Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2004, 14:40
Martin
Martin is offline
Om er eens even een discussietopic tegenaan te gooien, ik ben van mening dat er van bovenuit te weinig gedaan wordt aan verzoeken (m.b.t. het verbeteren van het forum) die door gebruikers worden ingediend. Forumbazen reageren niet tot amper in dit soort topics en beheerders (die het uiteindelijk moeten implementeren) reageren al helemaal niet.

Enkele voorbeelden:

Verbeterde en gewijzigde weergave van PHP-code
Hoe het moet staat zelfs in het topic beschreven, makkelijker kan niet! Is een kwestie van knippen en plakken.

Reacties kunnen quoten uit een gesloten topic

Fotoboek-icoon integreren met het forum

Automatische foto-resizer voor grote foto's*

* Niet helemaal relevant misschien, maar wel een voorbeeld van een feature die zeker bijdraagt aan een mooier en netter forum

Het zijn vaak kleine, simpele wijzigingen die weinig tijd kosten, maar toch worden ze nooit doorgevoerd. Waarom niet? Vele feature-requests zijn weldegelijk nuttig en passen binnen het scholieren-forum.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2004, 14:46
Verwijderd
Ik ben het met de stelling eens..

Ik vind niet dat het forum er slechter op word door het niet uit te voeren,
maar ik vind het jammer dat het forum niet verbeterd wordt als het makkelijk kan.

De chief-commander van dit forum is Simon, maar volgens mij heeft hij niet veel kennis van PHP zaken (correct me, if I'm wrong).
Jon heeft dit wel, maar die houdt zich meer bezig met andere zaken..
Verder is er nog een zekere Koen R. en een Marilena de V. dit dit kunnen (om alleen de FB+ te noemen).

Maar we krijgen eigenlik nooit een reactie of het wel of niet word ingevoerd, het lijkt net een doofpot affaire
Als iets niet ingevoerd gaat worden, dat is uiteraard prim,a meer zeg het dan even

PS. Als je iemand nodig hebt om het erin te bouwen, ik meld me aan
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 14:50
JUH
JUH is offline
Oneens, naast dat implementaties altijd tijd/werk vereisen...
wat er niet is...
Doen al deze features natuurlijk nog meer aanspraak op de server(s) en daarmee nog meer factoren die de boel langzamer maken..
en zoals jullie vast hebben gemerkt gaat het forum zo ongeveer 3x per dag ontzettend traag...

De opties die voor worden gesteld zijn leuk, maar leuk in een nieuwer/sneller systeem... of als eer een fiks upgrade komt om de boel sneller te maken...

Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 14:53.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 14:52
Raakaap
Raakaap is offline
Eens; laat leden desnoods zelf maar zien hoe dingen gemaakt moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 14:55
Martin
Martin is offline
Citaat:
JUH schreef op 15-03-2004 @ 15:50:
zijn al deze features natuurlijk nog meer aanspraak op de server(s) en daarmee nog meer factoren die de boel langzamer maken..
en zoals jullie vast hebben gemerkt gaat het forum zo ongeveer 3x per dag ontzettend traag...
- Image-resize gebeurd met javascript, -nul- serverbelasting.
- Fotoboek-icoontjes serveren vraagt niet meer dan een e-mail-icoontje
- Gewijzigde PHP-weergave vraagt niet meer load dan de huidige weergave
- Reactie kunnen quoten uit een gesloten topic vraagt wel iets van de server, maar is te verwaarlozen, er wordt slechts 1 query uitgevoerd, zal niet merkbaar zijn voor de server.

Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
wat er niet is...
Doen al deze features natuurlijk nog meer aanspraak op de server(s) en daarmee nog meer factoren die de boel langzamer maken..

De opties die voor worden gesteld zijn leuk, maar leuk in een nieuwer/sneller systeem... of als eer een fiks upgrade komt om de boel sneller te maken...
Een image-resize functie kost weinig van de server, er moet een filetje meer opgehaald worden, van laten we zeggen.. 5 kb.

