Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij vond het alleen erg om het aan zijn kinderen te vertellen. Echt een grote egoist die man. Maarja als eerste reactie idd nog wel (dat je dan nog probeerd hem te laten blijven). Maar om dan te horen dat je man iedere week voor 500 euro in bed ligt met een andere vrouw en dan zegt: Ik wil nog 1x met je naar bed! Dan vind ik dat niet echt logisch. Ik zou 'm meteen de deur hebben gewezen (natuurlijk nadat hij het de kinderen heeft verteld en ik alle rekeningen heb geblokkeerd) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hebben mensen dan totaal geen respect meer tegenwoordig ![]() Maar dan je het vervolgens pas na lang aandringen eerlijk opbiecht, maar er ook nog mee doorgaat, op kosten van je vrouw, vind ik zooooooo ontzettend laag ![]() Als er dan ook nog bovenop komt dat je een zieke vrouw hebt, die je eigenlijk moet steunen heb ik er echt geen woorden meer voor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel onzettend zwak dat die vent een half jaar nadat zij door die nier ziek is geworden nu al opgeeft. "In ziekte en gezondheid, tenzij die ziekte langer dan een half jaar duurt, want daar kan ik niets mee en ga ik opzoek naar een gezond iemand" |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Foute boy. Groot probleem! SwaggOn | 56 | 05-11-2009 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen in deze situatie? x-spekkie-x | 63 | 20-04-2009 23:38 | |
Liefde & Relatie |
Ex gaat vreemd...met mij mimi23 | 60 | 26-01-2007 13:14 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Carn | 497 | 27-07-2006 12:53 | |
Liefde & Relatie |
mannen en vreemdgaan Verwijderd | 59 | 19-05-2005 16:08 | |
Liefde & Relatie |
Waarom moet het uit als partner vreemdgaat? AdenosineTriPhoshaat | 24 | 29-03-2002 02:07 |