![]() |
|
Verwijderd
|
Crunches doe je niet in je Mc Flurry nee. Ik denk dat te veel Mc Flurry Crunch juist avarechts werkt voor je buik.
![]() Als je wilt weten wat goede oefeningen zijn voor je buikspieren, kan ik je de volgende site aanraden: [link] Hier staat duidelijk uitgelegd hoe je de oefeningen moet uitvoeren en er staan ook afbeeldingen en tips bij. Succes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zorg dat je goed recht op je rug ligt, doe je handen in je nek. Je voeten richting je billen plaatsen, dat je knieeen dus gebogen zijn. Neem een vast punt op het plafont en blijf daar naar kijken als je met je bovenlichaam omhoog komt. Als je omhoog gaat voel je het moment waarop je buikspieren het meeste samen trekken (dan trillen ze). Kom een klein beetje terug (niet helemaal) en dan weer naar boven. Dat is dus iedere keer maar een klein stukje... Doe dit snel achter elkaar, een setje van 20 als je ongeoefend bent, doe 5 van die setjes. Na 2 dagen bouw je het op naar 25 per setje. Na 5 dagen 30. Na een week doe je 6 setjes van 25. Enzovoorts... Totdat je ongeveer op 50x per setje zit (sommige gaan door tot 300, maar dit heeft weinig nut...) Je kan beter meerdere setjes van 50 doen dan 1 van 300. Neem tussen de setjes in tussen de 30 en 45 seconden rust, dat geeft het beste effect. Doe dit gewoon elke ochtend of avond en het verschil word zeker in het begin snel zichtbaar. Good luck! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Linkje Lees dat topic maar, daar wordt ook weer in gezegt dat zon apparaat niet helpt. Aardig gezegt maar ik geloof er niet in. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En wanneer kan je zoiets het beste doen op een dag...'s ochtends, 's avonds...of maakt het eigenlijk uberhaupt niet uit? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook niet eens overspringen... Dat je dus eerst die avond oefeningen hebt gedaan en dan de volgende ochtend meteen weer, je lichaam heeft ook voldoende rust nodig om resultaat te boeken ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Dat dus ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
want als dat zo is moet je geen buikspieren trainen maar eerst cardio doen (veel lopen/hardlopen,fietsen,zwemmen ed) zo niet.. mijn fitnesstrainer zegt, dat het voor mij op deze manier ideaal zou zijn: om de dag: 2x 100 situps, niet te snel, niet te langzaam, als je 'boven komt' 2 seconde vasthouden.. en als je kracht zet adem uit, terug naar startpositie adem in ![]() als et onduidelijk is hoor k et wel, k ben vandaag niet te lui om et nog x te zeggen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
trainingsschema depress | 9 | 06-04-2012 18:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
buikspieroefeningen sansan | 54 | 31-10-2005 19:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Centraal] Buik(spieren) Verwijderd | 19 | 08-08-2005 03:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onderste buikspieren trainen. x-spekkie-x | 25 | 06-03-2005 11:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
onderste buikspieren trainen Kill me Ce soir | 14 | 18-11-2003 16:45 | |
Seksualiteit |
Bekkenbodemspieren trainen en andere trucjes...? Verwijderd | 31 | 28-09-2003 13:39 |