ik niet (niet vanwege kerk ofzo).
Ook is het jammer dat er weinig leeftijdsgenoten zijn, zodat je bijna altijd met je vader / moeder / broertje moet gaan. (in je uppie is nog minder)
't Sybrook is een superbaan. (Enschede)
Veel plezier met golf! En.. het is absoluut geen duffe sport, het is wat je er zelf van maakt. Als alle leuke mensen blijven denken dat het duf is, blijft het dat ook wel! Maar als er nu eens allemaal jonge, leuke, vlotte mensen een golfbaan "op z'n kop gaan zetten" dan wordt het wel wat! en gaan alle vooroordelen van bvb klasgenoten ook eens weg!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 21:54
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
heb ook al een paar x gegolf op het 't sybrook in enschede en ik vond het echt UBER leuk om te doen

maar goed

tis een dure sport en mijn ouders zijn niet echt rijk

maar ik ga waarschijnlijk toch mijn gvb halen op een golfbaan in duitsland waar het allemaal net wat goedkoper is..
Oud 13-05-2005, 06:49
Verwijderd
Gisteren ben ik even wezen oefenen op de plaatselijke drive-range en op een gedeelte waar je kan oefenen met putten. Het was enorm leuk! Het viel me enorm mee dat ik de balletjes over de 100 meter heen sloeg en kijk nu dan ook echt uit naar mn eerste les komende zondag om 9 uur
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 12:21
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
mini89 schreef op 12-05-2005 @ 22:00 :
Supersport, 'k golf al vanaf m'n tiende, en echt niet omdat ik van m'n ouders moest ofzow..
Het is wel jammer dat alle leuke dingen voor de jeugd op zondag zijn, want dan mag ik niet (niet vanwege kerk ofzo).
Ook is het jammer dat er weinig leeftijdsgenoten zijn, zodat je bijna altijd met je vader / moeder / broertje moet gaan. (in je uppie is nog minder)
't Sybrook is een superbaan. (Enschede)
Veel plezier met golf! En.. het is absoluut geen duffe sport, het is wat je er zelf van maakt. Als alle leuke mensen blijven denken dat het duf is, blijft het dat ook wel! Maar als er nu eens allemaal jonge, leuke, vlotte mensen een golfbaan "op z'n kop gaan zetten" dan wordt het wel wat! en gaan alle vooroordelen van bvb klasgenoten ook eens weg!
same here, alleen golf ik al sinds mn 8ste geloof ik......
Oud 13-05-2005, 12:56
mini89
mini89 is offline
Op welke baan dan?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 16:04
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 12-05-2005 @ 17:18 :
Een duffe sport, het wandelen van de ene naar de andere plek is de zwaarste inspanning van de hele sport, als ik een eigen definitie van het woord sport zou maken zou golf er niet onder vallen.
Oud 13-05-2005, 19:23
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik heb het nog nooit gedaan, buiten minigolven dan hé. Toevallig vroeg er iemand me afgelopen week of ik niet de interesse had om het eens een keertje te gaan doen. We konden ergens gaan spelen, met uitleg enzo voor een veel goedkoper bedrag als normaal. Maar ik ga er niet op in. Lijkt me veel te moeilijk! Ik hou het wel gewoon op golf op de computer

Dus wat vind ik er van? Het lijkt me niet echt simpel, iets wat je in 1-2-3 onder de knie hebt. Het is ook niet de sport waar ik bij stop en blijf kijken als het op TV is.
Oud 17-05-2005, 08:31
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
mini89 schreef op 13-05-2005 @ 13:56 :
Op welke baan dan?
ik golf op alle banen
Oud 17-05-2005, 08:42
Misz Wen-D
Misz Wen-D is offline
weet je wat pas echt leuk golfen is
Boerengolf

www.boerengolf.nl kijk voor mooie golfbanen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 09:34
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
omg, ja in die weilanden echt te erg
Oud 17-05-2005, 10:48
pinbalpaul
pinbalpaul is offline
past wel bij mij is omdat ik in de toekomst zat geld heb maar voetbal = NAC Breda mother f~ckers
Oud 17-05-2005, 13:20
Verwijderd
1x gedaan. Best wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 16:25
Nuck
Nuck is offline
Vind het leuk, als ik er tijd voor zou hebben zou ik wel regelmatig gaan golfen
Oud 17-05-2005, 20:05
Thaksie
Thaksie is offline
lijkt me mooie en rustgevende sport, alleen denk ik dat je bv met 17 al te oud betn om er mee te beginnen, als je tenminste op aardig niveua wilt uitkomen
Oud 19-05-2005, 07:33
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Thaksie schreef op 17-05-2005 @ 21:05 :
lijkt me mooie en rustgevende sport, alleen denk ik dat je bv met 17 al te oud betn om er mee te beginnen, als je tenminste op aardig niveua wilt uitkomen
je bent nooit te oud om ermee te beginnen hoor, tis meer een kwestie van oefenen enzo mijn papa golft ook nog maar 2 jaartjes
Oud 19-05-2005, 07:50
Verwijderd
Golf is
Heb een paar lessen gehad, maar uiteindelijk toch gestopt, nu heb ik daar wel een beetje spijt van, maar misschien begin ik er (samen met mijn broer) nog wel een keer aan.
Mijn moeder is nu druk bezig met haar gvb examen te leren etc. en wat me wel opvalt is dat ze er wel echt ALLES voor doen om golf een exclusieve sport te houden, als je kijkt naar alle regeltjes die je moet kennen, de hele etiquette enz.

Maar goed, golf is echt heel leuk en bovendien ook nog lekker buiten zijn
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 14:35
Verwijderd
Mijn eerste les heb ik inmiddels gehad, was erg leuk ondanks dat we in de regen stonden. Vanavond ga ik nog eventjes oefenen op de drivinrange. Ik word met de dag enthousiaster over de sport
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten