![]() |
|
![]() |
Hallo,
Even men site voorstellen voor degene die hem nog niet kennen. Wij zijn een organisatie die mensen GRATIS verder helpt met hun pc problemen. Hiervoor hebben wij een crew die de bezoekers zo goed mogelijk te helpen. Zij doen dit op vrijwillige basis. Zie jij het zitten om onze crew nog te joinen? Mail ons dan op *** Wij hopen een goed groeiende site te worden voor mensen die in moeilijkheden zitten. En dure pc winkels uit te sluiten. We hebben een test gedaan met een pc winkel in de buurt. Alleproblemen.be liet een expres een kleine fout op de pc na en toen deden we heb binnen. Resultaat: Voor dat geld kan je wel wat beter doen. We vonden dit schandalig. Dit hebben we niet vermeld, want iedereen mag zelf zijn prijzen bepalen qua werkuren enz. Daarom zijn wij er. Je kan er over alles terrecht. Pas is er ook een brabbelbox gekomen waar je over eender welk topic kan praten. Graag zou ik weten wat jullie van deze site vinden en wat er kan veranderen. Zo kunnen we onze site verbeteren naar de bezoekers toe. Onze site heeft tot nu al reeds een 85000 bezoeken gehad. Zowel nationaal als internationaal. De site waar ik het over heb is. http://www.***.be
Laatst gewijzigd op 25-07-2005 om 15:37. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
sites laden niet Verwijderd | 8 | 24-02-2009 12:37 | |
Software & Hardware |
Online sites om pc's samen te stellen met wat (oudere low end onderdelen) Warsocket | 13 | 14-12-2008 23:30 | |
Software & Hardware |
[Win 98] Problemen! JJ13 | 11 | 24-12-2004 18:01 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe PC ysselsteyn | 13 | 25-09-2004 12:47 | |
Software & Hardware |
[Win98SE]RealOneplayer geeft foutmelding op mijn vaders pc. langejongen | 2 | 29-12-2003 22:15 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe PC] Paar vragen/tips/suggesties NielZ | 33 | 19-05-2003 09:36 |