Reacties quoten uit een gesloten topic, dit kost ook niks meer als het niet gebruikt word.

Fotoboek icoon, als je het goed bouwt kost dit niks meer..
Ohwjah, een plaatje laden, yes, misschien wel 1kb.

PHP code weergave, kost 1kb meer wat je te zien krijgt, ook te verwaarlozen dus..

Edit:
Martin is me voor
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 14:58
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
wat er niet is...

Gedeeltelijk met je eens.
Natuurlijk zijn er "scripts" die de zooi langzamer maken.
Maar een "knopje" om vormen naar een fotoboek is "paar" seconden werk en het werkt meteen. Niets extra load. omdat het gewoon ee klein plaatje is met een link die gekoppeld is aan je idee.
ipv http://forum.scholieren.com/email.php?uid=2132
krijg je http://forum.scholieren.com/fotoboek/profiel?uid=2132

(Ik verzin deze 2 regels uit mijn hoofd)

Daarnaast zijn er al immidels zoveel functies voor gesteld en er word helaas nooit wat aan gedaan

Dus ik geef Martin gelijk!
Oud 15-03-2004, 14:58
Raakaap
Raakaap is offline
ik zie anders sowieso ook nog wel meer dingen die de server onnodig belasten. Van die jumpmenuutjes enzo.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
wat er niet is...

Dat vind ik ook. Het forum gaat vooral 's avonds erg traag, en tot overmaat van ramp staat dan ook de zoekfunctie uit. Ik vind dat er een nieuwe server moet komen die wel 600 gebruikers aankan + zoekfunctie. Als ik de zoekfunctie 's avonds nodig heb staat hij regelmatig uit, en dat is best wel irritant.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Nixje schreef op 15-03-2004 @ 16:04:
Dat vind ik ook. Het forum gaat vooral 's avonds erg traag, en tot overmaat van ramp staat dan ook de zoekfunctie uit. Ik vind dat er een nieuwe server moet komen die wel 600 gebruikers aankan + zoekfunctie. Als ik de zoekfunctie 's avonds nodig heb staat hij regelmatig uit, en dat is best wel irritant.
Je kunt wel vinden dat er een neiwue server moet komen,
maar Jon heeft echt niet binnen 3 seconden 3000,- voor een nieuwe beestje..
Hij heeft al 2 servers..

Het dropdown menu zou trouwens best statisch mogen, er word bijna nooit iets in veranderd...
En ik kan als het moet nog wel 10 dingen bedenken die minder load gaan kosten, maar dat is best wel verwaarloosbaar..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:10
Raakaap
Raakaap is offline
Ik heb sowieso het idee dat sommige leden, zoals jij Martin en jij McL...eh ********** meer hart voor het board hebben dan Jon en Simon zelf.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Raakaap schreef op 15-03-2004 @ 16:10:
Ik heb sowieso het idee dat sommige leden, zoals jij Martin en jij McL...eh ********** meer hart voor het board hebben dan Jon en Simon zelf.
Met andere woorden:
Martin & ********** for president!!

Nee, dat komt denk ik vooral doordat wij twee'en de hele dag niks anders doen dan coden (nou ja, ik in ieder geval).
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:13
Martin
Martin is offline
Citaat:
Nixje schreef op 15-03-2004 @ 16:04:
Je kan het wel vinden, maar je kan wel servers blijven bij kopen! Zoals Jon heeft aangegeven zit de site nu weer eventjes tegen een piekdrukte aan, over een week of wat is de drukte weer voorbij en kan er weer normaal gebruik worden gemaakt van de website. Waarom zou je voor die 2 weken overlast een compleet nieuwe server aan moeten schaffen? Is een klein beetje overkill lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Raakaap schreef op 15-03-2004 @ 16:10:
Scholieren.com is niet alleen een forum
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:15
Martin
Martin is offline
Citaat:
********** schreef op 15-03-2004 @ 16:11:
Met andere woorden:
Martin & ********** for president!!
Hé, als ik een leuke secretaresse krijg .

