Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 00:10
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
aangezien iedereen het gebruikt gebruik ik het ook. het is dan ook niet logisch om in je eentje een IM programma te gaan gebruiken dan MSN. want het doel van zulke programma's is juist om contact te houden.

in de loop van de jaren heb ik vele versies versleten. de komst van alle rotzooi is voor mij niet echt een positief punt. dat je nu veel dingen kunt instellen is wel relaxed en een plaatje bij je scherm is ook wel okay. maar gezeik zoals een link onderin je scherm die naar een of andere lompe smiley-site gericht op vmbo-leerlingen van tussen de 12 en de 18 ofzo waar ik wel eens per ongeluk op klik gaat flink irriteren. ook in je messenger list onderaan zit een banner. allemaal rotzooi ook van die mega lompe grote smiles die bewegen. onzin allemaal.

maar goed mijn punt is zijn er getweakte versies die de negatieve dingen weghalen en zorgen dat msn nog enige klasse/stijl kan behouden. en dan het liefst een versie die enigzins up-to-date is maar geen 30 mb geheugen vreet (dit heb ik getest en msn 4.6 gebruikt maar 6 mb geheugen ofzo)
Advertentie
Oud 06-06-2005, 00:47
D@mien
D@mien is offline
op mess.be kan je tooltjes downen die al die bannertroep weghaalt...maar een kalere versie is er niet...tenzij je em zelf programmeert..

verder vind ik dat je wel gelijk hebt dat MSN nogal een zooi is geworden de laatste paar versies (zeker de meest recente...met die debiele vibra functie en beeldvullende pokkesmiliedingen...walgelijk...)...vroeger (ik klink nu wel 80) was ik tevreden met ICQ.....werkte makkelijk, deed wat het moest doen...maar toen kwam MSN...en iedereen ging dat gebruiken...dus kon ik ICQ tegen mijn zin de deur uit doen...nog wel es trillian gebruikt, maar dat had et ook niet helemaal...
het enige wat we kunnen doen is wachten tot M¥cro$oft vind dat we moeten betalen voor MSN...komt vanzelf...kwestie van wachten...heb je nu ook al met hotmail....langzamerhand trappen ze alle gratis accounts ook weg..
Oud 06-06-2005, 01:05
Krekker
Krekker is offline
Het antwoord op jouw probleem is denk ik Trillian. Klein, compact, beknopt en overzichtelijk. Start wel iets langzamer op dan de gewone MSN, maar dat is ook maar één keer per dag ofzo.

Verder moet dit in het centrale IM topic.
Oud 06-06-2005, 09:10
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Krekker schreef op 06-06-2005 @ 02:05 :
Verder moet dit in het centrale IM topic.
Ik heb tegenwoordig ook een commandline MSN messenger, die kan ik gewoon via SSH draaien ofzo. Dat is pas klein.

Regels voor berichten