Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je vraagt hem niks anders dan even tijd voor jullie tweetjes.... Hoe kan je anders in godsnaam een relatie hebben?
||
![]() |
Citaat:
Ik heb hem de afgelopen 2 weken 4 keer gezien, en alle 4 de keren waren even geweldig: het is wel duidelijk dat we allebei erg verliefd zijn ![]() ![]() En wat je zegt, ik snap het gewoon wel goed dat hij niet meteen zn vrienden een stuk minder wil gaan zien (maar mss pik ik ook gewoon te veel in dit opzicht: dit is mijn eerste echte vriendje en ik wil er alles aan doen om het te laten werken...) Ik ga het binnekort wel aankaarten als het nog zo doorgaat, dat hij dus z'n prioriteiten zal moeten stellen, maar kijk het voorlopig ff aan. Het is tenslotte nog maar 2 weken aan... |
![]() |
||
Citaat:
Verder hebben we 1 avond en 1 dag waarop we beide niets hebben... erg lastig.
||
Citaat:
We hebben het hier over scholier 5VWO ( m.i. het simpelste jaar) en een student HBO, die hoeven maar 13 lesuur per week naar school! Aan wat voor grootheidswaanzin leidt men toch?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Om mijn eerdere punt duidelijk te maken..... Ondanks het feit dat jullie ver van elkaar wonen en beide druk bezig zijn met een opleiding is het geen excuus je daar achter te schuilen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je altijd wat hebt, kies je daar toch zelf voor?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor de rest is het inderdaad een kwestie van prioriteiten stellen. Als je iemand leuk vind dan wil je daar graag bij diegene zijn en als je dat niet graag genoeg wil, dan vind je diegene blijkbaar niet leuk genoeg. Punt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Te weinig tijd voor proefwerk Silvano08 | 29 | 02-06-2011 08:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO4]Niet te vergeten tijden. Kerboga | 12 | 19-05-2006 21:43 | |
Eindexamens 2004 |
Te weinig tijd of genoeg tijd om examen te maken??? <poll> levi's | 47 | 02-06-2004 16:10 | |
Beleidszaken |
[Stelling] Er wordt weinig gehoor gegeven aan voorstellen van leden Martin | 52 | 24-03-2004 09:11 | |
Liefde & Relatie |
we zien elkaar zo weinig ? :-( white_angel | 6 | 22-03-2002 23:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
te WeiNiG TijD? juppeltje | 7 | 23-11-2001 19:24 |