Citaat:
********** schreef op 15-03-2004 @ 16:11:
Nee, dat komt denk ik vooral doordat wij twee'en de hele dag niks anders doen dan coden (nou ja, ik in ieder geval).
Ik code ook wel regelmatig, maar ik ben nogal vaak en veel met het forum bezig, simpelweg omdat ik het hier leuk vind. Dat ik daardoor af en toe iets te enthiausiast ben, jammer dan .
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 15-03-2004 @ 16:06:
Je kunt wel vinden dat er een neiwue server moet komen,
maar Jon heeft echt niet binnen 3 seconden 3000,- voor een nieuwe beestje..
Hij heeft al 2 servers..

We kunnen allemaal een bijdrage leveren

Serieus: je hebt wel gelijk, maar ik wil alleen even aangeven dat ik het zwaar irritant vind. Ik snap ook best dat Jon geen oude sok heeft met 3000 euro, maar het forumt gewoon minder prettig.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:16
Martin
Martin is offline
Citaat:
Nixje schreef op 15-03-2004 @ 16:13:
Scholieren.com is niet alleen een forum
Inderdaad, vergeet de gigantische hoeveelheid aan werkstukken, boekverslagen etc. niet. Er is natuurlijk ook nog muziek, films etc.

En de docentvanhetjaarverkiezing.nl natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:17
Raakaap
Raakaap is offline
Het forum ziet er al vanaf het begin hetzelfde uit; er mag ook wel eens een nieuw stijlsheet bijkomen, vind ik. Veel leden ergeren zich neit aan de kleur maar we weten allemaal dat het wel mooier kan.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:17
Martin
Martin is offline
Citaat:
Nixje schreef op 15-03-2004 @ 16:15:
We kunnen allemaal een bijdrage leveren
Is in het verleden ook wel gebeurd, een aantal mensen hebben geld gedoneerd aan Scholieren.com.

Citaat:
Nixje schreef op 15-03-2004 @ 16:15:
Serieus: je hebt wel gelijk, maar ik wil alleen even aangeven dat ik het zwaar irritant vind. Ik snap ook best dat Jon geen oude sok heeft met 3000 euro, maar het forumt gewoon minder prettig.
De aanschaf zal niet zo'n probleem zijn, maar waar is het einde? Heb je enig idee wat hier in Nederland de jaarlijkse kosten zijn voor een plekje in een datacenter? (hoewel een 1U niet zoveel kost...)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:18
Martin
Martin is offline
Citaat:
Raakaap schreef op 15-03-2004 @ 16:17:
Het forum ziet er al vanaf het begin hetzelfde uit; er mag ook wel eens een nieuw stijlsheet bijkomen, vind ik. Veel leden ergeren zich neit aan de kleur maar we weten allemaal dat het wel mooier kan.
Meer dan een jaar geleden was er sprake van dat Jon bezig was met een print-template. Maar ik ben bang dat dit idee inmiddels ook ergens in de prullenbak ligt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:19
JUH
JUH is offline
Citaat:
TIGEK schreef op 15-03-2004 @ 15:58:
Gedeeltelijk met je eens.
Natuurlijk zijn er "scripts" die de zooi langzamer maken.
Maar een "knopje" om vormen naar een fotoboek is "paar" seconden werk en het werkt meteen. Niets extra load. omdat het gewoon ee klein plaatje is met een link die gekoppeld is aan je idee.
ipv http://forum.scholieren.com/email.php?uid=2132
krijg je http://forum.scholieren.com/fotoboek/profiel?uid=2132

(Ik verzin deze 2 regels uit mijn hoofd)

Daarnaast zijn er al immidels zoveel functies voor gesteld en er word helaas nooit wat aan gedaan

