![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet ook niet hoe het is; sex met een man(!! ![]() ![]() Maar geloof me, ik ben er echt niet benieuwd naar.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Gadver
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er is een verschil tussen handelen van meisjes onderling en jongens. Tjee, je hebt echt gelijk. Stupid
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat iemand geen liefdevolle gevoelens of aantrekkingskracht voelt t.o.v. een jongen is iets anders, maar het ging om sex opzich. En om dan maar gelijk te gaan roepen dat het vies is, neigt wel een beetje naar homofoob zijn ja. Net als jonge kinderen die sex vies vinden, if you haven't tried it, you'll never know... On topic: ik denk dat de fantasie, of de gedachte er altijd is, het is een verschil als je het ook gaat uitvoeren, niet dat je dan gelijk bi bent, maar je stiekeme fantasie kan goed tegenvallen of juist niet waardoor je misschien gaat twijfelen aan jezelf. Fantaseren kan geen kwaad, en uitproberen naar mijn mening ook niet, maar denk er wel goed over na wat je dan kwijtraakt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Je dwaalt helemaal af; waar jij mee begon. Wacht, laat me je ff Quoten. Citaat:
Zelfs iemand van 8 weet dat; "Iedereen" een ruim begrip is. En daar sprak ik je op aan. Dan moet je nu niet beginnen met: Citaat:
Nee, ik weet niet hoeveel mannen er mannen pijpen. Maar ben er zeker van dat het niet 'iedereen' is. En als ik reageer dat ik het mij vies lijkt, en dat ik het nooit zou willen doen; ben ik opeens een homofoob? Laag hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed, terug naar het 'iedereen is daar benieuwd naar'. Ik geloof niet dat er ook maar íemand op de aarde is die normaal kan denken die zich niet onwillekeurig dergelijke dingen afvraagt. Het gaat niet om fantasieën, het gaat niet om interesse, het gaat domweg om de gedachte 'Goh, hoe zou seks zijn met een man?' Je kíest niet voor zulke gedachtes, ze komen gewoon vanzelf in je op. Vergelijk het met over een brug rijden in de auto en je afvragen wat er zou gebeuren als je in het water zou rijden. Vergelijk het met benieuwd zijn naar eten vinden op de noordpool. Vergelijk het met DBZ zitten kijken en je afvragen hoe jouw leven zou zijn als je kon vliegen. Vergelijk het met op de rand van een afgrond staan en naar beneden te kijken en je afvragen hoe het zou zijn om gewoon naar beneden te springen. Er komt gegarandeerd een moment in je leven waarin je onwillekeurig een gedachte zult wijden aan hoe het zou zijn als jij seks zou hebben met een man. En dat idee hoeft niet opwindend te zijn en niet iets dat je ooit uit wilt voeren, maar de gedachte komt hoe dan ook in je op. En ik moet wél beginnen met 'weet jij hoeveel mannen er pijpen', want blijkbaar realiseer jij je niet dat er helemaal niet zoveel verschil zit tussen seks met mensen van hetzelfde geslacht, en seks met mensen van een ander geslacht. Vrouwen pijpen mannen en mannen pijpen mannen. Aangezien dat allebei met een mond en een penis wordt gedaan, verandert dat dus niets aan de actie op zich. Mannen neuken vrouwen in de anus en mannen neuken mannen in de anus. Wederom verandert er niets aan de handeling zelf. Het is ongelooflijk kortzichtig om niet in te zien dat de seks op zich tussen twee mannen niet viezer is dan seks tussen man en vrouw. Natuurlijk begrijp ik dat je er zelf geen zin in hebt, ik zit ook niet te wachten op seks met vrouwen. Dat wil echter niet zeggen dat de séks vies is. Ik word gewoon niet opgewonden van vrouwen. Ik word ook niet opgewonden van honden. Dat wil niet zeggen dat honden die paren vies zijn. En als jij dan "Whaaah, neuh. Nooit. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er is al onderzocht dat er nieuwe mensjes geboren kunnen worden wanneer er twee eicellen samengebracht worden op een speciale manier en dan weer teruggeplaats worden in een baarmoeder. Wel is het zo dan dat er alléén maar meisjes geboren zullen worden, vanwege het gebrek aan de y-chromosomen. Maar dan is dat dus ook geen probleem meer. Ontopic: Ik voeg me bij de meerderheid denk ik, ik zie het ook wel zitten, ben denk ik ook best bereid om het echt uit te voeren mocht ik die kans krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Geloof me; bij mij komt eerder de gedachte naar boven; NOOIT ![]() Ik walg er eerder van.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Had samen masturberen met seksegenoot 'gay tintje'? Winner | 40 | 02-05-2004 17:47 |