Dus ik geef Martin gelijk!
Bedenk wel dat het fotoboek achter scholieren zit... meer aanspraak op 't fotoboek is langzamere scholieren...
verder is 't idd een plaatje veranderen... maar er moet ook gecontroleerd worden of iemand daadwerkelijk een fotopagina heeft..
en nou lijkt 't me niet dat die info in dezelfde tabel als die van de user staat... dus dat zal toch meer load vragen lijkt me...
helemaal sinds 't fotoboek redelijk geslaagd is..
dat houdt dus in dat dit max 50x per pagina die wordt bekeken wordt uitgevoerd...

en men zegt wel 't is te verwaarlozen... maar als je het optelt lijkt me dat toch zeker een verschil maken... helemaal met topdrukte...
Oud 15-03-2004, 15:21
Martin
Martin is offline
Citaat:
JUH schreef op 15-03-2004 @ 16:19:
Bedenk wel dat het fotoboek achter scholieren zit... meer aanspraak op 't fotoboek is langzamere scholieren...
verder is 't idd een plaatje veranderen... maar er moet ook gecontroleerd worden of iemand daadwerkelijk een fotopagina heeft..
en nou lijkt 't me niet dat die info in dezelfde tabel als die van de user staat... dus dat zal toch meer load vragen lijkt me...
helemaal sinds 't fotoboek redelijk geslaagd is..
dat houdt dus in dat dit max 50x per pagina die wordt bekeken wordt uitgevoerd...

en men zegt wel 't is te verwaarlozen... maar als je het optelt lijkt me dat toch zeker een verschil maken... helemaal met topdrukte...
Ik zou gewoon kiezen voor standaard het fotoboek-icoon weergeven. Klik je op de link dan krijg je wel een nette fotoboek-melding dat de gebruiker geen fotoboek heeft. Lijkt me niet zo'n probleem .
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:24
JUH
JUH is offline
Citaat:
Martin schreef op 15-03-2004 @ 16:21:
Ik zou gewoon kiezen voor standaard het fotoboek-icoon weergeven. Klik je op de link dan krijg je wel een nette fotoboek-melding dat de gebruiker geen fotoboek heeft. Lijkt me niet zo'n probleem .
maar zo werkt de e-mail functie niet, vandaar die reactie...
Oud 15-03-2004, 15:29
Martin
Martin is offline
Citaat:
JUH schreef op 15-03-2004 @ 16:24:
maar zo werkt de e-mail functie niet, vandaar die reactie...
Er zit wel wat in

Maar ik zou het logischer vinden om gewoon het e-mailicoontje bij iedereen te laten zien en dan op de vervolgpagina te zeggen:

"Deze gebruiker heeft geen openbaar e-mailadres"
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:34
JUH
JUH is offline
Citaat:
Martin schreef op 15-03-2004 @ 16:29:
Er zit wel wat in

Maar ik zou het logischer vinden om gewoon het e-mailicoontje bij iedereen te laten zien en dan op de vervolgpagina te zeggen:

"Deze gebruiker heeft geen openbaar e-mailadres"
Weet je hoe niet netjes dat is...
daarom... die e-mail knop kan gewoon weg.. daarvoor is het profiel...
en helemaal met die PM knop erbij... is 't overbodig, want die email-dingen zijn toch maar plaatjes die je over moet tikken...
erg onhandig...
Oud 15-03-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef op 15-03-2004 @ 16:15:
Hé, als ik een leuke secretaresse krijg .
met sigaren
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:10
Raakaap
Raakaap is offline
Over die query om op te zoeken of een user een fotopagina heeft; laatst is daar al een topic over geopend hier beneden waarin werd voorgesteld het fotoboek een echt onderdeel van het forum te maken door users standaard lid te maken van het fotoboek dat aan en uit kan worden gezet in het profiel. Koen gaf daarin min of meer aan dit te willen implementeren. Geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:28
professor2
professor2 is offline
Citaat:
JUH schreef op 15-03-2004 @ 16:19:
ik ben ook er ook voor dsat neit leden er neit in kunnen kijken
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:29
professor2
professor2 is offline
nog geen enkele fb gereageerd
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:06
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
professor2 schreef op 15-03-2004 @ 17:29:
nog geen enkele fb gereageerd
Ik kan wel reageren, maar dat heeft weinig zin. Het is niet aan mij om hierop te reageren, want ik kan er toch niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 15-03-2004 @ 18:06:
Ik kan wel reageren, maar dat heeft weinig zin. Het is niet aan mij om hierop te reageren, want ik kan er toch niks aan doen.
Voor mij geldt, denk ik, hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:09
Koen
Koen is offline
Ik ben 't wel met je eens, maar wat schieten we daar mee op? Ik kan er niks aan veranderen, jij waarschijnlijk ook niet. Je kan ideeën wel aandragen bij Jon, maar bekend is dat hij weinig tijd heeft nieuwe features te coden. Draag een kant en klaar stuk code aan en hoogstwaarschijnlijk doet ie er wat mee.

Veel meer valt er niet aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:25
Raakaap
Raakaap is offline
Citaat:
Koen schreef op 15-03-2004 @ 18:09:
Ik ben 't wel met je eens, maar wat schieten we daar mee op? Ik kan er niks aan veranderen, jij waarschijnlijk ook niet. Je kan ideeën wel aandragen bij Jon, maar bekend is dat hij weinig tijd heeft nieuwe features te coden. Draag een kant en klaar stuk code aan en hoogstwaarschijnlijk doet ie er wat mee.

Veel meer valt er niet aan te doen.
Waarom is Jon nog Admin van scholieren als hij geen tijd voor scholieren meer heeft? Kijk dat hij niet constant kan coden, a la, maar dat hij helemaal niets kan doen gaat er bij mij niet in.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:27
Martin
Martin is offline
Citaat:
Raakaap schreef op 15-03-2004 @ 18:25:
Waarom is Jon nog Admin van scholieren als hij geen tijd voor scholieren meer heeft? Kijk dat hij niet constant kan coden, a la, maar dat hij helemaal niets kan doen gaat er bij mij niet in.
Jon heeft ook nog de rest van S.com onder zijn beheer hoor. Hij heeft dus wel meer tijd nodig dan alleen voor het forum...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:29
Raakaap
Raakaap is offline
Citaat:
Martin schreef op 15-03-2004 @ 18:27:
Jon heeft ook nog de rest van S.com onder zijn beheer hoor. Hij heeft dus wel meer tijd nodig dan alleen voor het forum...
Die delen zijn over het algemeen zelfwerkzaam, lijkt me? Of vergis ik me?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:30
Tampert
Tampert is offline
resizen ga ik uitzoeken.

Icoontje is indertijd niet ingevoerd omdat er volgens mij geen overeenstemming bereikt was?
Oud 15-03-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Raakaap schreef op 15-03-2004 @ 18:25:
Waarom is Jon nog Admin van scholieren als hij geen tijd voor scholieren meer heeft?
oa omdat scholieren.com van Jon is? En verder omdat scholieren.com idd uit meer dan alleen een forum bestaat?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Raakaap schreef op 15-03-2004 @ 18:29:
Ik denk dat je je vergist.

Gedeeltelijk iig.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:45
Jon
Jon is offline
Keep in mind dat deze forumsoftware niet zelf geschreven is, dus elke aanpassing moet opnieuw doorgevoerd worden bij een upgrade. Maar als er voldoende draagkracht is voor een verbetering, de serverbelasting niet te zwaar wordt en ik het nut ervan inzie wil ik er best naar kijken
Oud 15-03-2004, 17:46
Raakaap
Raakaap is offline
Wat doet Jon de hele dag dan?

Trouwens, dan heb ik nog wel een ander voorstel: een persoon die als taakomschrijving heeft het toezien op de uiterlijke en gebruikersaspecten van het forum. Dit wil dus zeggen dat deze persoon zich bezighoudt met de look van het forum en de functies binnen het forum. Er zijn best wel mensen die dat zouden willen doen denk ik!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:47
Tampert
Tampert is offline
vpoor je andere twee punten geldt dat een php-bestand aangepast dient te worden met php-code. Ik denk niet dat daty iets is dat snel gaat gebeuren omdat dat bij een update weer verloren gaat.
Oud 15-03-2004, 17:49
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
Martin schreef op 15-03-2004 @ 16:17:
De aanschaf zal niet zo'n probleem zijn, maar waar is het einde? Heb je enig idee wat hier in Nederland de jaarlijkse kosten zijn voor een plekje in een datacenter? (hoewel een 1U niet zoveel kost...)
15euro * 12 excl BTW ongeveer
Oud 15-03-2004, 17:54
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
Tampert schreef op 15-03-2004 @ 18:47:
vpoor je andere twee punten geldt dat een php-bestand aangepast dient te worden met php-code. Ik denk niet dat daty iets is dat snel gaat gebeuren omdat dat bij een update weer verloren gaat.
Deze aanpassing waar hier om gevraagd wordt zal hoog uit 5 min aan pas werk wezen.

de spoiler tag zou dan ook elke keer moeten worden een aangepast worden.

Dus wat zijn de voor/nadelen van deze functies en voegen ze nog wel iets toe?
Oud 15-03-2004, 17:56
Raakaap
Raakaap is offline
Citaat:
TIGEK schreef op 15-03-2004 @ 18:54:
Deze aanpassing waar hier om gevraagd wordt zal hoog uit 5 min aan pas werk wezen.

de spoiler tag zou dan ook elke keer moeten worden een aangepast worden.

Dus wat zijn de voor/nadelen van deze functies en voegen ze nog wel iets toe?
BB-Code kun je heel makkelijk toevoegen in vBB
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:08
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Raakaap schreef op 15-03-2004 @ 18:56:
BB-Code kun je heel makkelijk toevoegen in vBB
en ze blijft behouden bij een upgrade.
Oud 15-03-2004, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Raakaap schreef op 15-03-2004 @ 18:29:
Ja en Nee..
Zie onderaan deze post verder..
Citaat:
Raakaap schreef op 15-03-2004 @ 18:46:
Wat doet Jon de hele dag dan?
Alle werkstukken die worden aangeleverd door mensen moeten wel handmatig in de database gezet worden, eventueel aangepast en/of doorgelezen worden.
Hij is in ieder geval de hele dag bezig met s.com, en daarom is hij ook beheerder...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:55
Verwijderd
Citaat:
TIGEK schreef op 15-03-2004 @ 18:49:
15euro * 12 excl BTW ongeveer
Ja, denk het ook..
http://www.trueserver.nl/content/products/colocation

Je wilt wel NL hosting..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Jon schreef op 15-03-2004 @ 18:45:
Keep in mind dat deze forumsoftware niet zelf geschreven is, dus elke aanpassing moet opnieuw doorgevoerd worden bij een upgrade. Maar als er voldoende draagkracht is voor een verbetering, de serverbelasting niet te zwaar wordt en ik het nut ervan inzie wil ik er best naar kijken
Je hebt idd een punt..
Maar als je het zelf netjes in een file zet wat je aan moet passen, is het makkelijk te doen..
En de image resize ding is javascript, dat kun je gewoon bij de termplates gooien..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:43
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
********** schreef op 15-03-2004 @ 19:55:
Je hebt idd een punt..
Maar als je het zelf netjes in een file zet wat je aan moet passen, is het makkelijk te doen..
En de image resize ding is javascript, dat kun je gewoon bij de termplates gooien..
das dan ook de reden dat ik aan het uitzoeken ben of dat op een nette manier te implementeren valt zonder dat je beschuldigd wordt van plagiaat.
Oud 15-03-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef op 15-03-2004 @ 20:43:
das dan ook de reden dat ik aan het uitzoeken ben of dat op een nette manier te implementeren valt zonder dat je beschuldigd wordt van plagiaat.
Gooi het op S&M.
Daar is vast wel iemand die het opnieuw wil schrijven
Erg simpel script,
anders doe ik het wel als ik tijd heb (en die heb ik nu niet).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten